logo
zamknij zamknij

Trening FBW i kilka pytań

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 402

0 5 0
napisał(a)
PanSkarbonka
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 448
Witam, od kwietnia zaczynam swoją przygodę z siłownią. Będę trenował treningiem FBW 3 razy w tygodniu. Głównym celem jest masa mięśniowa, ale też redukcja tkanki tłuszczowej. Oto trening:
PON

Przysiady ze sztangą na barkach 3x12-8
Podciąganie na drazku szerokim (ew. atlas) 3x12-8
Wyciskanie na ławeczce płaskiej 3x12-8
Wyciskanie sztangi z klatki (barki) 2-3x 12-10
Wyciskanie francuskie 2x12-10
Uginanie ramion ze sztangą stojąc 2x12-10’
Uginanie nadgarstków podchwytem 2s 20-15
Uginanie nadgarstków nachwytem 2s20-15

SR

Wypychanie nóg na suwnicy 3x12-8
Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 3x12-8
Wycisk hantli na skosie dodatnim 3x12-8
Unoszenie sztangielek na boki 2-3x15-12
Pompki francuskie 2x12-10
Uginanie ramion z hantelkami siedząć (supinacja) 2x12-10

PT

Uginanie nóg leżąc na brzuchu 3x12-10
Martwy ciąg 3x12-8
Wyciskanie sztangi na skosie ujemnym 3x12-8
Unoszenie hantli na boki w opadzie tułowia 2-3x 15-12
Prostowanie ramion w wyciagu 2x12-10
Młotki na biceps 2x12-10
Wspięcia na palce stojąc 4x 20-15

1) Czy trening jest dobry? Co jest do poprawy?
2) Czy mogę dać więcej niż 3-4 serie na małe partie mięśni (łydki, tricepsy)?
3) Na razie mam 9 serii na nogi (6 4-głowe i 3 2-głowe) czy mogę dodać jeszcze 3 serie na mięśnie 4-głowe ud?
4) Ile czasu można maksymalnie trenować jednym i tym samym treningiem FBW?
5) Czy da się połączyć redukcje tłuszczu z budowaniem masy?
6) Gdybym dodał po treningu ok 30-45min aerobów np. bieganie to straciłbym trochę tkanki tłuszczowej, czy tylko przeszkadzałoby to w przybraniu masy?
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
FighterSSJ
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18390 Wiek 21 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 73689
napisał(a)
rutkow
Ekspert
Szacuny 668 Napisanych postów 36641 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 169608
w jaki sposób chcesz jednoczesnie zredukowac tkanke tłuszczowa i nabrac masy miesniowej ??
poczytaj podstawy
http://www.sfd.pl/######_Najważniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_######-t834427.html 
napisał(a)
PanSkarbonka
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 448
FighterSSJ Dziękuję za pomoc ale chciałbym pozostać przy moim treningu. Sądzę że jestem na tyle wysportowanym człowiekiem że, dam radę z tymi ćwiczeniami.
rutkow Czytałem dużo z tego tematu i powtarzając to pytanie chciałem się tylko upewnić.
Czy mógłbym pociągnąć do końca września tym treningiem ponieważ chciałbym trochę przybrać masy do turnieju futbolu amerykańskiego. Ewentualnie po wrześniu wezmę się za redukcję.
Czy jeszcze ktoś mógłby wyrazić swoją opinie o treningu?

Zmieniony przez - PanSkarbonka w dniu 2013-03-24 20:31:54
napisał(a)
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 17188 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 47901
najgorszy plan nie jest, ale skupiłbym sie na podstawach, zwykłym prostym FBW, najpierw jedno potem drugie ( masa, redukcja, itd)
napisał(a)
rutkow
Ekspert
Szacuny 668 Napisanych postów 36641 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 169608
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening, proszę o ocene

Następny temat

13 lat 105 kg !!!POMOCY!!!

Ziemniaki czy bataty? Porównanie okiem dietetyka

Leksykon suplementacji: Tauryna

Dagmara Machij znów wolna!

Placki do tortilli - porównanie okiem dietetyka

Leksykon suplementacji: Witamina K2

Cel treningowy - konieczny aby rozpocząć przygodę z siłownią

Mleka roślinne - porównanie okiem dietetyka

Olej kokosowy i kontrowersje z nim związane