Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 7205 razy
  • Autor

    Trening na 2 dni silowni w tygodniu

  • greaser
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 6
    • Na forum: 7 lat
    • LPA: 132

    Wysłano 28 grudnia 2006 17:18

    zgłoś naruszenie

    Witam! Prosze o pomoc w ulozeniu planu treningowego na 2 dni w tygodniu na silowni.Trening moge porzeprowadzic zawsze we wtorek i czwartek.Poza tym w srode i piatek cwicze pol godziny na ergometrze.Do tego po kazdym treningu we wtorek i czwartek 15 minut na ergometrze.Zalezy mi na rozwinieciu glownie klatki i plecow oraz oczywiscie nóg.bardzo prosze o jakies propozycje treningu gdyz po swietach mam zamiar sie zabrac do roboty.Z góry dziękuje.
  • Wysłano 28 grudnia 2006 18:50

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • NUTRIFARM
    apokalipsa
    • Pochwały:2
    • Nagany:brak
    • Postów: 35448
    • Na forum: 9 lat
    • Trenuje: od 1988/9 z wieloma jednak przerwami
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 115891
    • Status:Ekspert

    Wysłano 28 grudnia 2006 18:50

    zgłoś naruszenie
    polecałbym ci fbw w wersji dwa azy w tygodniu wszystkie grupy.
    w tym celu super by było dac trening silowy we wtorek i piatek/zamiast czwartku/.
    15 minut aerobow to za malo.
    "Każdy ma w swoim życiu swoje Westerplatte"
    Jan Paweł II
    "Gorzki to chleb jest polskość"
    C. K. Norwid

    [http://www.ivrozbiorpolski.pl/index.php]

    [http://www.zolnierzewykleci.pl/?p=979#more-979]
  • Dżings
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2246
    • Na forum: 8 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 14918
    • Status:Specjalista

    Wysłano 28 grudnia 2006 19:07

    zgłoś naruszenie
    j/w

    Poza tym jest jeszcze mozliwosc

    wt klata,barki, tric
    czw plecy,bic,nogi
    "Jedynym miejscem, gdzie sukces pojawia się szybciej niż wysiłek jest słownik"
  • greaser
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 6
    • Na forum: 7 lat
    • LPA: 132

    Wysłano 28 grudnia 2006 19:37

    zgłoś naruszenie
    j/w

    Poza tym jest jeszcze mozliwosc

    wt klata,barki, tric
    czw plecy,bic,nogi

    Czy mzoe byc cos takiego:
    wt
    wyciskanie sztangi płasko 8,8,max
    rozpietki 8,8,max
    wyciskanie na barki 8,8,max
    francuskie wyciskanie 8,8,max

    czw
    martwy ciag 8,8,max
    dociaganie sztangi lezac na lawce 8,8,max
    zginanie ramion ze sztanga na biceps 8,8,max
    przysiad, 8,8, max
    Jesli mozecie popreawcie mnie bo to dopiero moja propozycja planu treningowego.
  • PachoKR
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 246
    • Na forum: 7 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 1656

    Wysłano 28 grudnia 2006 21:59

    zgłoś naruszenie
    W czwartek po plecach daj nogi. A tak ogólnie to dobrze by było jakbyś zróżnicował ćwiczenia a nie jechał po osiem serii jedno i to samo.
  • Dżings
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2246
    • Na forum: 8 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 14918
    • Status:Specjalista

    Wysłano 28 grudnia 2006 22:08

    zgłoś naruszenie
    PachoKR -To sa chyba liczby powtorzen w seriach, a nie ilosc serii.

    Mimo wszystko chyba za malo cwiczen. Pokusilbym sie juz raczej o 2 cwiczenia na kazda partie, z tym, ze na mniejsze partie robilbym po 3 serie(w obu cwiczeniach), na wieksze po 4. Bardziej cos w tym stylu.
    "Jedynym miejscem, gdzie sukces pojawia się szybciej niż wysiłek jest słownik"
  • PachoKR
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 246
    • Na forum: 7 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 1656

    Wysłano 28 grudnia 2006 22:49

    zgłoś naruszenie
    Dżings bardzo dobrze o tym wiem no ale chyba nie wyobrażasz sobie, że przychodzisz na siłke, zakładasz tależe na gryf i jedziesz osiem serii uginania przedramion. Chodziło mi o to, żeby podzielił sobie te serie na więcej ćwiczeń.
  • dzi
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2749
    • Wiek: 34 lat
    • Na forum: 8 lat
    • Trenuje: 2
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 14835
    • Status:Znawca

    Wysłano 29 grudnia 2006 09:03

    zgłoś naruszenie
    zlukaj ten temat:
    http://www.sfd.pl/%40%40%40_1_i_2_DNIOWE_PODZIALY_TYGODNIOWE_%40%40%40-t306248.html

    zacytuje moj post stamtad:

    Moj ostatni trening z podzialem na 2 wraz z dyskusja:
    http://www.sfd.pl/Taki_trening_wymyslilem-t290135.html (choc nie do konca na temat jego dwudniowosci, wystarczy przeczytac to co jest na pierwszej stronie)

    Ogolnie moje propozycje dzielenia partii na dwa:
    1. Full Boty Workout
    Cale cialo na obu treningach w tygodniu.
    2. "gora/dol"
    Jeden trening na gorne partie (klatka, plecy, lapa, barki) i jeden na dolne (udo, lydka).
    3. "przod/tyl"
    Jeden trening zawierajacy klatke, barki, biceps i czworoglowy. Drugi zawierajacy plecy, kaptur, triceps, dwuglowy, lydka).

    Oczywiscie mozna w dowolny inny sposob mieszac dbajac o regeneracje. Podzialy przedstawione powyzej sa dosc rowne pod wzgledem "energetycznym".

    W przykladowym treningu podanym na poczatku zastosowalem podzial "przod/tyl".



    Przy tak malym odstepie miedzy treningami chyba zrob split. Mozesz przekleic moj to sie troche przerobi (bo uzylem w nim z pewnych wzgledow gejowskich cwiczen ).

    Zmieniony przez - dzi w dniu 2006-12-29 09:09:05
    Chesz poznac sekret? Nie ma sekretu. Dzieciak byl zszokowany, ta mina sie nie zmienia. Nie wiedzial ze cala informacja
    ktorej kiedykolwiek bedzie potrzebowal juz tu jest. Tu i w milionach silowni na calym swiecie. Problem w tym ze prawda
    nie jest piekna. Problem w tym ze ten sekret jest nudny i nieciekawy. Sekretem jest wytrwalosc.
    The Journey - Animal
  • Dżings
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2246
    • Na forum: 8 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 14918
    • Status:Specjalista

    Wysłano 29 grudnia 2006 10:45

    zgłoś naruszenie
    PachoKR
    Ogolnie on ma za malo serii.

    Plan dzi z drugiego linku wydaje sie tez byc ok.

    No to teraz ma z czego wybierac.

    Zmieniony przez - Dżings w dniu 2006-12-29 10:46:22
    "Jedynym miejscem, gdzie sukces pojawia się szybciej niż wysiłek jest słownik"
  • greaser
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 6
    • Na forum: 7 lat
    • LPA: 132

    Wysłano 29 grudnia 2006 16:45

    zgłoś naruszenie
    Moja propozycja:
    wt
    wyciskanie sztangi płasko 8,8,max
    rozpietki 8,8,max
    wyciskanie na barki 4x10
    Unoszenie sztangielek bokiem 3s
    francuskie wyciskanie 8,8,max
    Sciaganie wyciagu 3s
    brzuchy

    czw
    martwy ciag 8,8,max
    dociaganie sztangi lezac na lawce 8,8,max
    przysiad, 8,8, max
    zginanie ramion ze sztanga na biceps 8,8,max
    hantle uchwytem mlotkowym 4x10
    brzuchy
    Nie chcem zbyt duzo cwiczen dawac poniewaz cwicze na ergometrze 2 dni w tygodniou po 30 minut oraz po kazdym treningu na silowni 15 minut.Do tego raz w tygodniu biegam po 30 minut szybkim tempem.Wszystkie uwagi i komentarze mile widziane.
  • dzi
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2749
    • Wiek: 34 lat
    • Na forum: 8 lat
    • Trenuje: 2
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 14835
    • Status:Znawca

    Wysłano 29 grudnia 2006 19:32

    zgłoś naruszenie
    Jak tak Ciebie czytam to mnie zaczyna zastanawiac:
    - Twoj wiek
    - Twoj cel
    - Twoja "genetyka" (czy jestes ekto czy endomorfikiem, tj. czy jestes chudzielcem czy masz tendencje do tycia)
    - Twoje wymiary i waga

    W takiej wlasnie kolejnosci...
    Chesz poznac sekret? Nie ma sekretu. Dzieciak byl zszokowany, ta mina sie nie zmienia. Nie wiedzial ze cala informacja
    ktorej kiedykolwiek bedzie potrzebowal juz tu jest. Tu i w milionach silowni na calym swiecie. Problem w tym ze prawda
    nie jest piekna. Problem w tym ze ten sekret jest nudny i nieciekawy. Sekretem jest wytrwalosc.
    The Journey - Animal