SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening fbw 4 dniowy na masę do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2804

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

mężczyzna

Wiek

16

Waga

67

Wzrost

182

Cel treningowy

MASA !

Staż treningowy na siłowni

6 miesięcy

Uprawiane inne sporty

Piłka nożna, Boksowanie w worek

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

ławka prosta, Hantle, Sztanga, Gryf łamany, drążek do podciągania,

Dieta

Brak

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Brak

Zażywane suplementy

Nie zażywam

Ostatnio przerabiany plan

Fbw 3 dniowy : klata,nogi,plecy,barki,triceps,biceps,przedramię,kaptury

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Przysiad 50kg, martwy 67.5{tyle mam ;/} Klata 62.5kg
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 746
Siemka mam tu trening do oceny... Jak jest źle ułożony to poprawcie na taki jaki będzie dobry ;]






Niedziela:
Klata:Przenoszenie hantli za głowę 3s(12-10-8)+Dodawanie ciężaru
Plecy:Wiosłowanie hantelkami 3s(12-10-8)
Nogi:Syzyfki 3s(12-10-8)
Barki:Unoszenie ramion na boki 3s(12-10-8)
Biceps:Unoszenie hantli na przemian z supinacją nadgarstków 3s(12-10-8)
Triceps:Wyciskanie francuskie stojąc 3s(12-10-8)
Kaptóry:Szrógsy 3s(12-10-8)

Poniedziałek:
Klata:Wyciskanie sztangi poziomo 3s(12-10-8)+ dodawanie ciężaru
Plecy:Podciąganie na drążku różnymi chwytami 3s(12-10-8)
Nogi:Przysiady ze sztangą na barkach 3s(12-10-8)
Barki:Podciąganie sztangi wzdłuż ciała 3s(12-10-8)
Biceps:Uginanie ramion ze sztanga stojąc 3s(12-10-8)
Triceps:Wyciskanie sztangi wąsko 3s(12-10-8)
Łydki:Wspięcia na palce 3s(12-10-8)

Czwartek:
Klata:Rozpiętki 3s(12-10-8)+dodawanie ciężaru
Plecy:Wiosłowanie sztangą 3s(12-10-8)
Nogi:Przysiady wykroczne 3s(12-10-8)
Barki:Wyciskanie sztangi z klatki 3s(12-10-8)
Biceps:Uginanie ramion hantelkami chwytam młotkowym 3s(12-10-8)
Triceps:Wyciskanie hantli zza głowy 3s(12-10-8)
Śródręcze: Uginanie nadgarstków 3s(12-10-8)

Piątek:
Klata:Wyciskanie hantli poziomo 3s(12-10-8)+ dodawanie ciężaru
Plecy:Martwy ciąg 3s(12-10-8)
Nogi:Przysiady z hantlami 3s(12-10-8)
Barki:Wyciskanie sztangi zza głowy 3s(12-10-8)
Biceps:Uginanie ramion sztangą chwytam młotkowym 3s(12-10-8)
Triceps:Prostowanie ramion wsparciu kolanem o ławeczke 3s(12-10-8)


z góry dzięki :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 3753 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 49467
Te wyniki siłowe to w serii czy maxy? Skoro zależy Ci na masie to raczej bardziej niz treningiem powinieneś zainteresować się odżywianiem i sprawą diety.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 746
Maxy.. znaczy dietkę niby mam taką małą.. jem dożo twarożków, jajek. itp. wszystko co ma sporą ilość białka jem ;]
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 3753 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 49467
białko to tylko jeden z trzech potrzebnych Ci makroskładników.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 746
O diecie musze doczytać co i jak... Ale jak z treningiem dobrze ułożony ?
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2255 Napisanych postów 36989 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 271788
Zajedziesz się.

Maks. 3 dni w treningu całościowym.Każdy dzień treningowy oddzielony przerwą.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 746
Czy ja wiem. 3 dniowym sie nie zajechałem wgl
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2255 Napisanych postów 36989 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 271788
Bo źle trenowałeś.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 746
Dobrze... bo jak zaczynałem po 50kg wyciskałem a po zakończeniu 62.5kg po 6 tyg ;]
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 3753 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 49467
najgorsze że Ty piszesz o maksach, jak nawet w seriach taki ciezar to smiech. i wyciskanie na klatke nie jest najlepszym wyznacznikiem siły. Gdzies w jednym z artykułów jest napisane że skok z 50kg na 80kg w maksie na klatke nie wymaga wcale dużego nakładu siły, a Ty ledwie na 62.5 wskoczyles
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 746
tylko że ja bez żadnych odżywek i wgl ... to poprosiłem o sprawdzenie treningu. więc bez obrazy ale proszę powiedzcie czy trening dobry ;]
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW do oceny.

Następny temat

Split 4 dni, rozpiska

Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Owoce to kluczowy element diety? Jakie owoce wybrać? Owoce to kluczowy element diety? Jakie owoce wybrać? Justyna Rybczonek- choroba nie odpuszcza! Justyna Rybczonek- choroba nie odpuszcza! Podstawowe ćwiczenia na przyrost mięśni Podstawowe ćwiczenia na przyrost mięśni