SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening basen + siłownia

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 670

...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez anubis84 z działu Plany treningowe. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 214 dni Przeczytanych tematów 0
Cześć.
Moje dane: 21lat, 178cm, 67kg, chłopak. Budowa szczupła, pół roku temu ważyłem 59kg
Ćwiczę od lutego (5miesięcy)
Cel: Fit sylwetka - Umięśniona, ale nie typ kulturysty.
Zdjęcie niżej:

Kiedyś robiłem badanie składu ciała i wyszło mi że mimo, że jestem szczupły to żeby odsłonić mięśnie brzucha musiałbym zrzucić trochę tłuszczu. Jednocześnie chciałbym się umięśnić - przybrać parę kg (tak do 73kg ?). Redukcja i masa się wykluczają teoretycznie.
Mój plan tygodnia wygląda mniej więcej tak, że każdego dnia na zmianę: siłownia, basen, siłownia, basen.. robię po 1500m kraulem, na siłowni siedzę po 1,5h więc trening raczej intensywny.
Moje pytanie brzmi - czy mam dobry rozkład treningów - czy za często, co odrzucić ewentualnie? Za mało regeneracji? Co ewentualnie zmienić żeby osiągnąć cel - spalić ten tłuszcz + umięśnić się. Jeśli chodzi o dietę, to skoro w 5 miesięcy przybrałem 7/8kg to myślę że mam odpowiednią, ewentualnie muszę zaprzestać słodkich gazowanych napojów i odrzucić słodycze.

Z góry dzięki !

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7379 Napisanych postów 105859 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1190468
siłownia, basen, siłownia, basen ale ile razy w tygodniu i co i jak trenujesz ?