SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening do poprawyy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 589

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 134 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1390
Płeć : Mężczyzna

Wiek : 16

Waga : 83

Wzrost : 198

Staż:4 miechy
Aktywność w ciągu dnia : Średnio aktywny-dużo aktywny

Uprawiany sport lub inne formy aktywności : czasem pilka, z kolegami i boks

Cel : nabranie masy

Ograniczenia żywieniowe : brak

Stan zdrowia : dobry

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Mam kupiony: Mega Mass XXL 4,8 ,Cell Pump 665, Tauryna 120 tabsów

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak

Stosowane wcześniej diety : odpowiednia do zapotrzebowania

Przez pierwszy miesiąc trenowałem w domu pompki, przysiady,brzuszki. Drugi miesiąc na profesjonalnej siłowni 2 razy w tygodniu, 3 i 4 miesiąc na siłowni w piwnicy na podanym poniżej sprzęcie 3 razy w tygodniu trening ogólnorozwojowy.

Sprzęt którym dysponuje to: Sztanga 180 cm, sztanga 150 cm, gryf mocno łamany, 2 hantle, ławka skos i poziom, ok.160 kg nakładu.

Prosiłbym o poprawienie mojego planu treningowego który ułożyłem sam. Plan jest podpasowany pod sprzęt którym dysponuje.

1 Dzień: Klata, Triceps
-Wyciskanie sztangi 3 serie
-Wyciskanie hantli na skosie 3 serie
-Rozpietki 3 serie

-Wyciskanie francuskie w leżeniu 3 serie
-Wyciskanie francuskie w siadzie 3 serie

2 Dzień: Brzuch, Nogi

Trening na nogi i brzuch robie u starego na treningu boksu

3 Dzień: Barki, Plecy:
-Wyciskanie sztangi zza albo z przed głowy 3 serie
-Arnoldiki 3 serie
-Unoszenie hantli w opadzie tłowia 3 serie
-Unoszenie sztangi w orzód 3 serie
-Szrugsy 3 serie
-Wiosłowanie 4 serie
Nie robie martwego bo mnie potem boli kręosłup

4 Dzień: Biceps, przedramię:
-Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem 3 serie
-młoty 3 serie
-Reka pod pache i uginanie ramion z hantlem 3 serie

-Uginanie nadgarstków podchwytem i nachwytem po 3 serie

- Na dobitke bicepsa siódemki 2-3 serie (na końcu to ćwiczenie bo po tym nie mogę się w dupe podrapać taki jestem z***any)

Jeżeli znacie lepszy plan na mój sprzęt to można go zamienic
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 1799 Napisanych postów 36295 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 240863
Przy twoim stazu proponowal bym ci dobre sprawdzone FBW 3 razy w tygodniu Suplementy zachowal bym na przyszlosc, bo w razie zastoju beda jak znalazl Dieta oczywiscie zbilansowana z lekkim +.

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 9858 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 59190
FBW to trening dla ciebie =] na splity przyjdzie jeszcze czas.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan na rzeźbe!! Pomocy!!

Następny temat

Regeneracja ?

Kai Greene w nowej odsłonie Kai Greene w nowej odsłonie Kreatyna, czy potrzebuje wsparcia transporterów? Kreatyna, czy potrzebuje wsparcia transporterów? Robert Burneika wróci na scenę! Robert Burneika wróci na scenę! Jak rosną mięśnie? Jak rosną mięśnie? Poizometryczna relaksacja mięśni, sposób na szybkie rozciąganie Poizometryczna relaksacja mięśni, sposób na szybkie rozciąganie Nietolerancje pokarmowe - rodzaje i diagnostyka Nietolerancje pokarmowe - rodzaje i diagnostyka Andrzej Kołodziejczyk - ocena sylwetki Andrzej Kołodziejczyk - ocena sylwetki Dlaczego brakuje jaj w sklepach? Dlaczego brakuje jaj w sklepach?