SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening fbw 4 dniowy na masę do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2743

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

mężczyzna

Wiek

16

Waga

67

Wzrost

182

Cel treningowy

MASA !

Staż treningowy na siłowni

6 miesięcy

Uprawiane inne sporty

Piłka nożna, Boksowanie w worek

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

ławka prosta, Hantle, Sztanga, Gryf łamany, drążek do podciągania,

Dieta

Brak

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Brak

Zażywane suplementy

Nie zażywam

Ostatnio przerabiany plan

Fbw 3 dniowy : klata,nogi,plecy,barki,triceps,biceps,przedramię,kaptury

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Przysiad 50kg, martwy 67.5{tyle mam ;/} Klata 62.5kg
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 746
Siemka mam tu trening do oceny... Jak jest źle ułożony to poprawcie na taki jaki będzie dobry ;]






Niedziela:
Klata:Przenoszenie hantli za głowę 3s(12-10-8)+Dodawanie ciężaru
Plecy:Wiosłowanie hantelkami 3s(12-10-8)
Nogi:Syzyfki 3s(12-10-8)
Barki:Unoszenie ramion na boki 3s(12-10-8)
Biceps:Unoszenie hantli na przemian z supinacją nadgarstków 3s(12-10-8)
Triceps:Wyciskanie francuskie stojąc 3s(12-10-8)
Kaptóry:Szrógsy 3s(12-10-8)

Poniedziałek:
Klata:Wyciskanie sztangi poziomo 3s(12-10-8)+ dodawanie ciężaru
Plecy:Podciąganie na drążku różnymi chwytami 3s(12-10-8)
Nogi:Przysiady ze sztangą na barkach 3s(12-10-8)
Barki:Podciąganie sztangi wzdłuż ciała 3s(12-10-8)
Biceps:Uginanie ramion ze sztanga stojąc 3s(12-10-8)
Triceps:Wyciskanie sztangi wąsko 3s(12-10-8)
Łydki:Wspięcia na palce 3s(12-10-8)

Czwartek:
Klata:Rozpiętki 3s(12-10-8)+dodawanie ciężaru
Plecy:Wiosłowanie sztangą 3s(12-10-8)
Nogi:Przysiady wykroczne 3s(12-10-8)
Barki:Wyciskanie sztangi z klatki 3s(12-10-8)
Biceps:Uginanie ramion hantelkami chwytam młotkowym 3s(12-10-8)
Triceps:Wyciskanie hantli zza głowy 3s(12-10-8)
Śródręcze: Uginanie nadgarstków 3s(12-10-8)

Piątek:
Klata:Wyciskanie hantli poziomo 3s(12-10-8)+ dodawanie ciężaru
Plecy:Martwy ciąg 3s(12-10-8)
Nogi:Przysiady z hantlami 3s(12-10-8)
Barki:Wyciskanie sztangi zza głowy 3s(12-10-8)
Biceps:Uginanie ramion sztangą chwytam młotkowym 3s(12-10-8)
Triceps:Prostowanie ramion wsparciu kolanem o ławeczke 3s(12-10-8)


z góry dzięki :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 3753 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 49467
Te wyniki siłowe to w serii czy maxy? Skoro zależy Ci na masie to raczej bardziej niz treningiem powinieneś zainteresować się odżywianiem i sprawą diety.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 746
Maxy.. znaczy dietkę niby mam taką małą.. jem dożo twarożków, jajek. itp. wszystko co ma sporą ilość białka jem ;]
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 3753 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 49467
białko to tylko jeden z trzech potrzebnych Ci makroskładników.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 746
O diecie musze doczytać co i jak... Ale jak z treningiem dobrze ułożony ?
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2080 Napisanych postów 36088 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 259973
Zajedziesz się.

Maks. 3 dni w treningu całościowym.Każdy dzień treningowy oddzielony przerwą.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 746
Czy ja wiem. 3 dniowym sie nie zajechałem wgl
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2080 Napisanych postów 36088 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 259973
Bo źle trenowałeś.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 746
Dobrze... bo jak zaczynałem po 50kg wyciskałem a po zakończeniu 62.5kg po 6 tyg ;]
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 3753 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 49467
najgorsze że Ty piszesz o maksach, jak nawet w seriach taki ciezar to smiech. i wyciskanie na klatke nie jest najlepszym wyznacznikiem siły. Gdzies w jednym z artykułów jest napisane że skok z 50kg na 80kg w maksie na klatke nie wymaga wcale dużego nakładu siły, a Ty ledwie na 62.5 wskoczyles
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 746
tylko że ja bez żadnych odżywek i wgl ... to poprosiłem o sprawdzenie treningu. więc bez obrazy ale proszę powiedzcie czy trening dobry ;]
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW do oceny.

Następny temat

Split 4 dni, rozpiska

Zawodniczki bikini fitness w seksownej bieliźnie Odchudzanie - jak długo mam czekać na efekty? Leksykon suplementacji: Dwuwinian choliny 07-08.10.2017 Mistrzostwa Polski Juniorów i Weteranów - WYNIKI Ania Nawrot absolutną zwyciężczynią Ben Weider Legacy Cup Trening gwiazd Hollywood - czy jesteś jedną z nich? Leksykon suplementacji: Gotu Kola Cellulit - co jest jego przyczyną i jak się go pozbyć?