SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening do oceny - PILNE!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 521

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 111 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 937
witam. prosze o ocene tego treningu. oprocz tego we wtorek i czwartek (dnt) biegam. chodzi mi tu glownie o poszerzenie sie (klata,plecy). ewentualnie prosze o poprawienie/doradzenie czegos. jakby cos: 17 lat, 84 kg wagi, 184 cm wzrostu, rok na silowni. z gory dzieki :)

A

Klatka piersiowa:
- Wyciskanie hantli na skosie 2s
- Wyciskanie sztangi plasko 2s
Plecy:
- Martwy ciąg 2s
- Podciąganie na drążku 2s
Barki:
- wyciskanie hantli 2s
Tricepsy:
- Wyciskanie francuskie jednoracz sztangielka w siadzie 2s
Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie 2s
- Wspiecia na palce 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 3s

B

Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 2s
- Wyciskanie sztangi skos 2s
Plecy:
- Wiosłowanie sztanga 2s
- Sciaganie drazka wyciagu gornego szerokim uchwytem 2s
Barki:
- Wyciskanie sztangii zza glowy 2s
Tricepsy:
- Prostowanie ramion na wyciągu 2s
Nogi:
- Przysiady ze sztanga 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 3s

* 12/10/8 progresja ciezaru

Zmieniony przez - lolo2008 w dniu 2008-11-01 16:27:56

Podpis pod wypowiedziami :D

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1608 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6959
już spotkałem się z tym planem. to jest dobry plan, ale radze skupić sie na pięciu podstawowych ćwiczeniach. zrób z tego jeden plan, wykluczając ćwiczenia na ramiona, gdyż one wystarczająco pracuja przy treningu pozostałych partii.

idź za głosem serca,
p****** presje rówieśniczą,
ćwicz to co chcesz nawet gdy kumple nie ćwiczą!!!
mój trening: http://www.sfd.pl/nie_mam_pewności_czy_trening_jest_dobry,_co_na_to_specjaliści_-t504590.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 111 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 937
To jest jeden plan, a jeden zestaw cwiczen (A) nie bedzie lepszy. No ale moze ktos sie jeszcze wypowie.

Podpis pod wypowiedziami :D

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1608 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6959
ok, nie łap za słówka

idź za głosem serca,
p****** presje rówieśniczą,
ćwicz to co chcesz nawet gdy kumple nie ćwiczą!!!
mój trening: http://www.sfd.pl/nie_mam_pewności_czy_trening_jest_dobry,_co_na_to_specjaliści_-t504590.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 111 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 937
Prosze o jeszcze jakies odpowiedzi :)

Podpis pod wypowiedziami :D

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 762 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 17180
Jezeli chcesz poszerzyc to owszem dobry plan ale pamietaj o szerokim uchwycie czy to drazka czy to sztangi.

pozdr.

Trwaj w tym co kochasz.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

POMOCY! FBW!

Następny temat

skos klata

Mielona wieprzowina z warzywami Mielona wieprzowina z warzywami Mega pompa mięśniowa vs. hipertrofia?! Mega pompa mięśniowa vs. hipertrofia?! Jak nas oszukują? Etykiety i skład żywności. Jak nas oszukują? Etykiety i skład żywności. Najlepsze stylizacje Katarzyny Dmochewicz Najlepsze stylizacje Katarzyny Dmochewicz Alysia Macedo- fitnesska w mundurze Alysia Macedo- fitnesska w mundurze Calum von Moger przeszedł operację! Calum von Moger przeszedł operację! Manipulacja ilością wody w organizmie, a odchudzanie Manipulacja ilością wody w organizmie, a odchudzanie Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: trening, dieta i leki Zaburzenia żołądkowo-jelitowe: trening, dieta i leki