SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening dla 15 latka

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 943

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 65 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 708
Witam.
Od dłuższego czasu jestem gruby. Szczególnie przeszkadza mi tłuszcz na klatce. Chciałbym się go pozbyć z całego ciała poprzez ćwiczenia na siłce. Ułożyłem sobie taki plan.

1 dzień
Klatka
wyiskanie sztangi w poziomie 12,10,8,6,4 powtórzeń
wyciskanie hantli w skosie 12,10,8,6,4 powtórzeń
rozpietki 12,10,8,6,4 powtórzeń
rozpietki na maszynie 12,10,8,6,4 powtórzeń

Brzuch
spinki na maszynie skośnej 12,10,8,6,4 powtórzeń
brzuszki na maszynie skośnej 12,10,8,6,4 powtórzeń
brzuszki na maszynie z obciążeniem 12,10,8,6,4 powtórzeń

Biceps
podnoszenie sztangi łamanej 12,10,8,6,4 powtórzeń
uginanie ramion na modlitewniku 12,10,8,6,4 powtórzeń
uginanie ramion w podporze 12,10,8,6,4 powtórzeń

Nogi
przysiady ze sztanga 12,10,8,6,4 powtórzeń
wyciskanie na suwnicy 12,10,8,6,4 powtórzeń
ściąganie nóg do środka na maszynie 12,10,8,6,4 powtórzeń
prostowanie nóg na maszynie 12,10,8,6,4 powtórzeń

2 dzień
triceps
wyciskanie francuskie 12,10,8,6,4 powtórzeń
wyciskanie hantla zza głowy 12,10,8,6,4 powtórzeń
prostowanie ramienia w opadzie 12,10,8,6,4 powtórzeń

mięśnie grzbietu
martwy ciąg 12,10,8,6,4 powtórzeń
wiosłowanie 12,10,8,6,4 powtórzeń
ściąganie drążka 12,10,8,6,4 powtórzeń

mięśnie naramienne
unoszenie hantli bokiem stojąc 12,10,8,6,4 powtórzeń
unoszenie hantli bokiem 12,10,8,6,4 powtórzeń

oceńcie mój plan i napiszcie co jest złego. oczywiście do każdej serii zakładam większy ciężar




Płeć: Mężczyzna

Wiek: 15

Waga: 63

Wzrost: 164

Cel treningowy: spalenie tluszczu i w zamian miesnie

Staż treningowy na słowni: od 3 tygodni

Uprawiane inne sporty: pilka nozna, siatkowka, bieganie, ogolnie gry zespolowe

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full

Dieta: brak

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: nie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 29 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 405
po pierwsze plan całkiem do du** a po drugie jak jestes gruby to rob redukcje a nie masowo siłowy :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 29 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 405
Brzuch
spinki na maszynie skośnej 12,10,8,6,4 powtórzeń
brzuszki na maszynie skośnej 12,10,8,6,4 powtórzeń
brzuszki na maszynie z obciążeniem 12,10,8,6,4 powtórzeń

to nie pomoze Ci spalic brzucha :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1009
Ważysz 63 kg przy 164cm i mówisz ze jestes gruby ;P Z doświadczenia poradziłbym Tobie żebyś albo walił masówke albo redukcje bo efekty przybierania jak i zrzucania będą mało widoczne i to po jakim czasie.Jak koniecznie chcesz to rób interwały 2-3x w tygodniu w nietreningowe bk na 0 i patrz co sie dzieje , dokładaj lub zmniejszaj kcale.Na twoim miejscu robił był beztłuszczową masówke dobrze wyliczona i przestrzeganą ;)

Wszystko opiera się na motywacji

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 29 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 405
I jeszcze 12 serii na duze partie i 9 na małe ma buc..

Ułóż jeszcze jeden plan i wrzuć :)

Zmieniony przez - szYm3k94i w dniu 2009-08-12 16:17:49

Zmieniony przez - szYm3k94i w dniu 2009-08-12 16:18:02
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 29 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 405
Plan rozłóz na 3 dni

Klatka, nogi
Bic, tric
Plecy, bary
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 60 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 409
chcesz zzucic tłuszcz to rob trening obwodowy z duza iloscia powtorzen.a po nim z 30 minut cardio. ogranicz tłuszcze w zarciu i na bank beda efekty. ja tak robiłem przed wakacjami i pomogło. ;) na brzuch same brzuszki nie pomoga trzeba biegac lub rowerekna silce. to tak w skroconej wersji. a jak jeszcenigdy nie cwiczyłes to zobaczysz ze miesnie tez sie pokaza ;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 193 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2260
Czlowieku wszystkiego za duzo ! Polecam FWB 3 dniowy na początek w sam raz. A żeby spalić aerobi i kardio.

=[][]====[][]= No pain, no gain

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 65 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 708
dzięki za rady ale jeszcze jedno
powiedzcie z grubsza jak ma wyglądać trening redukcyjny
a i zapomniałem dodać ze w dni w których nie chodzę na siłkę biegam około 30 min
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 29 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 405
krótkie przerwy duża liczba powtórzen.

Wyszukiwarka :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 74 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 615
Kumpel jest gruby i tez na mase cwiczy juz jakis czas i powiem Ci ze w ogole nie chudnie , ja niemam tłuszczu ale zawsze cwicze z takim pasem (w srodku jest gumowy) i to tez pomaga zgubic tłuszcz :P Pozdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

co teraz???

Następny temat

Plan treningu do poparwy.

Jak nie umrzeć biorąc sterydy? Jak nie umrzeć biorąc sterydy? Cała prawda na temat cardio i spalania tkanki tłuszczowej Cała prawda na temat cardio i spalania tkanki tłuszczowej Najgorętsze zawodniczki UFC Najgorętsze zawodniczki UFC Ojciec kulturystyki Eugen Sandow wideo z 1894 roku! Ojciec kulturystyki Eugen Sandow wideo z 1894 roku! Jaglane Monte low fat Jaglane Monte low fat Od aktorki porno do gwiazdy fitness Od aktorki porno do gwiazdy fitness Była mistrzyni organizacji UFC zadebiutuje w Wrestlingu Była mistrzyni organizacji UFC zadebiutuje w Wrestlingu 8 sposobów na podniesienie intensywności treningu 8 sposobów na podniesienie intensywności treningu