logo
zamknij zamknij

Trening nóg??? Trzy razy w tygodniu???

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8365

0 5 0
napisał(a)
kult 2008
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 391
Witam, nabawiłem sie kontuzji łokcia i przerwałem na jakiś czas trening całego ciała. Postanowiłem, że przez ten czas potrenuje same nogi i teraz mam pytanie: czy jest jakiś trening na nogi który można stosować trzy razy w tygodniu(niedziela, wtorek, czwartek) i jakie to mogą być ćwiczenia(żeby sie nie przetrenować)?

Zmieniony przez - kult 2008 w dniu 2008-04-16 22:58:07
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
P0KI
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 683 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 11820
Możesz biegać 3x w tygodniu. Najlepiej na palcach. A trenign to jak jush to wal 2x w tygodniu.
1

....::::I CaN ReaD YouR MinD::::....
....::::OpeN YouR MinD AnD DrEaM WitH Me....YoU MusT FiGhT FoR YouR FrEeDoM iF YoU WanT Be FreE....

napisał(a)
stachers
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 546 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3691
3 trazy w tygodniu to stanowczo za dużo.
Ewentualnie jezeli narzekasz na brak zajęc, zrób sobie osobne treningi na mięśnie przedniej częsci ud + łydki, tylnie mięsnie ud + mięsnie posladkowe+ łydki.

Ewentualnie trening całych nóg 2 x w tygodniu.

Trenowanie nóg 3 razy w tygodniu doprowadzi do przetrenowania, nie zdążą sie one zregenerować. Pozatym pamietaj ze mieśnie rosną podczas odpoczynku.

pzdr.
napisał(a)
kult 2008
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 391
OK THX


"Gdy jedna osoba ma urojenia mówimy o chorobie psychicznejGdy wielu ludzi ma urojenia nazywa sie to religia"

POPIERAM w 100%

Zmieniony przez - kult 2008 w dniu 2008-04-17 14:00:39
napisał(a)
bic44
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 22971 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 91855
na siłe dało by rade, dzieląc tą partie na mniejsze,tj np jednego dnia cięzkie siady, drugiego dwugłowe+łydy, trzeciego lzejsza wersja siadów tj sównica,hack maszyna.zostaja jeszcze do upchnięcia gdzieś wewnętrzne aktony.

więc da się, tylko po ***
napisał(a)
Rulas
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 307 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2023
Trening nóg na 3 Dni:
Dzień numer 1
Ćwiczenia dynamiczne
- Bieg wachadłowy " Przyspieszanie , zwalnianie , - interwały do 5 minut
- ćwierć skoki 3 * 100
- Skoki z łydek 3 * 100

Dzień numer 2
Ćwiczenia siłowe
- Przysiady ze sztangą 15,10,8,5
-Wypady ze sztanga w przód 15,12,10,8
-Wspięcia na palce 3 X 25

Dzień numer 3
Cwiczenia izolowane

Wyprosty nóg w przód 15-12-10-10
ugięcia nóg 15-12-10-10
łydki odpuszczamy


Ćwiczenia dunamiczne świetnie przygotuja do kolejnego dnia treningowego z siadami. ostatni dzień proponuje zrobić lekko.
Bedzie ogień :D

Zmieniony przez - Rulas w dniu 2008-04-17 15:04:51

Raz się żyje , Raz umiera

napisał(a)
stachers
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 546 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3691
kult 2008 - cieszy mnie to gdyż w naszym społeczeństwie to rzadkość, ale zarazem chluba- moim zdaniem polecam forum racjonalista.pl i ksiązki Richarda Dawkinsa, szczególnie 'Bóg urojony'.

bic 44- suwnica- wyjątek

Rulas - jaki jest cel treningu siłowego i 2 dni po nim izolowanego ?

Zmieniony przez - stachers w dniu 2008-04-17 15:59:43
napisał(a)
kult 2008
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 391
Rulas o co chodzi ci z tym przyspieszaniem i zwalnianiem??

Bieg wahadłowy- wyznacz odcinek o długości 15 metrów i biegaj od jednego końca do drugiego przy maksymalnej szybkości, aż przebiegniesz 20 długości.

Słyszałem że zmiana szybkości biegu prowadzi do dużego spalania białka(a tego nie chce) i że lepiej biegać w stałym tempie.
Co o tym sądzicie???

Zmieniony przez - kult 2008 w dniu 2008-04-17 17:55:51
napisał(a)
Rulas
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 307 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2023
Ratuj mamo !!! .. Przy biegach interwałowych nie spalisz białka bo nie zdążysz .. Weź sobie zawodowych sprinterów zobacz jak są roz***ani.. Ćwiczenie dynamiczne buduje mięśnie to właśnie powolne areoby będą bardziej zjadliwe dla mięśnia niż 5 min dobrego naprzemiennego biegu
chodzi mi o wachadło jak wiesz w pewnym punkcie porusza się szybko a w pewnym wolno :]. Robisz na przemian chód lub lekki trucht z sprintem.
No to powiem co daje połączenie siły siadów z izometria..
Zacznijmy więc od początku 1 dzień angażuje włukna czerwone , drugi dzień włukna białe oraz przyczepy mięśniowe , Zaś ćwiczenia izolowane inne włukna białe co powoduje trening w każdym zakresie intensywności co z koleji powoduje wzrost Siły , masy i wytrzymałości naraz !!!

PS Białka Spalają się na końcu a zapewne nie biegasz na czczo i masz troszke BF :]

Zmieniony przez - Rulas w dniu 2008-04-17 18:36:28

Raz się żyje , Raz umiera

napisał(a)
koneser88
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 84 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 871
ja robie 5 razy w tyg. i sie nie przetrenowywuje
robie tak,
pon- przysiady ze sztanga
wt- uda
sr- lydki
czw- tylne czesci ud
piatek- hack maszyna, przysiady albo wyciskanie
1

halleluja

napisał(a)
bic44
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 22971 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 91855
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pytanie do MASSa

Następny temat

potrzebuje trening na mase

Produkty spożywcze zawierające białko

Leksykon suplementacji: kofeina

Anita Szymczak - ocena sylwetki

Długotrwałe treningi cardio, aerobowe, biegowe powodują sylwetkę "skinny-fat"?

Trening dla przyszłych żołnierzy

Nowa miłość Marty Banasik!

Im więcej się nudzisz, tym większe szanse, że przytyjesz

Leksykon suplementacji: arginina