SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening góra dół do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 417

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10618 Napisanych postów 43545 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Proszę o ocenę planu treningowego.

Cel - rekompozycja, powolne masowanie.

Staż - 6 miesięcy


Poniedziałek, wtorek - trening

Środa - Cardio

Czwartek, piątek - trening

Sobota - Wolne

Ndz - Cardio





A. Góra

1. Podciąganie na niskim drążku 10/8/6

2.Wiosło sztangielką w opadzie tułowia 10/8/8 PLECY (3)

3. Ściąganie drążka 3 x 15

4. Wyciskanie sztangi leżąc 12/10/10

5. Butterfly 3 x 12 KLATKA (2)

6. Wyciskanie sztangielek siedząc 10/8/8 BARKI

7. Uginanie francuskie jednorącz 10/10 TRICEPS

8. Uginanie przedramion ze sztangą łamaną 10/10/8 BICEPS



B. Dół



1. MC Sumo 10/8/8

2. Wypychanie nóg na suwnicy 12/10/10

3. MCNPN ze sztangielkami 12/12/12

4. Odwodzenie linki w tył 12/12/10

5. Hip-Thrust na jednej nodze 10/10/10

+ Brzuch



C. Góra

1. MC 8/6/8/10 PLECY(2)

2. Wiosło sztangą podchwytem 10/8/8

3. Rozpiętki 10/8/8 KLATKA (1)

4. Podciąganie wzdłuż tułowia 12/10/10 BARKI (2)

5. Wyciskanie żołnierskie 10/8/8

6. Francuz do czoła 3 x 10 TRICEPS

7. Uginanie przedramion z hantelkami z supinacją BICEPS(2)

8. Modlitewnik 10/10



D. Dół

1.Siad tylni 8/6/6/10

2. Wykroki chodzone 12/10/8

3. Siad sumo 10/10/10

4. Hip-Thrust ze sztangą 12/12/12

5. Wspięcia na palce z hantelką 3x15

+ Brzuch


Po treningu 15 minut interwał lub 30 min cardio i brzuch 2 x tyg.




Zmieniony przez - SSOSNA w dniu 2016-05-09 14:32:54
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 141 Napisanych postów 6265 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 34223
W dniach góra po 8 cwiczen, w dniach dol po 5.
Moze:
http://www.sfd.pl/[tren]_góra_dół_4_x_w_tygodniu-t1112100.html#post2 

>>> Maszeruj albo giń <<<

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10618 Napisanych postów 43545 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Nie wiem czy propozycja Twojego planu nie jest dla mnie nieco zbyt skomplikowana. Nie mam dużego stażu treningowego...
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 141 Napisanych postów 6265 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 34223
Dlaczego skomplikowana? Przecież to taki sam plan jak Twój tylko bardziej uporządkowany. ps dopiero widzę że kobieta. Ale to tym bardziej u Ciebie za dużo góry a za mało dołu. Czego nie rozumiesz?

>>> Maszeruj albo giń <<<

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1943 Napisanych postów 44063 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 397011
A czym trenowałaś do tej pory ? Poza tym po co to cardio dwa razy w tygodniu wykonujesz ? jakieś specjalne przeznaczenie czy tak po prostu?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10618 Napisanych postów 43545 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Cardio/interwał dla utrzymania wydolności i podkręcania metabolizmu.
Przedtem też góra/dół ale 3 x tygodniowo. 2 x góra i 1 x dół (redukcja).
Teraz chcę przejść na 4 dni, dodawać kcal i powoli masować.


Zmieniony przez - SSOSNA w dniu 2016-05-10 22:19:39
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1943 Napisanych postów 44063 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 397011
Ja do góry nie dawałbym martwego ciągu tylko do dołu. Podziel sobie góra klata, barki, ramiona, a dół całe nogi i dół grzbietu.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

rowerek spiningowy

Następny temat

Prosba o ocenę planu 3 dniowego na mase.

9 najczęstszych przyczyn urazów na siłowni 9 najczęstszych przyczyn urazów na siłowni Justyna Wolny - ocena sylwetki Justyna Wolny - ocena sylwetki Dlaczego trening nie przynosi efektów? Dlaczego trening nie przynosi efektów? Trener personalny  Drew Manning  i jego 30kg nadwagi Trener personalny Drew Manning i jego 30kg nadwagi Niedobory tych składników sprawią, że będziesz się szybciej starzeć! Niedobory tych składników sprawią, że będziesz się szybciej starzeć! Co osłabia wchłanianie żelaza? Co osłabia wchłanianie żelaza? Lauren Drain - najbardziej HOT pielęgniarka i fitnesska na świecie Lauren Drain - najbardziej HOT pielęgniarka i fitnesska na świecie Naleśniki po amerykańsku - ALLNUTRITION Pancakes Protein Naleśniki po amerykańsku - ALLNUTRITION Pancakes Protein