SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening Muay Thai

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2499

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 35
elo jestem Pawel mam pytanie dotyczace trenowania w domu trenigi w klubie mam pon , sroda , piatek .. co trenowac w domu i ile trenowac ? dzieki za wszystkie odpowiedzi
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 100 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 292
w domu to sie porozciagaj i pobiegaj ... albo idz na impre i tam potrenuj !! hahaha
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1934 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 54648
mozesz dopracowywac to co miales na treningu, w zaleznosci od stazu mozesz porobic walke z cieniem, popracowac nad doskonaleniem uderzen, poruszania sie itd
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 400 Napisanych postów 5586 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 39191
Domyslam sie, ze dopiero zaczynasz swoja przygode ze sportami walki.

Nie napisales prawie nic o sobie, masz nie wypelniony profil, wiec pisze "uniwersalnie".
Ja polecalbym Ci dodac dodatkowe dwa treningi "na wlasna reke". Skupilbym sie w nich na treningu silowym oraz kondycyjnym. Pomysl nad zakupem drazka, moze jakiegos sprzetu typu hantle (niekoniecznie). Polecam zaczac trening od biegu (najlepiej interwalowego, chociaz do niego przeszedlbym na Twoim miejscu dopiero wraz z wytrenowania, na poczatek jednostajny bieg kilkukilometrowy wystarczy), nastepnie po powrocie do domu krotki trening wytrzymalosciowo silowy- polecalbym tu zrobienie kilkunastu serii na cale cialo (pompki, drazek, przysiady z obciazeniem, itd.)- nie przesadzalbym ani z objetoscia, ani intensywnoscia tego treningu- mysle ze 3-5 cwiczen po 3 serie to dobry poczatek. Na koniec kilka serii (2-3) walki z cieniem, w ktorych skupisz sie na odpowiednim zastosowaniu tego, czego uczyles sie na treningach. Pamietaj o dobrym ustawieniu rak, kontroluj garde, wyprowadzaj ciosy ze skretem, angazujac cale cialo, najlepiej zebys mogl wykonywac walke z cieniem przed lustrem mogac obserwowac jak cwiczysz i ewentualnie korygowac bledy. Jezeli masz mozliwosci, dorzuc jeszcze kilka rund skakanki (zacznij od 2) a na sam koniec dorzucilbym jeszcze lekkie rozciaganie i masz porzadny trening. Rozplanowalbym to tak:

Poniedzialek-MT
Wtorek:Trening w domu
Środa: MT
Czwartek: WOLNE
Piątek: MT
Sobota: Trening w domu
Niedziela WOLNE

Powinienes przejrzec lub w miare mozliwosci przeczytac to:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/

A w szczegolnosci to:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.asp

Powodzenia i pozdrawiam (zobaczymy czy wystarczy Ci silnej woli, zeby sprobowac z czyms takim).

Ile trzeba wlozyc pracy by najlepszym byc? Tysiace godzin, 300 poza domem dni...

Moj dziennik crossfit:

http://www.sfd.pl/Dziennik__Z_crossfitem_po_formę-t857818.html

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 8680 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31712
jak zwykle nie mam co dodawać po Kamiru

"Energia przepływa, nie powinna stać.
A stoi gdy wątpisz w tę energię.
Musisz więc za energią nadążyć, nadążyć za siłą.
Wówczas jesteś z siłą w harmonii."

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 35
no wlasnie zaczolem trenowac tajski mam worek i hantle do urzytkowania
dzieki za odp
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 8680 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31712
pogadaj w takim razie z trenerem. Niech Ci powie jakie techniki kaleczysz najbardziej i ćwicz je najlepiej przed lustrem. Znając życie będą to łokcie i ciosy sierpowe

"Energia przepływa, nie powinna stać.
A stoi gdy wątpisz w tę energię.
Musisz więc za energią nadążyć, nadążyć za siłą.
Wówczas jesteś z siłą w harmonii."

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 1496 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 20005
Ja również trenuje Muay thai(2 lata) i zawsze w dni nie treningowe robie:
3-6 seri pompek
5 seri brzuszków
5 seri przysiadów i dodatkowo do tych ćwiczeń robię 5-10 minut skakanki.

Pozdrawiam

How much can you know about yourself if you've never been in a fight?

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Teakwondo lub Aikido?

Następny temat

walka

Słodkiewicz vs Lech starcie weteranów Wojciech Pasiut - ocena sylwetki Jak radzić sobie z bezsennością? Trening siłowy - absurdalne teorie 30.09-01.10.2017 IFBB DIAMOND CUP KATOWICE Suplementacja okołotreningowa Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Anna Nawrot - ocena sylwetki