logo
zamknij zamknij

Trening dla poczatkujacego, wada kregoslupa

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2168

0 5 0
napisał(a)
sazz68
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 475
Zakochalem sie w tym cwiczeniu, na poczatku koci grzbiet i proby zlapania równowagi, ale mimo swoich defektów robię myślę dobrze to ćwiczenie.
napisał(a)
sazz68
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 475
Co sądzicie o ćwiczeniach izometrycznych jako o rozgrzewce? Z perspektywy żółtodzioba to wydaje się, że trening może być dużo efektywniejszy skoro przy ćwiczeniach izometrycznych angażowane są mięśnie głębokie w większym stopniu?
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2042 Napisanych postów 35703 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 254333
sazz68
Co sądzicie o ćwiczeniach izometrycznych jako o rozgrzewce? Z perspektywy żółtodzioba to wydaje się, że trening może być dużo efektywniejszy skoro przy ćwiczeniach izometrycznych angażowane są mięśnie głębokie w większym stopniu?



Łatwo przedobrzyć i wtedy zmęczysz te głębokie mięśnie a one powinny być w jak najlepszej dyspozycji przy ćwiczeniach złożonych.
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2042 Napisanych postów 35703 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 254333
sazz68
Zakochalem sie w tym cwiczeniu, na poczatku koci grzbiet i proby zlapania równowagi, ale mimo swoich defektów robię myślę dobrze to ćwiczenie.


Lepiej uważaj, by nie pogorszyć stanu kregolsupa. Technika nie może być taka sobie tylko perfekcyjna.
napisał(a)
sazz68
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 475
Chciałem dołączyć jeszcze UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM W SIADZIE, to chyba nie problem? Myślę, że poćwiczę jeszcze z 2-3 miesiące z takim planem treningowym, nie widzę powodu, żeby go zmieniać.



Zmieniony przez - sazz68 w dniu 2017-08-31 23:08:40

Zmieniony przez - sazz68 w dniu 2017-08-31 23:09:00
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2042 Napisanych postów 35703 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 254333
sazz68
Chciałem dołączyć jeszcze UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM W SIADZIE, to chyba nie problem? Myślę, że poćwiczę jeszcze z 2-3 miesiące z takim planem treningowym, nie widzę powodu, żeby go zmieniać.




Zmieniony przez - sazz68 w dniu 2017-08-31 23:08:40

Zmieniony przez - sazz68 w dniu 2017-08-31 23:09:00



Mozesz dołożyć choć jakoś wiele na tym nie zyskasz.
napisał(a)
sazz68
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 475
Pozamieniałem kilka ćwiczeń, bo nie potrafiłem wykonywać ich odpowiednio.
Plan obecnie wygląda tak:

A

1. Wykroki
2. Wiosłowanie sztangielkami
3. Wyciskanie sztangi leżąc
4. Military Press
5. Wyciskanie francuskie sztangielki oburącz 5x12
6. Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc ( z supinacją nadgarstka)


B

1. Wykroki - do zmiany, za dużo tych wykroków
2. Martwy ciąg klasyczny jednonóż 5x8/10
3. Wyciskanie sztangielek siedząc
4. Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim
5. Wyciskanie francuskie jednorącz sztangielki siedząc 5x12
6. Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc(uchwyt młotkowy) 5x12
7. Uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie.

Może być? Co wrzucić zamiast wykroków?
Jak często i jak intensywnie biegać, żeby nie sabotować sobie treningu?


Zmieniony przez - sazz68 w dniu 2017-09-11 08:12:35
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2042 Napisanych postów 35703 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 254333
Przydałaby się jakaś forma przysiadu. Goblet squat jest w miarę prosty, więc warto spróbować. Ale na pewno na dłuższą mete nie możesz eliminować wszystkich złożonych ćwiczeń, bo to one są najefektywniejsze. Może konsultacja z trenerem ? Może jakaś współpraca online i ocena za pomoćą filmów ?
napisał(a)
sazz68
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 475
Dzięki ronie, potrenuję jeszcze trochę według tego planu, myśle, że z czasem i te złożone( rozumie, że chodzi o te ze sztangą) będę wykonywał odpowiednio, jeśli nie to skonsultuję się z trenerem.
Spróbuję ten goblet squat 5x12?
No i jak z tym bieganiem?




A

1. Wykroki
2. Wiosłowanie sztangielkami
3. Wyciskanie sztangi leżąc
4. Military Press
5. Wyciskanie francuskie sztangielki oburącz 5x12
6. Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc ( z supinacją nadgarstka)


B

1. Goblet Squat
2. Martwy ciąg klasyczny jednonóż 5x8/10
3. Wyciskanie sztangielek siedząc
4. Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim
5. Wyciskanie francuskie jednorącz sztangielki siedząc 5x12
6. Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc(uchwyt młotkowy) 5x12
7. Uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie.






Zmieniony przez - sazz68 w dniu 2017-09-11 10:55:34

Zmieniony przez - sazz68 w dniu 2017-09-11 10:58:06

Zmieniony przez - sazz68 w dniu 2017-09-11 11:01:56

Zmieniony przez - sazz68 w dniu 2017-09-11 11:03:09
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening dla 16 latkaw domu.

Mustang Akopa - dzieło sztuki czy agrotuning?

Odstające łopatki-rozwiązanie problemu na siłowni

Tabata - co to jest, jakie korzyści przynosi i jak ją wykonywać?

Soki pomidorowe - porównanie okiem dietetyka

Czy ziemniaki tuczą?

Barki - hipertrofia – porady, fakty i mity

Dieta i suplementy poprawiające procesy myślowe

Cykle kreatynowe - stopnie zaawansowania