SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening 531 a miesnie ramion

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1790

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 26 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 316
Witam!
Od 1,5 miesiaca cwicze systemem 531 (wczesniej fbw, staz 4 miesiace). Sila i masa zwieksza sie, lecz niezadowolony jestem ze zwiekszania sie obwodow lapy:D W treningu tym wykonuje po 1 cwiczeniu na triceps i biceps w tygodniu. Na biceps robie uginanie sztanga lamana 5x10 powtorzen, a na triceps wyciskanie wasko rowniez 5x10. Czy nie jest to za malo? Wycisk moim zdaniem nie jest tak duzy jak na inne partie. Zdaje sobie przy tym sprawe z tego ze bic i tric to male miesie.

Najwieksze efekty widze po klatce i barkach, na ktore robie odpowiednio wyciskanie zolnierskie, wyciskanie na plaskiej sztanga i hantelkami.

Czy moge dorzucic jeszcze jakies cwiczenia czy dalej trzymac diete i po prostu czekac az lapy rusza z miejsca?

Pozdrawiam

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 20

Waga: 105

Wzrost: 190

Cel treningowy: Masa i sila

Staż treningowy na słowni: 4 miesiace

Uprawiane inne sporty: niet

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full

Dieta: jest

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: nic
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 6
Dowal ciężaru i serii. Dobry trening bica to taki, po którym nie możesz umyć twarzy bo ręce nie będą Ci się zginać. Nie bój się, że przetrenujesz łapy bo to nie jest tak jak z klatą, że co za dużo to nie zdrowo. Pewnie znajdą się tacy co się ze mną nie zgodzą ale ćwiczę parę lat, na treningu daję z siebie wszystko i efekty siłowe są ogromne, a wizualne też niezłe. pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 26 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 316
Czyli powiedzmy zamiast 5 serii robic 8 i zwiekszac agresywnie ciezar?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 6
Postaraj się atakować mięsień pod różnym katem tzn różnicuj ćwiczenia np. rób 3 różne ćwiczenia po 4 serie każde. Polecam młotki, modlitewnik bądź też wyciskanie hantla opierając rękę o kolano i trzecie ćwiczenie np. łamana wąskim chwytem bądź też jakieś ćwiczenia na bramie. Potem dobra dietka, regeneracja i efekty muszą być :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 2167 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 26635
ok moze hum3l dobrze radzi, ale w tym treningu nie powinienes tak atakowac bicka, bo nie o to w nim chodzi, radzil bym sie przerzucic na split jak tak bardzo chcesz zeby Ci lapa urosla. w tym treningu cwiczenia na bic i tric sa pomocnicze i nie powinienes w nim az tak katowac tych partii, chodzi o katowanie podstawowych cwiczen wielostawowych, ja tez robie ten trening i jestem zadowolony z lapki, rosnie i to ladnie, moze powinienes zastanowci sie nad zmiana cwiczen pomocniczymi?, osobiscie nie robie wogle ugniania na bic, wole sie np podciagac.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 26 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 316
Tylko problem jest taki ze podciagne sie ze 2 razy moze w 2 seriach. A co dalej?:D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 2167 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 26635
katujesz do upadlego wiadomo ze z treningu na trnieng bedzie coraz lepiej, najlepiej dobierz sobie partnera treningowego ktory bedzie Ci pomagal w podciaganiu, robisz przysiady ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 26 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 316
Ok. Tak robie a co?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 338 Napisanych postów 14871 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 167304
jezeli to ma byc powazna rozmowa, to podaj ciezary jakimi operujesz dla podstawowych liftow:

przysiad,mc, wycisk poziom

Poza tym jezeli chcesz masowo ruszyc JAKA KOLWIEK partie to zadbaj o miche to jest raz, a dwa zwieksz objetosc ale nie zwiekszaj liczby cwiczen, bo to raz ze nie efektywne dwa ze szybciej wykorzystujesz potencjal cwiczen, ktore w przyszlosci moglyby Cie wyprowadzac z konkretnych zastojow.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 2167 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 26635
nic tak pytalem, bo jest takie stare pozekadlo: chcesz miec duza klate rob przysiad, chcesz miec duzy bicek rob przysiad :P, rozpisz dokladnie plan i ciezary w bojach jak antos pyta + military press.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 26 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 316
Przysiad: 110 kg (nie jestem pewien, nie robilem swojego maxa)
MC: 100 kg
Lawka: 85 kg
Wyciskanie: 42,5 kg (nie jestem pewien, nie robilem swojego maxa)

I plan:

A) Military Press, biceps, lydki
Wyciskanie sztangi stojąc ( tabela )
Wyciskanie sztangi stojąc 5x10
Uginanie sztangi stojac 5x10
Wspięcia na palce stojąc 5x5

B) MC + triceps + brzuch
Martwy ciąg ( tabela )
Martwy ciąg 5x10
Wyciskanie wasko 5x10
Brzuch

C) Lawka plaska + plecy
Wyciskanie leżąc ( tabela )
Wyciskanie sztangielek ( skos góra ) 5x10
Wiosłowanie sztangielka 5x10
Wspięcia na palce siedząc 5x15
Wyprosty 5x15

D) Squat + brzuch
Przysiady ze sztangą ( tabela )
Przysiady ze sztangą 5x10
Ugięcia nóg leżąc na maszynie 5x15
Brzuch


Zmieniony przez - phantaztik w dniu 2011-07-23 06:20:25

Zmieniony przez - phantaztik w dniu 2011-07-23 06:22:01
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening dla początkującego

Następny temat

Ocena planu.