SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening 3x week - parta 2x week

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 603

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 625 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 21028
Witam zawsze trenowałem act i teraz splitem od ponad 7 mcy i dana partie cwiczylem raz w tygodniu , dużo ludzi i trener mówił mi ze jak jestem początkujący i chce zbudować masywna i ładna sylwetkę powinienem ćwiczyć kazda partie 2 x w tyg .Poniżej wklejam trening mam diete i teraz chce trenować zeby maksymalnie do końca kwietnia wykorzystać dietę i suplementy i proszę o opinię
trening split przypominający fbw :


Poniedziałek
Klatka Piersiowa
Wyciskanie sztanga - ławka prosta 3s 10 pow
Wyciskanie sztanga - ławka skośna 3s 10 pow
Wyciskanie hantle 3s 10 pow
Biceps
Modlitewnik 3s 10 pow
Unoszenie podchwytem - sztanga prosta 3s 10 pow
Uginanie młotkowe 2s 10 pow
Nogi i łydki
prostowanie na maszynie 5 s 10 pow
wznosy na palcach 5s 10 pow
brzuch
uginanie nóg do brzucha leząc 4s 10 pow

Środa
Nogi i łydki
prostowanie na maszynie 5 s 10 pow
wznosy na palcach 5s 10 pow
triceps
wyciąg wąski nachwytem 4s 10 pow
wyciskanie zza czoła 3 s 10pow
barki
szrugsy 4s 10 pow
wyciskanie sztangielek siedzą c 3s 10 pow
unoszenie sztangielek w bok 3s 10 pow
plecy
Podciąganie drążka wyciągu górnego do karku 4s 10 pow
Podciąganie sztangielki w klęku podpartym na ławce 4 s 10 pow
Podciąganie sztangi wąskim chwytem do brody 4 s 10 pow
Piątek
Klatka piersiowa
Ławka skośna sztangielki 3s 10 pow
Rozpętki 4s 10 pow

Biceps
Uginanie podchwytem handelek siedząc 3s 10 pow
Unoszenie podchwytem sztangi łamanej stojac 3s 10 pow
barki
szrugsy 4s 10 pow
unoszenie sztangi łamanej na wysokość brody

brzuch
uginanie nóg do brzucha leząc 4s 10 pow
brzuszki na ławce rzymskiej 4s 10 pow
skłony tułowia w bok ze sztangielka 3s 10 pow
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 625 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 21028
Czy ktoś może to sprawdzić ?? , proszę o opinie ekspertów tego działu z wieloletnim doświadczeniem
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 927
troche do dupy ten trening. ;)) rozloz to sobie na 3 lub 4 dni np poniedzielek sroda czwartek piątek, chyba ze nie masz czasu to najlepiej na 3 dni. ;)) i np 1 dzień rob sobie, klate, biceps, triceps. natepny dzień brzuch, plecy, kaptury. i kolejny dzień to nogi. ;)) wtedy nie przesilisz tak swoich mięśni, bo zeby dostać lape mięśnia muszą sie generować inaczej odpocząć. ;))
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 554 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 15470
Mi się najbardziej nie podoba to, że trenujesz wszystkie partie 2x w tygodniu oprócz pleców.. największą partię traktujesz najdelikatniej. Jeśli chcesz trenować splitem każdą partię 2 x w tygodniu ułóż sobie plan na podstawie tych linków:
http://www.sfd.pl/[art]_Split_-_partia_2x/tydzien._Dla_początkujących_i_nie_tylko...-t414311.html

http://www.sfd.pl/Trening_każdej_grupy_2x_w_tygodniu-t246194.html 
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 2631 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15370
ten trening nie przypomina fbw w sumie to nic nie przypomina

przeładowany plan o 300% jak chcesz ćwiczyć i mieć jakieś efekty to najlepiej zrobisz wybieraąc gotowe już fbw. jest tutaj tego mnóstwo.

http://www.sfd.pl/SPIS_TEMATÓW_TRENING-t401012.html 
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 625 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 21028
Dzieki za pomoc ale w tym treningu chodzi mi o wszystkie części ciala najbardziej to barki, biceps , klatka i nogi plecy też są wazne ale na plecy wystarczy mi raz w tygodniu bo ta grupa najszybciej u mnie sie rozwija zawsze .Zawsze trenowałem 1 x w tygodniu dana grupę ale mysle ze mój organizm szybko się regeneruje i to i chyba nie wystarcza wiec powinienem katalogować się czesciej , myślicie ze fbw bedzie lepszy od tradycyjnego splita 2x week ?.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ile serii na daną partie?

Następny temat

Slabszy Biceps