SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening do oceny + pytania

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 443

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 65
Witam, mam 23 lata, ćwiczę intensywniej od 3-4 miesięcy. Waga 83,5, wzrost 188. Miejsce ćwiczeń: w pełni wyposażona siłownia.
Przed każdym treningiem 10min na bieżni - 1,6 - 2km, potem rozciąganie i rozgrzewka.
Układając trening bazowałem na Atlasie ćwiczeń.
Powtórzenia zazwyczaj stosuję 12/10/1010(8), ciężar wzrasta.

Trening A

- podciąganie szerokim uchwytem, 4 serie, ze wspomaganiem / bez
- ściąganie linki wyciągu do brzucha, 4 serie
- wiosłowanie sztangielkami / sztangą 4 serie (wiosłowanie sztangą jakoś kiepsko mi idzie)
- martwy ciąg 4 serie
- unoszenie jednego końca sztangi 4 serie
---------------
- pompki na poręczach bez obciążenia 4 serie
- ściąganie linki wyciągu górnego przy użyciu liny 4 serie
- opuszczanie hantla za głowę siedząc, uchwytem koszyczkowym

Trening B
- wyciskanie sztangi na płaskiej 4 serie // wyciskanie hantli na płaskiej 4 serie
- wyciskanie sztangi na skosie w górę 4 serie // wyciskanie hantli na skosie 4 serie
Tutaj nie wiem czy nie pomieszać tzn. jak wyciskanie na płaskiej sztangi, to na skosie hantle, etc. (?)
- rozpiętki przy użyciu hantli 4 serie
- przenoszenie hantla w leżeniu w poprzek ławki 4 serie
- krzyżowanie linek wyciągu w staniu 4 serie
-----------------
- uginanie ramion ze sztangą prostą 4 serie
- młotki 4 serie
- uginanie ramion z supinacją nadgarstka 4 serie
- przedramiona nachwytem i podchwytem

Trening C
- uginanie nóg w leżeniu 4 serie
- prostowanie nóg w siadzie 4 serie
- przysiady ze sztangą - z przodu / na karku 4 serie
- przysiady wykroczne z obciążeniem 4 serie
----------------
- wspięcia na palce siedząc 4 serie
- wspięcia na palce w staniu z obciążeniem 4 serie
----------------