logo
zamknij zamknij

Trening Crossfit i spalanie mięśni

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4797

0 5 0
napisał(a)
xxxxxx6
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 372 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1380
Witajcie
Czy trening Crossfit spala bardzo mięśnie ? Jeżeli tak to w jakim stopniu

Zmieniony przez - xxxxxx6 w dniu 2011-12-21 22:19:29
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Hubert81 Personal Trainer Moderator
Ekspert
Szacuny 385 Napisanych postów 72206 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 296770
o,5 kg/h

Trener personalny.
Zapraszam na treningi personalne we Wrocławiu oraz na konsultacje online - adres e-mail hubert.sfd@gmail.com

napisał(a)
Freed85
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 1977 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 9455
Szkoda twego trudu tego typu pierdoły. Ten trening jest do dupy polega na ćwiczeniu na pałę bez składu i ładu. Tylko dla sadomasochistów, poza pawiem żadnych widocznych efektów nie zobaczysz.

Nekrosadystycznyturbosperminator

napisał(a)
masti M.P. w Kulturystyce Moderator
Ekspert
Szacuny 964 Napisanych postów 21615 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 303563
jest to trening wytrzymalosci silowej-bardzo przydatny np w sportach walki,grach zespolowych itp.
masy kulturysty ani sily trojboisty tym sie nie zrobi ale ogolna wytrzymalosc i kondycja ,plus wytzymalosc silowa idzie do przodu.
kwestia tez czestotliwosci treningu i objetosci
od tego zalezy ewentualny spadek masy miesniowej a jeszcze wiecej od tego jak zrobilo sie mase.
jak tenuje sie po pare serii i po pare powtorzen taki trening crossfit to po prostu szok dla organizmu-musi sie szybko przygotowac i przebudowac na taki wysilek-duze wymiary miesni sa tu przeszkoda wiec sie dostosowuja do treningu.
mozna taki trening robic raz w tygodniu w dni nietreningowe typowej silowni-przynosi tez to efekty-lepsza wytrzymalosc i rzezba.
napisał(a)
xxxxxx6
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 372 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1380
O treningu corssfit pomyślałem żeby zrobić w piątek .No bo w sobotę jest wigilia ,a jak wigilia no to wiadomo ,że należy utrzymywać post i dużo nie jeść przed kolacją wigilijną .
Ps. Trenuje Sztuki walki .A ten trening wygląda tak




Zmieniony przez - xxxxxx6 w dniu 2011-12-22 21:05:17
napisał(a)
masti M.P. w Kulturystyce Moderator
Ekspert
Szacuny 964 Napisanych postów 21615 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 303563
smialo mozesz robic-nic sie nie spali..
jakby to tak szybko szlo-ludzie by nie mogli pracowac fizycznie,bo po 8-10 godzinach same kosci by zostaly..:)
kiedys kulturysci bali sie przebiec 100 m ,dzis juz biegaja po 30-60 min
podobnie z crossfit...
zreszta wystarczy poobserwowac treningi sportowcow dyscyplin olimpijskich-crossfit to dla nich rozgrzewka a nie trening.

Zmieniony przez - masti w dniu 2011-12-23 10:24:40
napisał(a)
Workis
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 73 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1081
xxxxxx6, powiem Ci tak jak powiedzial sobie laska w chlopaki nie placza : zadaj sobie jedno za*ebiscie wazne pytanie : w tym wypadku : uprawiam sporty walki jako dodatek do silowni, czy silownie jako dodatek do sportow walki?

Jezeli to 1sze : to nie wiem, nie moj klimat.
Jezeli to 2gie : masa, obwód bicepsu i inne bzdety - niepotrzebne - olać, zapomnieć. nie boj sie o spadek masy, miesni czy czegos takiego, bo 10kg miecha u przecietnego kulturysty nie jest warty 1kg mięsa u sportowca typu zawodnik mma. trening typu crossfit jest generalnie swietny, tylko patrzac na to co zamiesciles, nie wiem jak Ty - ale ja ze wzgledu na pernamentnie przetrenowane barki + genetycznie slabe barki bym nie poradzil sobie z nim, pod koniec 2giej serii miałbym taka spine barkow, ze bym nie wyrobił z bólu a co dopiero siłowo. ale jak dasz rade - rób jak najbardziej. polecam Ci ogolnie trening typu bill star 5x5, ale w okresie kiedy nie masz zawodow itp i mozesz np. oprocz sportow walki olać trening wytrzymalosciowo kondycyjny typu biegi, zeby miec sile na 5x5, sila Ci skoczy na pewno o 5kg+, zalezy od organizmu, mi na martwym skoczyla o ~15kg w 10 tygodni, co jest dosc mocno odczuwalne podczas judo, ktore trenuje.
polecam Ci generalnie podzielic caly swoj trening na 2 czesci : -sport walki -dodatki.
1sza czesc - wiadoma - np. 4-6 x w tygodniu.
2ga - łączysz dowolnie - jeden cykl np trening tylko silowy, drugi - kondycyjny, trzeci - wytrzymalosciowo - silowy, jak juz chcesz, pelna dowolnosc.
ja prawdodpodobnie po lutym (sesja = calkowity brak ogarniecia sportu) zrobie sobie trening : 1 - siłowy : przysiad, klata, wiosło, martwy. 2 - crossfit 100 przysiadow, 100 podciagniec itp. i oprocz tego 2 na zasadzie xx minut biegu, 2 serie np. zarzutu, xx biegu, 2 serie zarzuu, xx minut biegu, 2 serie zarzutu.

nie wiem czy cokolwiek odszyfrujesz z mojej wiadomosci, bo jestem dosc wigilijny ale moze pomoze. ;) i sory za brak duzych liter i polskich znakow.
wesolych swiat. :D

Zmieniony przez - Workis w dniu 2011-12-24 23:31:56
napisał(a)
_Knife_ Moderator
Ekspert
Szacuny 180 Napisanych postów 11357 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 85950
Workis - litości, THRUSTERS nie ma nic wspólnego z barkami (w sensie, że będą słabym ogniwem), to nie wycisk żołnierski - a push press.

BS 5x5 - off season.

Co do crossfita to setki treningów, nie da się nic o nich powiedzieć, ogólnie.

Pytania dziwne, wszystko opisane w art.

Zmieniony przez - _Knife_ w dniu 2011-12-25 07:10:18
napisał(a)
xxxxxx6
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 372 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1380
Wszystko robię pod sztuki walki .Staram się abym był wszechstronnie wysportowany
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

shitman / 300sta masa! :D

Następny temat

Pomoc w planie treningowym

Tomasz Słodkiewicz znowu wolny?

Jak radzić sobie z dietą w pracy i w szkole?

Nutella vs. Nutwhey Peanut Choco - porównanie okiem dietetyka

Najgłupsze trendy treningowe i żywieniowe w Internecie

Jaki rodzaj kreatyny wybrać?

Kamica żółciowa u sportowców - przyczyny i zapobieganie

Czy białko „z proszku” jest bezwartościowe?

Która kasza jest najlepsza? Porównanie okiem dietetyka