SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening dla początkującego

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1276

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 165
Witam! Jestem początkujący i nie wiem od czego zacząć. Kilka razy przeglądnąłem różne fora i dowiedziałem się, że na początek najlepszy jest trening FBW. Chciałbym się dowiedzieć czy to prawda i ewentualnie prosiłbym o rozpiskę takiego treningu.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 73

Wzrost: 178

Cel treningowy: Masa

Staż treningowy na słowni: żaden

Uprawiane inne sporty: Żadne

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): sztanga/sztangielki

Dieta: Będzie

Przeciwskaznania medyczne: Nie ma

Zażywane suplementy: Kreatyna
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 349 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 3344
Tak to prawda, na początek FBW.



Zażywane suplementy : Kreatyna

Po****** Cie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 963 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3860
skrocone FBW

trening 3x tygodniowo
T-W-T-W-T-W-W
np. pon-sr-ptk
plan stosuje sie przez okres 6-8 tygodni

6 podstawowych cwiczen zlozonych + łydki + brzuch

1. przysiady 3x12-15
2. RDL 3x12-15
3. wyciskanie sztangki na lawce poziomej 3x12-15
4. wioslowanie sztanga 3x12-15
5. wyciskanie na barki, w staniu 2(!)x12-15
6. podciaganie na drazku 3x max(!)

7. wspiecia na lydki 2x30-40(!)
8. brzuch - polecam ABS II