SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening 5x5

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 535

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 22 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 816
Poniedziałek [Plecy, łydki]
-podciąganie na drążku w szerokim nachwycie 5x5
-wiosłowanie półsztangą typu T-bar 2s 8-10p
-wiosłowanie linką wyciągu dolnego 2s 8-10p
-szrugsy hantlami 3s 8-12p
-wspięcia na palce 5s 15-20p

Wtorek [Klatka, przedramiona, brzuch]
-wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 5x5
-wyciskanie hantli na skosie góra 2s 8-10p
-rozpiętki na skosie góra 2s 8-10p
-superseria: uginanie podchwyt z nachwytem 3s 15-20p
-unoszenie nóg leżąc 4s max
-skłony na ławce skośnej 4s max

Czwartek [Barki, nogi]
-wyciskanie sztangi z klatki 5x5
-unoszenie hantli bokiem w górę 2s 8-10p
-podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 2s 8-10p
-przysiady 5x5
-wyciskanie na suwnicy skośnej 2s 8-10p
-prostowanie nóg na maszynie 2s 8-10p
-uginanie podudzi na maszynie 3s 8-12p

Piątek [Biceps, triceps, przedramiona]
- uginanie ramion ze sztangą 5x5
- uginanie hantli 2s 8-10
- wyciskanie wąsko 5x5
- francuskie leżąc 2s 8-10

W przypadku 5x5 przerwy 3-4 minuty, przy 8-10p 90-120s.

Znalazłem ten plan na innej stronie ale przypadł mi do gustu. Co o nim sadzicie ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 40 Wiek 22 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 816
Dodam, że zależy mi na masie i sile.
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2796 Napisanych postów 39595 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 303575
Ten piątek zupełnie niepotrzebny. Dodałbym tricepsy i barki po klatce (wtedy po dwa ćwiczenia wystarczą), bicepsy po plecach i nogi zostawił same.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2796 Napisanych postów 39595 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 303575
Jednak i tak uważam , że osoba zaawansowana powinna zbudować plan pod siebie, bo gotowiec może się nie sprawdzić.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan trening

Następny temat

5 3 1 PDF

Alyx Ulbrich - fitnesska, która uwielbia treningi outdoorowe Alyx Ulbrich - fitnesska, która uwielbia treningi outdoorowe Ja naturalnie obniżyć poziom cukru we krwi? Ja naturalnie obniżyć poziom cukru we krwi? Jak zmienia się skład mięśni siłacza, gdy nic nie robi?! Jak zmienia się skład mięśni siłacza, gdy nic nie robi?! Mistrzostwa Europy IFBB 2018 - Podsumowanie drugiego dnia Mistrzostwa Europy IFBB 2018 - Podsumowanie drugiego dnia Niezwykli kulturyści na świecie Niezwykli kulturyści na świecie Mistrzostwa Europy IFBB 2018 - Podsumowanie trzeciego dnia Mistrzostwa Europy IFBB 2018 - Podsumowanie trzeciego dnia Orzechy tygrysie podwoją Twój testosteron Orzechy tygrysie podwoją Twój testosteron Stan “The Rhino” Efferding - nadal w świetnej formie! Stan “The Rhino” Efferding - nadal w świetnej formie!