SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening FBW + Bieganie, prośba o korektę i ocenę

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 333

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Wiek

Waga

Wzrost

Cel treningowy

Staż treningowy na siłowni

Uprawiane inne sporty

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Dieta

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Zażywane suplementy

Ostatnio przerabiany plan

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 27 lat Na forum 243 dni Przeczytanych tematów 102
Witam serdecznie,
zdaję sobie sprawę, że podobnych tematów jest od groma jednak bardzo mi zależy na indywidualnej poradzie:)
Niestety nabawiłem się kontuzji pleców która uniemożliwia mi wykonywanie martwego ciągu przez ok. miesiąc nad czym bardzo ubolewam. Dlatego też musiałem pominąć to ćwiczenie w rozpisce.

Pierwsze pytanie: myślicie, że jest opcja stosować ten trening 4 razy w tygodniu? Obniżyłbym wtedy liczbę serii w każdym ćwiczeniu do 3 czy lepiej trenować klasycznie 3 razy w tygodniu i zwiększyć liczbę serii?

Pytanie drugie: bardzo lubię biegać, a że idzie wiosna chciałbym je dołączyć do planu treningowego. Czy moglibyście mi podpowiedzieć w jakie dni najlepiej wykonywać trening biegowy?

Poniżej wstawiam przygotowany plan FBW.
A:
Przysiad ze sztangą na barkach
Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia
Wyciskanie sztangi na płaskiej
Wyciskanie żołnierskie
Modlitewnik
Wyciskanie francuskie
coś na brzuch
B:
Wykroki
Podciąganie nachwytem
Klatka hantlami na ławce skośnej
Wznosy Ramion
Uginanie ramion z suspinacją
wyciskanie francuskie jednorącz
również coś na brzuch



1.Mężczyzna
2.26
3.70
4.178
5.Masa+Siła
6.4 miesiące + 3 tygodniowa przerwa spowodowana kontuzją
7.bieganie
8.FULL
9.Jest jak najbardziej
10.Kontuzja pleców która uniemożliwia wykonywanie martwego ciągu jeszcze przez jakiś czas
11.białko, witaminki
12. FBW nieco podobny do tego który prezentuje ale miałem dużo, za dużo ćwiczeń
13. Rekordy Przysiad- 90kg, Martwy- 120 kg, Ławka - 70 kg

Bardzo dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam:)

Stay True

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2938 Napisanych postów 49517 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 635763
Plan nie jest zły jednak jeśli chcesz dołożyć jeszcze bieganie to warto by było nie dokładać tego 4 dnia treningowego bo aktywności będzie sporo.
Daj bieganie w dni nietreningowe.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem z chudymi łydkami.