SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening domatora - prośba o skontrolowanie :P

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1547

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 760
Witam,
tak jak w temacie, chciałbym żebyście rzucili okiem i podpowiedzieli mi co zmienić w moim domowym treningu.
Dodam tylko że mam do dyspozycji hantla 5kg, ekspander, herkulesa, i taką spreżynę, podobno na klatę i plecy.

Wzrost: 175cm
Waga: 60kg~
Wiek: 17,5 roku

(Rozgrzewka)
Poniedziałek: (klatka + triceps)
1. Pompki płasko w szerokim rozstawie rąk 5 x 15
2. Pompki płasko w wąskim rozstawie rąk 5 x 15
3. Uginanie sprężyny przed sobą 5 x 15
4. Unoszenie hantla z nad ramion za plecy (francuskie)5 x 10
5. a6w

Wtorek:
1. a6w

Środa: (plecy + biceps )
1. Rozciąganie ekspandera za plecami 5 x 15
2. Rozciąganie ekspandera przed sobą 4 x 15
3. UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM 5 x 15
4. UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC (UCHWYT „MŁOTKOWY") 5 x 15
5. a6w

Czwartek: (uda + łydki + nadgarstki)
1. Przysiady 5 x 15
2. Wspięcia na palce 5 x 15
3. Uginania nadgarstka z hanklem 5 x 15
4. ściskanie herkulesa 5 x 15
5. a6w
Piątek, sobota, niedziela
1. a6w


Liczę na Wasze komenty! :P

Zmieniony przez - sosik5 w dniu 2009-04-11 12:23:24
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 70 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 685
trenuj pom,śr,pt i napisz wiek cel mase itd ...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 760
Celem jest nabranie troche masy i ogólna poprawa sylwetki. Mam ułożoną dietę i starm się jej przestrzegać.

Zmieniony przez - sosik5 w dniu 2009-04-11 12:56:34
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2240 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 13530
a jaki masz staż??

|| No Pain ||
|| No Gain ||

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 760
Hm. Ćwiczyłem nieco inny trening przez jakieś pół roku. Wtedy ćwiczyłem 1-2 ćwiczenia na każdą partię mięśni codziennie, ale nie dało mi efektów.

Na tym treningu jadę około miesiąca.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2240 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 13530
te ćwiczenia z ekspanderem które robisz są nie na te partię które ćwiczysz danego dnia. http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.asp
znajdź ćwiczenia na te partię bo w treningu na plecy rozciąganie ekspandera przed i za sobą są na klatę a nie na plecy, pompki z wąskim rozstawem są bardziej na triceps niż na klatę, rozpiętki są na klatę i możesz je robić.
serie też źle dobrane. na duże partię(nogi, plecy, klatka od 12 do 16 serii) a na mniejsze (biceps, triceps, barki od 9 do 12 serii)
popraw trening i wklej i wtedy Ci pomożemy.
masz trening dla średniozaawansowanych Mawashiego w podwieszonych więc na jego podstawie utwórz ten trening

Zmieniony przez - Piter92 w dniu 2009-04-11 15:33:31

|| No Pain ||
|| No Gain ||

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 760
Wprowadziłem kilka poprawek.

(Rozgrzewka)
Poniedziałek: (klatka + triceps)
1. Pompki płasko w szerokim rozstawie rąk 5 x 15
2. Rozciąganie ekspanera przed sobą 5 x 15
3. Uginanie sprężyny przed sobą 5 x 15
4. Unoszenie hantla z nad ramion za plecy (francuskie)5 x 10
5. a6w


Środa: (plecy + biceps )
1. Rozciąganie ekspandera nad głową 5 x 15
2. Rozciąganie ekspandera przymocowanego na końcu 5 x 15
3. UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM 5 x 15
4. UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC (UCHWYT "MŁOTKOWY") 5 x 15
5. a6w

Piątek: (uda + łydki + nadgarstki)
1. Przysiady 6 x 15
2. Wspięcia na palce 6 x 15
3. Uginania nadgarstka z hanklem 5 x 15
4. ściskanie herkulesa 5 x 15
5. a6w


Wtorek, sobota, niedziela
1. a6w



Nie mam niestety jak robić rozpiętek, drążka narazie też nie posiadam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 2885 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 32917
JEzeli to ma byc split to za malo cwiczen. W ogole ni to split, ni to fbw. Ja bym proponowal ulozyc jakies porzadne fbw jak dla ciebie... I zamiast a6w rob abs w dni treningowe

Zmieniony przez - kooteK92 w dniu 2009-04-14 07:41:47
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 234 Napisanych postów 17147 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 85786
kootek - jak chcesz zrobić fbw w domu?
sosik - polecam wykonanie planu dla początkujących przez najbliższy miesiąc. Później możesz robić coś dzielonego, ew. plan dla średniozaawansowanych, chodź zdziwisz się jak ciężko będzie Ci szedl ten dla poczatkujacych.
No i patrzac na to jak ćwiczyłeś, to po pierwsze musisz się nauczyć umiaru

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 760
Mawashi - trening dla początkujących mam już za sobą. Czuję że po nim jest troche lepiej, może nie wizualnie, ale na pewno lepiej. Teraz chcę już ćwiczyć ten dla średniozaawansowanych i właśnie o pomoc w ułożeniu tegoż planu Was proszę :P
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 234 Napisanych postów 17147 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 85786
Możesz go wykonać w oryginalnej formie?

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

nowy plan. prosze o porade.

Następny temat

Pomoc

Mężczyźni szybciej ulegają odwodnieniu, niż kobiety Mężczyźni szybciej ulegają odwodnieniu, niż kobiety Smutek i frustracja hamują treningowy progres Smutek i frustracja hamują treningowy progres Czy kiedyś ludzie byli zdrowsi? Czy kiedyś ludzie byli zdrowsi? Tarczyca reguluje wzrost mięśni i redukcję tłuszczu? Tarczyca reguluje wzrost mięśni i redukcję tłuszczu? Amanda Lee - gorąca blogerka fitness Amanda Lee - gorąca blogerka fitness Resveratrol i leucyna - kombo na spalanie tłuszczu Resveratrol i leucyna - kombo na spalanie tłuszczu Massy Arias - fitness jest jej lekiem na depresję Massy Arias - fitness jest jej lekiem na depresję Chili con carne Chili con carne