SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening Interwałowy (HIIT)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 486918

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 792 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 33912
Co sadzicie o wykonywaniu hiita na rowerku 2 razy w tygodniu jak sie jest na masie ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1476 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10822
ja tam nic złego w tym nie widze sadła moze tak nie ałapiesz... a moje pytanko 3 razy w tyg trening ALRI w 3 HIIT zaczne od 6 Interwałów 30sek trucht 10-15 sprint moze byc

koko

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 68 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2619
Czy jak nie ma się jeszcze zbytnio wyrobionej masy mięśniowej (nigdy na poważnie nie chodziłem na siłownie, tylko kickboxing) to też trzeba uważac na jej spadki podczas treningu HIIT?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10670 Napisanych postów 44709 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Zawsze należy uważać na spadki mięśnia przy redukcji, nawet jak ma się ich nie dużo.
Ps. fajny art Rothi
Przeczytałem 17 stron i pytania w większości takie same :S
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 255 Napisanych postów 13305 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 45246
killer , czy rano , czy popołudniu to i tak nie ma znaczenia ponieważ w czasie interwałów tłuszczu nie spalisz. Interwały oddziaływują na organizm wiele godzin po treningu ale ja już o tym pisałem setki razy w tym jednym poście.


Co sadzicie o wykonywaniu hiita na rowerku 2 razy w tygodniu jak sie jest na masie ??


jeśli masz skłonności do odkładania fatu to nawet wskazane , jak nie masz to nie warto.


ja tam nic złego w tym nie widze sadła moze tak nie ałapiesz... a moje pytanko 3 razy w tyg trening ALRI w 3 HIIT zaczne od 6 Interwałów 30sek trucht 10-15 sprint moze byc


lepiej zacząć od mniejszej ilośći bo nie chcesz żeby ciebie z ulicy zbierali . Poza tym lepiej zawsze robić mniej żeby później szokować organizm innymi proporcjami czasowymi - nie rzuca się nigdy na wszystkich kart na stół


Czy jak nie ma się jeszcze zbytnio wyrobionej masy mięśniowej (nigdy na poważnie nie chodziłem na siłownie, tylko kickboxing) to też trzeba uważac na jej spadki podczas treningu HIIT?

bardzo ogólnikowe pytanie. Jak masz złą diete , źle trenujesz to możesz przez cały czas mieć spadki. Jaki masz cel ? Uważam, ze jak trenujesz kicka to nie ma sensu robić HIITU.



Zawsze należy uważać na spadki mięśnia przy redukcji, nawet jak ma się ich nie dużo.
Ps. fajny art Rothi
Przeczytałem 17 stron i pytania w większości takie same :S


Skalar pytania są takie same bo lenie to są .


Swoją drogą troche należało by zrobić reaktywacje tego Hiita bo pisałem go dosyć dawno i minimalne zmiany by należało wprowadzić



a jeszcze wracając do pana od hokeja to najpierw spróbuje wykonać w 100% prawidłowo Wielu już było takich twardzieli (łącznie ze mną)

Zmieniony przez - Rothen w dniu 2007-09-06 23:58:23

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10670 Napisanych postów 44709 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Może jako reaktywację to napisz drugą część z odnośnikiem że jest to uzupełnienie tego tematu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 255 Napisanych postów 13305 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 45246
Skalar owszem mógłbym tak zrobić choć łatwiej było by edytować ten post ale nie mogę tego zrobić bo nie mam moda. Zresztą moda mają osoby które dawno poszły sobie na inne forum co jest żałosne.


SFD się nie stara to i ja nie widze powodu by się bawić w reaktywacje.


zdr.

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 12 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 214
witam, mam pyatnie
otóż trenuje pilke reczna 3 x w tyg tj wt czw oraz piatek, chcialabym zgubic kilka kilogramow i planuje wykonywac aeroby o 6 rano, przed szkola na czczo. do tego chcialabym sobie kupic tse. jak to brac w jakich dawkach czy moze z tego zrezygnowac. bylabym wdzieczna jesli ktos by pomogl
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 255 Napisanych postów 13305 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 45246
co do TSE to raczej bardziej odpowiedni byłby dział odżywki/suplementy
Ja osobiście brałbym zgodnie z zaleceniami na opakowaniu.

a jako najlepszy sposób na poprawe sylwetki poprzez utratę tkanki tłuszczowej proponuję odpowiednią dietę + siłownia która jest najlepszym sposobem na walke z tłuszczem + twoje treningi ręcznej i sprawa jest załatwiona

zdr.

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 663
witam
jak mógłby wyglądać HIT na basenie ? (pływam godzinę); bieganie w moim przypadku odpada, a pływanie bardzo lubię
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Czy "szóstka" Weidera ?

Następny temat

kto wie o co chodzi ??