SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening FWB dla 33 latka

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 306

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2432
Dobry wieczór proszę Was o ocenę mojego treningu FBW i ewentualne zmiany, korekty. Preferuję trening na wolnych ciężarach ale maszyny są dodatkiem. Wracam do treningów po długiej przerwie i zaczynam wszystko od nowa. Trening chcę robić systemem 15-10-5 (3x15, 4x10, 5x5 zarówno duże i jak małe partie mięśniowe) później przechodzę na Push/Pull. Wiek 33 lata, 190 cm wzrostu, praca fizyczna. Chodzę na siłownie dostępną w moim mieście, treningi o różnych porach, obecnie nie stosuję żadnych suplementów. Później kreatyna. Dieta na redukcje i jest pilnowana. podobny trening będzie robił swój brat w wieku 37 lat beż doświadczenia na siłowni. Trening wygląda następująco:
A
a) Przysiady sztanga na barkach z tyłu
b) klatka płasko
c) wiosłowanie sztangą w opadzie
d) wyciskanie sztangi nad głowę
e) uginanie rąk ze sztangą stojąc
f) wyciskanie francuskie leżąc do czoła -> e i f super serie
g) Brzuch
h) Łydki
B
a) Wypychanie nóg na maszynie
b) Klatka skos dodatni
c) ściąganie drążka wyciągu górnego
d) Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia
e) Uginanie ramio tzw. młotek
f) ściąganie linek wyciągu górnego
g) Brzuch
h) Łydki
C
a) prostowanie nóg na maszynie + prostowanie nóg na maszynie
b) rozpiętki hantle lub na maszynie/ bramie
c) Martwy ciąg
d) wznosy bokiem + wznosy w przód
e) uginanie ramion na modlitewniku
f) odwrotne pompki ( lub inna alternatywa tu proszę o propozycję)
g) Brzuch
h) Łydki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 41746 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321745
Zostaw sobie zestaw a i b i wykonuj je naprzemian. Za parę tygodni możesz dorzucić kolejny zestaw.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2432
A dobrze by było gdybym do któregoś dnia (A/B) dorzucił jeszcze martwy ciąg by wzmocnić dolne partie pleców??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3206 Napisanych postów 41746 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321745
Na początku przysiady wystarczająco wzmocnią dół pleców. Z czasem owszem.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy