SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening góra/dół

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1476

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43033 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Proszę o ocenę planu. Wracam po 3 tygodniach przerwy spowodowanej chorobą, wcześniej 2 miesiące ćwiczyłem full body nogi-plecy-klatka-barki-bicpes-tricpes 5serii po 5 powtórzeń na każdą partię.
Dużo czytałem na temat fbw. Myślę o lekkich modyfikacjach:

Trening 4 razy w tygodniu
A:
-wyciskanie na ławce płaskiej 10/8/6/6
-wyciskanie głową w dół 8/6/6
-wyciskanie sztangi zza głowy 10/8/6/6
-wzniosy hantli w opadzie 8/6/6
-uginanie ramion stojąc 10/8/6/6
+przedramiona

B:
-przysiad ze sztangą na plecach 10/8/6/6
-wspięcia ze sztangą na plecach 10/8/8/8
-podciąganie na drążku szeroko 8/6/6
-martwy ciąg 8/6/6
-wyciskanie francuskie gryfem łamanym 10/8/6/6
+brzuch

system
A-W-B-W-A-W-B
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1609 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 6658
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening MMA

Następny temat

FBW początkujecego 16 latka.

Fit Family - Kasia i Damian Wiórki kokosowe vs. pestki z dyni - porównanie okiem dietetyka Węglowodany w trakcie treningu: tak czy nie? Natalia Czajkowska - ocena sylwetki Pigwa i jej cenne właściwości Dieta, dlaczego utrudniamy sobie życie? Kłopoty Pauli i Piotrka! Trening na masę - 5 złotych zasad