SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening kalistenika

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 251

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 667 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 21477
Witam! Mam 16 lat cwicze od 2 lat, w wiekszosci byla to silownia, lecz teraz nabawilem sie kontuzji.. wypukliny na krwgoslupie ledzwiowym, fizjo powiedzial ze z masa wlasnego ciala moge cwiczyc, moglby ktos pomoc w ulozeniu dla mnie planu, glownie w oparciu na cwiczeniach z masa wlasnego ciala ewentualnie z elementami bezpiecznych cwiczen z ciezarami ponizej plan ktory sprobowalem ulozyc

1. Wykroki chodzone 3x max
Krzeselko 3x 30sek
Hip thrust 3x 15
2. Podciaganie rampa 10-9-8-7 itd
Krokodylki 3x 15
3. Pompki na poreczach 3x max
Pompki normalne 3x max
4. Unoszenie hantli do boku 2x 20
Unoszenie hantli do przodu 2x20
5. Pompki wasko 2x max
Pompki odwrotne 2x max
6. Podciaganie podchwytem 2x max
Uginanie sztangielek mlotkowo 2x20
7. Unoszenie nog do klatki na poreczach . 3x 15
8. Plank 1x max

Uwagi: Na koniec treningu staralbym sie dorzucac cwiczenie koordynacyjne np balans na pilce, w treningu sa przykladowe cwiczenia od czasu do czasu bym mogl takze cos zmienic zeby dac inny bodziec

Inne przykladowe cwiczenia ktore moglyby byc zamiennikami, przysiady na pilce gomnastycznej, spiecia na palce, wioslowanie lezac, wyciskanie sztangi nogi do gory, prostowanie ramion na wyciagu gornym, uginanie z guma, martwy ciag na 1 nodze bez obciazenia,

Sa tu przykladowe cwiczenia ogolnie chcialbym robic sobie taki fbw tylko dac tam cwiczenia ktore sa bezpieczne (dla mnie w tym momencie)

Prosilbym o ocene jak I rady
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2770 Napisanych postów 48834 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 606983
Generalnie najlepszym rozwiązaniem byłoby to skonsultować właśnie z fizjo zrobić z nim jeden przykładowy trening żeby jednocześnie skorygować pozycję ćwiczeń i wyeliminować te, które mogą pogorszyć Twój stan.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 667 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 21477
Fizjo powiedzial ze cwiczenia z masa wlasnego ciala krzywdy mi nie zrobia, a elementy silowych dolozylem po prostu ale tez nie musza byc.. prosilbym tylko o ocene czy to dobry plan
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3140 Napisanych postów 41411 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319174
Ćwiczenia takie jak krokodylki czy krzesełko według mnie zbędne. Jeśli celem jest rozwój masy to jedynie ćwiczenia w oparciu o ciężary, a więc podciąganie na drązku różnymi chwytami i pompki na poręczach. Jako uzupełnienie wykroki z hantlami (mały ciężar nie powinien zaszkodzić), wyciskanie leżac, wznosy boczne i łapy.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 667 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 21477
Rozumiem, a na koniec takie cwiczenia wlasnie jak krzeselko czy cos na miesnie glebokie ok czy zbedne?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 667 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 21477
Krokodylki zalecil mi fizjo na wzmacnianie ledzwiowego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3140 Napisanych postów 41411 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319174
Przez krokodylki rozumiesz burpees?

Krzesełko czyli pozycja półprzysiadu przy ścianie ? Bo nie wiem czy myślimy o tych samych ćwiczeniach.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 667 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 21477
Krzeselko tak, krokodylki rozumiem wznosy rak I nog lezac na brzuchu na podlodze
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przedramię