SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening nóg - z innymi pariami czy osobno?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3499

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2045 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13784
Bo za bardzo obciazasz dolny odcinek plecow.

http://www.sfd.pl/temat192921/  -Ile powtorzen na mase sile itd.

http://www.kulturystyka2.fora.pl/ - nowe forum

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2045 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13784
Bo za bardzo obciazasz dolny odcinek plecow.

http://www.sfd.pl/temat192921/  -Ile powtorzen na mase sile itd.

http://www.kulturystyka2.fora.pl/ - nowe forum

napisał(a)
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 3913 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25651
Może sprostuje powyższą wypowiedź: przy cwiczeniach nóg robisz np. przysiady które obciążają dolny odcinek kręgosłupa, a przy treningu pleców przy ćwiczeniach na prostowniki grzbietu, dolny odcinek pleców jest również obciążony. Więc ćwiczenie tych dwóch partii 2 dni pod rząd naraża dolny odcinek kręgosłupa (4L/5L) na kontuzje. I nigdy nie róbcie połączenia plecy+nogi bo z takimi również sie spotkałem
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2045 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13784
Albo barki+klata tez malo ciekawe rozwiazanie.

http://www.sfd.pl/temat192921/  -Ile powtorzen na mase sile itd.

http://www.kulturystyka2.fora.pl/ - nowe forum

napisał(a)
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 3913 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25651
No tak bo wtedy obciążone są przednie aktony naramiennych, co też czasami prowadzi do kontuzji.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2846 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10180
Buahahahaha cwaniaczek się znalzł , ekspert za 2 zł ... ziomkować mu się zachciało . Takie teksty zachowaj dla siebie , masz doradzać a nie pyskować i sypać tekstami typu " ziomek czytać nie umiesz ?"

Africa have Cameroon , Barcelona have Eto'o ... ;)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2045 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 13784
Sory ale ty mnie pierwszy zjechales a odpowiedzialem na twoje pytanie.
''ale z was mongoly'' ty tak mozesz?

Zmieniony przez - Gawcio w dniu 2005-03-31 20:20:15

http://www.sfd.pl/temat192921/  -Ile powtorzen na mase sile itd.

http://www.kulturystyka2.fora.pl/ - nowe forum

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1092 Wiek 27 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7458
ej ty przychodzisz po rady. nikt wcale nie musi odpowiadac ani doradzac! jesli uwazasz naz za mogolow to co ty k... jestes jesli mniej wiesz?

Trzeba być twardym, a nie miętkim...

napisał(a)
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 3913 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 25651
Sorry że sie wtrącam ale stane w obronie Gawcia i kogoś tam jeszcze
Djcuba poprostu chcieli doradzić, a to że się nei do końca zrozumieliście to nie znaczy żeby zaraz od mongołów wyzywać
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SUPER TRENING

Następny temat

Kształt pośladków..

Co powoduje choroby serca, tłuszcze, cholesterol a może białka zwierzęce? Co powoduje choroby serca, tłuszcze, cholesterol a może białka zwierzęce? Trener Ksiądz pręży muskuły na plaży w Łebie Trener Ksiądz pręży muskuły na plaży w Łebie Jem mało a waga stoi w miejscu, w czym problem? Jem mało a waga stoi w miejscu, w czym problem? Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową 7 przykazań stosowania węglowodanów 7 przykazań stosowania węglowodanów Ranking IFBB 2018 - Bikini Fitness Ranking IFBB 2018 - Bikini Fitness Ciasto z rabarbarem - wersja light Ciasto z rabarbarem - wersja light Ranking IFBB 2018 - Fitness plażowe Ranking IFBB 2018 - Fitness plażowe