SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening do oceny.Proszę o pomoc.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1016

napisał(a)
Temat przeniesiony przez _Knife_ z działu Trening dla zaawansowanych. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 5581 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23151
****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: sixth
PŁEĆ: m
WIEK: 20
WZROST: 178
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 2,5

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 70kg
WYMIARY LUZEM, PRZED TRENINGIEM
OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 30,5
OBWÓD BICEPSU: 35,5
OBWÓD ŁYDKI: 38
OBWÓD UDA: 51
OBWÓD BIODER: 83,5
OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA: 76
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 102,5
OBWÓD BARKÓW: 108
OBWÓD NADGARSTKA: 16
OBWÓD KOSTKI U NOGI: 23

****POMIARY POZIOMU TŁUSZCZU**************************

WAGA CIAŁA: 70
PROCENT BODY FAT WSKAZYWANY PRZEZ WAGĘ: 9,5%
GRUBOŚĆ FAŁDY NA TRICEPSIE:
GRUBOŚĆ FAŁDY NA BICEPSIE:
GRUBOŚĆ FAŁDY NA ŁOPATCE:
GRUBOŚĆ FAŁDY NAD BIODREM:
GRUBOŚĆ FAŁDY BRZUSZNEJ:
GRUBOŚĆ FAŁDY NA UDZIE:
GRUBOŚĆ FAŁDY NA ŁYDCE:
SUMA GRUBOŚCI FAŁD:
WYNIK TOTALNY BODY FAT:
Nie mam fałdomierza, badałem bf profesjonalną wagą
[dane obliczone na podstawie : http://www.topendsports.com/testing/tests/skinfolds.htm] 

****POMIARY SIŁOWE****************************************
SIŁA NIE JEST DLA MNIE WAŻNA, PISZĘ ILE ROBIĘ NA SERIE
PRZYSIAD TYLNI: [cięzar X powtórzenia] - 120 x 10
MARTWY CIĄG: [cięzar X powtórzenia] - 80 x 10
WYCISK SZTANGI NA PŁASKIEJ: [cięzar X powtórzenia] - 70 X 10
WIOSŁOWANIE SZTANGI : [cięzar X powtórzenia] - nie robię
WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ : [cięzar X powtórzenia] - 60 x 10

****CEL*************************************************

INTERESUJE MNIE MEZOCYKL [np. 2-3-4 cykle 4 tygodniowe] :

MASA JAKOŚCIOWA

INTERESUJE MNIE CZAS TRWANIA W TYGODNIACH : 6 tygodni

POPRZEDNIO ROBIŁEM [CO I JAK DŁUGO] : FBW przez ok 2 miesiace

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: nie
PRZEBYTE KONTUZJE: kontuzja stawu brakowego
ALERGIE: skórna, ale radzę sobie
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: nie

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK

INNE DODATKI DO OPCJI KTÓRA WYBRAŁEŚ:

****DIETA*************************************************

JAKĄ DIETE STOSOWAŁES W POPRZEDNIM MEZOCYKLU: masowa
PODAZ KALORII: ~3200
ILOSC BIALKA NA KGMC: 2,5
ILOSC TLUSZCZU NA KGMC: 1,5
ILOSC WEGLOWODANOW NA KGMC: 5,5

JAKĄ DIETE PLANUJESZ W NOWYM MEZOCYKLU: j/w
PODAZ KALORII NA START:
ILOSC BIALKA NA KGMC NA START:
ILOSC TLUSZCZU NA KGMC NA START:
ILOSC WEGLOWODANOW NA KGMC NA START:

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ DOPING/PROHORMONY: nie
CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie
CZY STOSUJESZ SPALACZE/POBUDZACZE: nie




Trening FBW - 2 treningi naprzemiennie
1
Przysiady 4s
Podciąganie na drążku 4s
Brama 4s
Wyciskanie sprzed głowy 4s
Francuz 3s
Uginanie oburącz 3s
2
MC na prostych nogach 4s
Wyciskanie na płaskiej 4s
Push press 4s
Ściąganie drążka 4s
Pompki na poręczach 3s
Młotek 3s


Split

Klata + tric
Płaska 4s
Dipsy 4s
Brama 4s

Francuz 3s
Prostowanie na wyciągu 3s

Plecy + bic
MC 4s
Podciąganie na drążku 4s
Ściąganie drążka na wyciągu podchwytem 4s

Uginanie oburącz 3s
Uginanie o kolano 3s

Nogi + barki
Przysiad 4s
MC na prostych 4s
Suwnica 4s

Push press 4s
Unoszenie bokiem 4s
Unoszenie w opadzie 4s

Treningi 3 razy w tygodniu, wszystkie serie podane są seriami roboczymi. Z góry dzięki za podpowiedzi.

Nie mogę ci pomóc,jestem koniem.
--==GAINER TEAM==--

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 327 Napisanych postów 37223 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 124808
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 5581 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23151
Wydaje się mało, ale jakbym zmierzył w pachwinie pewnie by było z 60cm, patrząc na pas moim zdaniem nie jest wcale mało, i tak mam mega problem z kupnem spodni bo jak są dobre na udach to za sporo za duże w pasie. Ale przyznam się bez bicia że treningów nóg przez całe życie to może z 15 zrobiłem. Nie dlatego że nie lubię albo jestem leserem, ale dlatego żeby nie mieć dysproporcji.

Nie mogę ci pomóc,jestem koniem.
--==GAINER TEAM==--

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2284 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 29963
51 w udzie i 120kg na 10x- szok (albo ruch na 30cm :D)

A co do treningu to nie rozumiem rozpiski- który trening to ten który aktualnie wykonujesz?Split czy FBW?



Zmieniony przez - Ignatus w dniu 2012-02-22 15:08:33
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 5581 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23151
Żaden. Oba do korekty. Nie wiem na który się zdecyduję.
Ruch jest pełny (kolana zginane do kąta prostego), mam po prostu silne nogi bo trenuję piłkę nożną od bardzo dawna, jak zaczynałem ćwiczyć to moje uda wyglądały praktycznie tak jak wyglądają (może z 1cm różnicy) natomiast w ręce przybyło mi 9cm, a poza tym ciężko podać dobry wymiar uda, bo np na dole mam 51cm, ale u góry 58cm, ale podałem ten mniejszy bo w końcu to ma być wymiar uda a nie pachwiny. Ale znając realia tego forum to jak się ma takie wymiary jak ja, to wpisuje się co najmniej 58cm, albo i zawyża do 65. Ja swój pierwszy trening nóg w życiu zrobiłem ciężarem 80kg, którym ćwiczył mój kumpel ze stażem o rok większym i który trenuje nogi od samego początku.

Zmieniony przez - sixth w dniu 2012-02-22 18:31:24

Nie mogę ci pomóc,jestem koniem.
--==GAINER TEAM==--

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 5581 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23151
Dzięki za pomoc.

Nie mogę ci pomóc,jestem koniem.
--==GAINER TEAM==--

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 431 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 9804
"kolana zginane do kąta prostego"

Zmieniony przez - Zabawny w dniu 2012-02-25 01:01:14
napisał(a)
_Knife_ Moderator
Ekspert
Szacuny 182 Napisanych postów 11358 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 85982
Ogarnij się.

NIE robisz przysiadu.

PEŁNY = UDO STYKA SIĘ Z ŁYDKĄ.

120 KG na pełny przysiad raz byś nie wziął.

Oba treningi masz fatalne, weź gotowca.

http://potreningu.pl/artykuly/369/ruchy-czesciowe--recepta-na-wzrost-sily

PS. 2,5 roku psu w dupę. Zacznij ćwiczyć i jeść, albo zmień hobby bo to nie ma sensu.

Zmieniony przez - _Knife_ w dniu 2012-02-25 10:00:24
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 5581 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 23151
Zabawny nie rozumiałem co może śmieszyć w zdaniu "kolano zginane do kąta prostego" ale potem spojrzałem że chodzisz do gimnazjum więc wyjaśnię, kolano zginane do tego stopnia aż udo będzie tworzyć wraz z podłożem kąt prosty. Poproś mamę o pomoc, jeśli nie rozumiesz.
UDO STYKA SIĘ ŁYDKĄ AHAHAHAHAHAHAHAHA
To dobre, uśmiałem się. Chvj że instruktor kulturystyki z sylwetką lepszą niż niejeden zawodowiec mówi że robię prawidłowo, ale nie, Ty wiesz lepiej. Ty, który nigdy nie widział na oczy jak robię przysiad, ba! Nawet nie wie jak ja wyglądam! Boże, co za kraj, nie możesz zaakceptować tego że mam silne nogi? Nie, bo Ty masz pewnie słabsze. Pokaż mi jak się robi przysiad aby udo stykało się z łydką, bo ja jeszcze takich cudów nie widziałem. Przyjedź do Kielc, założymy się o 1000zł że zrobię pełny przysiad z ciężarem 120kg.
Co takiego fatalnego jest w tym treningu? Napisz, wyjaśnij, pomóż, doradź. Co to jest za sztuka napisać "trening do dupy, s*** dzidę i weź gotowca"? To nawet "Zabawny" byłby w stanie zrobić.
I niby czemu 2,5 roku psu w dupę? Co Ty masz w głowie?

Zmieniony przez - sixth w dniu 2012-02-27 16:36:37

Zmieniony przez - sixth w dniu 2012-02-27 16:38:22

Nie mogę ci pomóc,jestem koniem.
--==GAINER TEAM==--

napisał(a)
_Knife_ Moderator
Ekspert
Szacuny 182 Napisanych postów 11358 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 85982
Po pierwsze, 2,5 roku w dupę - bo nie masz efektów - ani siły, ani masy. Powinieneś ważyć już dawno 90 kg. MASZ NIEDOWAGĘ 20 KG i pyskujesz. Więcej ważyłem jak nic nie trenowałem. Nie osłabiaj mnie.

Na razie masz bana na 1 miesiąc. Ważę teraz ze 100 kg, profil sobie zobacz. Nic mnie nie obchodzą twoi instruktorzy z siłki - większość takich gości NIE MA żadnego pojęcia o treningu i technice.

PRZYSIAD WYGLĄDA TAK






Zmieniony przez - _Knife_ w dniu 2012-02-27 20:26:02
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 130
Jakie to żałosne gdy argumentem w dyskusji jest danie bana. Za co ban? Obraziłem Cię? Uraziłem Twoją dumę tym że Ci poważyłem autorytet?
http://www.menshealth.pl/m/178/przysiady_ze_sztanga-fa206c627af449c852f0dda766c005ca.jpg Ja robię przysiad tak.
To że Ty ważyłeś 70kg to nic nie oznacza. Ja ważyłem 55kg i brałem 35kg na płaskiej na max gdy zaczynałem ćwiczyć więc co próbujesz mi wmówić?
"MASZ NIEDOWAGĘ 20 KG i pyskujesz." Od kiedy to poprzez wagę ocenia się charakter wypowiedzi człowieka? Jakbym miał 110kg to bym nie pyskował, mimo iż bym napisał to samo?
Knife, daj Ci Boże takiej sylwetki jak ma ten trener o którym wspomniałem, a to nie jest siłownia osiedlowa tylko w chvj prestiżowa i znana sieć siłowni, gdzie trenerzy to nie są byle janusze. Nie oceniaj ludzi z góry bo daleko nie zajdziesz. A jak Ci to sprawi przyjemność to zbanuj i to konto.

za co ban?

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zmiana Treningu

Następny temat

Jak przywrócić zapał/motywacje?

Stany zapalne - 10 najlepszych produktów, które je zwalczają Stany zapalne - 10 najlepszych produktów, które je zwalczają Rozciąganie - przed, po, a może w trakcie treningu Rozciąganie - przed, po, a może w trakcie treningu Martwy ciąg - niezastąpione ćwiczenie na plecy? Martwy ciąg - niezastąpione ćwiczenie na plecy?  Morgan Mikenas-  fitnesska, która nie goli się od roku Morgan Mikenas- fitnesska, która nie goli się od roku Palumboizm- zmora współczesnej kulturystyki Palumboizm- zmora współczesnej kulturystyki Klaudia Ignasiak - ocena sylwetki Klaudia Ignasiak - ocena sylwetki Skuteczny spalacz tłuszczu - Rewolucyjny REDOX Extreme Skuteczny spalacz tłuszczu - Rewolucyjny REDOX Extreme Jak szybko zwiększyć obwód bicepsów? Jak szybko zwiększyć obwód bicepsów?