SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening HIT do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 962

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 482
Witam. Chciałbym się dowiedzieć co sądzicie na temat tego planu. Jest to mój pierwszy HIT. Będę robił go od 1 do 3 razy w tygodni, to zależy od czasu. Wygląda on tak:

Przysiady ze sztangą z przodu 2s 10
Martwy ciąg na prostych nogach 2s 10
Wyciskanie na płaskiej 2s 10
Wyciskanie sztangi zza głowy 2s 10
Uginanie ramiona z hantlą młotkowym 2s 10
Wyciskanie francuskie jednorącz hantli w staniu 2s 10
Przysiad z podskokiem ze sztangą 2s 10
Wiosłowanie sztangą 2s 10
Przenoszenie sztangielki w leżeniu w poprzek ławki poziomej 2s 10
Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 2s 10
Uginanie ramion ze sztangą prostą 2s 10
Pompki w podporze tyłem 2s 10
Spięcia brzucha 2s max

Ćwiczenia dobrałem takie, na jakie pozwala domowa siłownia.

Go! Ravens Go!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 991
Na jakiej zasadzie ma polegać tutaj intensywność?


Wtorek i Czwartek rób ten plan.

Zmieniony przez - orjon w dniu 2011-10-30 22:34:28
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 482
nie rozumiem pytania,

Go! Ravens Go!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 991
High intensity training to trening przeważnie stosujący różne intensyfikatory; superserie, dropsety, rest-pause, czy załamanie mieśniowe.

Jaki staż?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 482
około 8 miesięcy, mam zamiar robić załamania mięśniowe

Zmieniony przez - mmihau93 w dniu 2011-10-30 22:40:13

Go! Ravens Go!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 991
Ok, rób ten trening bez intensyfikatorów. Możesz robić Rest-pause na dwóch trzech wybranych ćwiczeniach na trening, z wyjątkiem Przysiadów i MC. Tylko Rest-pause na zasadzie nie dochodzenia do błędu a jednego powtórzenia w zapasie, a błędu dopiero na ost. serii Rest-pause. Jeśli nie wiesz o co mi chodzi i chcesz wiedzieć w jaki sposób, pytaj.

To są serie robocze więc dodaj dwie rozgrzewkowe, jedną na 60%, drugą na 80% ciężaru.



Zmieniony przez - orjon w dniu 2011-10-30 22:45:14
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 482
ok, i jak dokładnie wygląda rest-pause i robić tak, że robię najpierw wszystkie ćwiczenia jedną serie i potem drugą, czy robić odrazu dwie i kolejne ćwiczenie ?

Go! Ravens Go!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 991
Dobrym sposobem jest zrobić jedną serię nie do błędu, odrazu odjąć 10-20% obciążenia i w tym momencie zrobić drugą serię również nie do błędu, a potem Rest-pause około 2-3 razy. Nie wolno RP robić na przysiadach ani mc bo to grozi kalectwem.

Rest-pause robisz tak: Hipotetycznie jest to już druga seria Wyciskania na klatkę, zrobiłeś 10 powtórzeń a jedenaste wycisnąłbys, albo poszłoby to z wielkim trudem, albo i w ogóle, w każdym razie na tym poziomie nie do błędu. Odkładasz sztangę, czekasz 20 sekund, znowu próbujesz, zrobisz zapewne około 3-4 powtórzeń, ale nie do błędu, potem odkładasz, czekasz 20 sekund i jeszcze raz próbujesz, i tak do momentu aż zrobisz 1 lub 2 powtórzenia, i tutaj raz na miesiąc-dwa możesz próbować w tym miejscu dojśc do błędu na wybranym jednym ćwiczeniu lub dwóch w treningu, koniec. Innaczej sfurasz sobie CNS, bo nie masz dużego stażu.


Zmieniony przez - orjon w dniu 2011-10-30 22:55:37
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 482
czyli mniej więcej rozumiem to tak: robię 10 powtórzeń, 20 sekund, znów robię, ale żeby ostatnio powtórzenie ledwie się udało, znów 20 sekund i tak do momentu gdy dam rade tylko jedno zrobić, o to chodzi ? Jeśli tak to robiłbym to na wyciskaniu i wiosłowaniu

Go! Ravens Go!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 991
możesz wybierać sobie zawsze dwie różne różne partie na coś takiego na trening, z pominięciem tych które wymieniłem.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 482
ok, ale dobrze rozumiem to rest-pause ?

Go! Ravens Go!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW vs SPLIT

Następny temat

Trening na rzeżbę

Większy przekrój gryfu sposobem na ból stawów Większy przekrój gryfu sposobem na ból stawów Fani będą mieli wpływ na wynik Mr. Olympia! Fani będą mieli wpływ na wynik Mr. Olympia! Musclemania i Fitness Motywatory 2018 Musclemania i Fitness Motywatory 2018 Krzysztof Skryplonek - ocena sylwetki Krzysztof Skryplonek - ocena sylwetki Marta Górzyńska - ocena sylwetki Marta Górzyńska - ocena sylwetki Czosnek stymuluje anabolizm Czosnek stymuluje anabolizm Trening wibracyjny nie zapobiega utracie masy mięśniowej Trening wibracyjny nie zapobiega utracie masy mięśniowej 5 ćwiczeń na treningową nudę 5 ćwiczeń na treningową nudę