SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening do oceny 2

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 386

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 39
Witam wszystkich trenuję splitem od początku mojej przygody z siłownią. Chciałbym się dowiedzieć czy mój plan jest dobrze ułożony.


NIEDZIELA:
KLATKA:
- Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej w szerokim uchwycie 10x (3 serie)
- Wyciskanie sztangielek w leżeniu na ławce poziomej 10x (3 serie)
BICEPS:
- Uginanie ramion ze sztangą stojąc 10x (3 serie)
- Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc 10 (3 serie)



WTOREK:
NOGI:
- Przysiady ze sztangą na barkach 10x (3 serie)
BARKI:
- Unoszenie ramion w przód ze sztangą 12x (2 serie)
- Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 8x (3 serie)
- Rozpiętki w leżeniu na ławce poziomej 12x (3 serie)



CZWARTEK:
PLECY:
- Skłony ze sztangą trzymaną na karku 14x (3 serie)
- Wznosy barków 16x (3 serie)
TRICEPS:
- Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce wąskim uchwytem 12x (3 serie)
- Wyciskanie "Francuskie" sztangi w siadzie 10x (3 serie)

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 15

Waga: 70

Wzrost: 182

Cel treningowy: Wzrost masy mięśniowej

Staż treningowy na słowni: 6 miesięcy

Uprawiane inne sporty: Piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Ławka z regulowanym kątem nachylenia, sztanga, sztangielki.

Dieta: Brak

Przeciwskaznania medyczne: Brak

Zażywane suplementy: Brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 23860 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 147323
http://www.sfd.pl/Trening_do_oceny-t744789.html 
to jest twoj pierwszy temat , teraz zakładasz drugi , nie zasmiecaj jak niechcesz rady która dostałeś to cwicz po swojemu. nikt tu nie zakceptuje twojego planu powodzenia.
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1609 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 6658
wogule wiesz jak sie układa treningi dzielone??? jak nie to nie bierz sie za nie i nie układaj i poczytaj zawsze przed czyms. trening nie do d... za mało na duże partie i zły dobór ćwiczen(rozpiętki na barki???) poćwicz porządnie jakimś FBW a zakładasz jakieś tematy ciągle.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 39
No właśnie nie wiem novy, dlatego się ****a pytam, jakbym wiedział to bym się nie pytał...
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1609 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 6658
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 23860 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 147323
novy ja mu dałem w tamtym temacie FBW z wypowiedzia drsguata, gdzie ma gotowca opisanego!!!
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1609 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 6658
to daj mu jeszcze raz może z łaski swojej zajrzy a jak nie to miejmy go w d... i niech robi jak chce
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 95 Napisanych postów 23860 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 147323
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 39
Dobra to powiecie mi czy chociaz mam dobrze połączone partie ?
Klatka-biceps
Nogi-Barki
Plecy-Triceps
A jeśli nie to powiedzcie mi jak mam połączyć
napisał(a)
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 1609 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 6658
jak juz to nogi w osobny dzień reszta może byc.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pytanie dotyczące ćwiczeń dla początkującego użytkownika

Następny temat

biceps

Trening funkcjonalny Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina Anna Karcz- długo wyczekiwany powrót! Grzegorz Kępa- "oczyszczenie" branży Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Paige Hathaway na stole operacyjnym! Suplementacja na odchudzanie - Johimbina Suplementacja a timing - czyli co i w jakich porach dnia spożywać