SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening Klatki Piersiowej i Brzucha

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 398

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 14
Witam wszystkich.
Mam 17lat waże około 72kg przy 186cm.
Moim problemem jest tzw.kurza pierś mam wystajace żebra i chciałbym się tego pozbyć prosiłbym o jakieś ćwiczenia najelepiej domowe mam dostęp do drążka.
Chciałbym przy okazji sobie zrobić tzw. kaloryfer jestem na dniu a6w czy należy do tego stosować jakaś diete i najlepiej jaka ? Przy okazji chce sie dowiedzieć czy jak mam płąski brzuch to będa jakieś efekty mojej pracy ?

Dziekuje za pomoc i Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 181
Jestem zwolennikiem 6 weidera, stosując odpowiednią dietę i trening aerobowy wyrzeźbiłem sobie niezły kaloryferek, a co do klaty to myślę, że powinieneś zacząć od wyciskania na drążku
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2082 Napisanych postów 36112 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 260300
Pisz w dziale trening w domowych warunkach.
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Jak intrensywnie trenowac brzuch.?

Następny temat

Ćwiczenia aerobowe

Trening funkcjonalny Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina Anna Karcz- długo wyczekiwany powrót! Grzegorz Kępa- "oczyszczenie" branży Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Paige Hathaway na stole operacyjnym! Suplementacja na odchudzanie - Johimbina Suplementacja a timing - czyli co i w jakich porach dnia spożywać