SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening masa! gdzie moge zastosować PROGRESJĘ

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 471

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 42
Poniedziałek: klatka + brzuch

0. Wyciskanie sztangi na poziomej (seria rozgrzewkowa) 2x15 40kg
1. Wyciskanie sztangi na skosie dolnym 3x8 65kg
2. Rozpiętki 3x8 18kg
3. Wyciskanie hantli na skosie w górę 3x8 18kg
4. Przenosy 3x8 18kg
1. Unoszenie nóg leżąc 3x max
2. Spięcia tułowia 3x12
3. Unoszenie nóg w zwisie 3x12
Wtorek: Biceps + Triceps
0. Uginanie ramion chwytem młotowym (seria rozgrzewkowa) 2x15 10kg
1. Uginanie sztangi stojąc 3x8 33kg
2. Uginanie z oparciem o kolano 3x8 14kg
3. Uginanie z supinacją siedząc 3x8 13,2kg
1. Wyciskanie wąskim uchwytem 3x8 45kg
2. Pompki na poręczach 3x max
3. Ściąganie wyciągu nachwytem 3x8 45kg
Czwartek: Barki + Kaptury + Brzuch
0. Wyciskanie sztangi sprzed głowy (seria rozgrzewkowa) 2x15 26kg
1. Unoszenie sztangielka w leżeniu 3x8 12kg
2. Unoszenie ramion w bok w opadzie tułowia 3x8 10kg
3. Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3x8 45kg
4. Unoszenie sztangielka do przodu (hitlerki) 3x8 12kg
1. Szrugsy 3x10 60kg
1. Unoszenie nóg leżąc 3x max
2. Spięcia tułowia 3x12
3. Unoszenie nóg w zwisie 3x12
Piątek: Plecy + Przedramię
0. Wiosłowanie sztangielką (seria rozgrzewkowa) 2x15 13,2kg
1. Martwy ciąg 4x8 65kg
2. Wiosłowanie sztangą 4x8 50kg
3. Ściąganie wyciągu do karku 4x8 75kg
1. Uginanie nadgarstka podchwytem 2x max 10kg
2. Zwijarka 2x max 5kg


Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 77

Wzrost: 180

Cel treningowy: MASA

Staż treningowy na słowni: 7 miechów

Uprawiane inne sporty: nie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full osprzęt siłownia

Dieta: tak

Przeciwskaznania medyczne: nie

Zażywane suplementy: brak

LUBIĘ CYCKI I KRZYŻ CELTYCKI

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1609 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 6658
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 23860 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 147323
podaj cieżary jakich uzywasz w podstawowych ćwiczeniach, bo tak to mozna sobie........ gdybać hehehe
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 972 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 26955
Nie powiem ciekawy wynalazek. Jak najszybciej zacznij robić nogi! A tak poza tym lepiej zapomnij o splicie i przeżuć się na coś w stylu FBW.

Módl się tak jakby wszystko zależało od Boga, pracuj tak jakby wszystko zależało od ciebie.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 42
przecież są ciężary podane Tomasz1405 więc gdzie mogę zastosować tą progresje tzn w jakich ćwiczeniach. Nóg nie ćwiczę bo kontuzja

LUBIĘ CYCKI I KRZYŻ CELTYCKI

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 23860 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 147323
patrz co tjujka ci napisał , ten trening sie nie nadaje jesli bedziesz nim cwiczyl to po kontuzji tej co masz bedziesz dostawal w prezencie od siebie kilka innych jeszcze

http://www.sfd.pl/Podstawowa_Sprawnosc_Fizyczna_-t725947.html

przeczytaj wroc i powiedz sam sobie nie mi czy przeszłes i jak przeszłes ten test- a juz wiem ze nie pzrejdziesz zobacz i sie zastanów stanij chwile w miejscu wes głeboki wdech i pomysl czy dobra droga sie kierujesz
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 42
split odpada tak? czyli jednak mam odnowa ułożyć FBW?

LUBIĘ CYCKI I KRZYŻ CELTYCKI

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 23860 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 147323
weszłeś w ten artykuł który ci podałem jesli tak to powiedz co teraz sadzisz o swoim planie, i co jest lepszym rozwiazaniem,???
sam sobie odpowiadaj mnie nie pytaj ja z checia pomoge, ale ja juz z praktyki wiem że moge pisac i pisac a i tak ktos zrobi jak uwazasz (wiec sie pytam po przeczytaniu co sadzisz???
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 42
tak teraz już wiem, że mój plan jest do dupy:D co do testu to poręcze 18 drążek sie udało a nogi nie próbowałem bo jest lekki uraz. Dzięki za rade zmienię swój trening i myślę, że będzie dobrze. Pozdrawiam ;)

LUBIĘ CYCKI I KRZYŻ CELTYCKI

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan początkowy

Następny temat

Split 3x (ocena, kilka pytań)

Anna Karcz- długo wyczekiwany powrót! Grzegorz Kępa- "oczyszczenie" branży Paige Hathaway na stole operacyjnym! Suplementacja na odchudzanie - Johimbina Suplementacja a timing - czyli co i w jakich porach dnia spożywać Waxy maize, vitargo vs carbo – o co tu chodzi? Nietypowe metody regeneracyjne Oleya Indeks glikemiczny i indeks sytości