logo
zamknij zamknij

Trening Plyometryczny z pasem obciązeniowym

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 187

0 5 0
napisał(a)
paptyd
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 79 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2019
Witam,
pisze z pytaniem. Co sądzicie o treningu plyometrycznym wykorzystaniem takiego pasa obciazeniowego
http://bushido-sport.pl/product-pol-171-PAS-OBCIAZENIOWY-Z-REGULACJA-WAGI-1-10-KG-BUSHIDO.html
głownie chodzi mi o ćwiczenia jak skoki do przysiadu, skoki z wykroku, wykroki oraz dodatkowo ćwiczenia na drabinkach.
Czy poprzedzone odpowiednią rozgrzewką jest to bardzo destruktywne dla stawów? Jeśi chodzi o mój poziom zaawansowania to trenuje juz prawie 7 lat i nie miałem problemów z kolanami ani kręgosłupem.
Proszze od odpowiedź i dziękuje za uwage
Pozdrawiam
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogę Ciebie zainteresować:
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4004 Napisanych postów 90228 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 494671
Pomyśl o kamizelce z obciążeniem, droższa jest ale bardziej komfortowa.

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
SoySouce
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 148 Na forum 318 dni Przeczytanych tematów 3243
Ćwiercskoki, półskoki, wyskoki z wykroków to masakra dla kolan. Z obciążeniem bedą jeszcze bardziej zabójcze. Podejrzewam, że chcesz polepszyć wyskok skoro pytasz o takie ćwiczenia. Powiem tak: ja go poprawiłem w ciagu jednego roku o ponad 20 cm, przy wzroscie 172 łapałem obręcz na 305, ALE w wieku 15 lat nabawiłem sie takich zwyrodnien ze do dzis nie moge klęczeć czy kucać. Wybitnie nie polecam, są lepsze metody ;)
napisał(a)
paptyd
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 79 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2019
Łapie 363 aktualnie, więc nie chodzi o sam wyskok ale dynamike i szybkosc pierwszego kroku
napisał(a)
SoySouce
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 148 Na forum 318 dni Przeczytanych tematów 3243
Tymbardziej nie powinienes ryzykowac powaznej kontuzji. Skoro skaczesz pewnie wiesz ze nie odbicie jest kontuzjogenne a ladowanie. Swoja droga w co grasz?
napisał(a)
paptyd
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 79 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2019
W koszykówke
Więc co polecasz na zrobienie tego pierwszego kroku?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Modyfikacja mojego Treningu i diety na najlepsze przyrosty czystej masy.

Następny temat

Trening na mase

Najważniejsze witaminy dla trenujących na siłowni

Diana Dudziak zmotywowana przez głodnego sąsiada!

Rower, orbitrek, schody, bieżnia?

Trening na siłowni a miesiączka - czy można ćwiczyć?

Białko - ważny składnik diety kobiety aktywnej

Magnez - źródła w diecie

Magdalena Koral weźmie ślub!

5 owoców, które warto włączyć do diety