SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 33247

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Waga

72

Wzrost

179

Cel treningowy

Jak na zdjęciu

Staż treningowy na siłowni

6 miesięcy

Uprawiane inne sporty

-

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Siłownia

Dieta

Zbilansowana Redukcyjna

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

-

Zażywane suplementy

BCAA, CM1250 Trec, S.A.W Trec

Ostatnio przerabiany plan

Split

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

70kg 2x na ławce płaskiej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 326 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 69106
Chciałbym osiągnąć taką sylwetkę jak na zdjęciu poniżej tylko nie wiem jaki trening pod nią skomponować i co musiałbym robić dodatkowo po za treningami siłowymi żeby coś takiego osiągnąć?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3216 Napisanych postów 41839 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322530
Tu nie ma filozofii, potrzebujesz treningu siłowego opartego na wielostawowwych ćwiczeniach. I podejrzewam , ze pare lat będzie trzeba poćwiczyć l, żeby zbudować taka sylwetkę. Chyba ze tak jak Pan ze zdjęcia będziesz się wspomagał , wtedy przy dobrych wiatrach rok czasu.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 326 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 69106
ronie220
Tu nie ma filozofii, potrzebujesz treningu siłowego opartego na wielostawowwych ćwiczeniach. I podejrzewam , ze pare lat będzie trzeba poćwiczyć l, żeby zbudować taka sylwetkę. Chyba ze tak jak Pan ze zdjęcia będziesz się wspomagał , wtedy przy dobrych wiatrach rok czasu.

To co napisałeś to podstawa budowania sylwetki :D, ale wydaje mi się że Adam ćwiczy w jakiś konrekty sposób jeszcze, wąska talia, dobre proporcje - taka atletyczna sylwetka. W jaki sposób dokładnie mam do takiej dążyć?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2941 Napisanych postów 49542 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 637992
To daj jakieś fotki swoje sylwetki. Na fotce kolega ma kilka lat przemyślanego treningu za sobą, popartego dobrą dietą i spulementacją.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 326 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 69106
Co myślicie o trenowaniu 7x w tygodniu? Często mi się nudzi a lubię bardzo trenować i zapał jest ;)
Myślę o takim rozłożeniu
Pon: Klata
Wtorek: Plecy
Sroda: Barki
Czwartek: Biceps
Piątek: Triceps
Sobota: Nogi
Niedziela: Brzuch + Przedramie
Do tego po każdym treningu cardio 20minut. Dieta oczywiscie bilans zerowy, typowe trzymanie wagi/stałej formy i po powrocie z wakacji powolna masówka żeby jak najmniej złapać tłuszczu i jak najwięcej dobrej jakości mięsa.


Zmieniony przez - Michacci w dniu 2017-05-13 23:51:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3216 Napisanych postów 41839 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322530
Michacci
ronie220
Tu nie ma filozofii, potrzebujesz treningu siłowego opartego na wielostawowwych ćwiczeniach. I podejrzewam , ze pare lat będzie trzeba poćwiczyć l, żeby zbudować taka sylwetkę. Chyba ze tak jak Pan ze zdjęcia będziesz się wspomagał , wtedy przy dobrych wiatrach rok czasu.

To co napisałeś to podstawa budowania sylwetki :D, ale wydaje mi się że Adam ćwiczy w jakiś konrekty sposób jeszcze, wąska talia, dobre proporcje - taka atletyczna sylwetka. W jaki sposób dokładnie mam do takiej dążyć?


Nie ćwiczy w żaden konkretny sposób, wiem bo stałem obok niego na scenie

Wąska talia to kwestia genetyki i nie nadużywania hormonów i insuliny jak kulturyści. Dobre proporcje to kwestia kompletnego programu treningowego i ewentualnie poprawiania swoich braków.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3216 Napisanych postów 41839 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322530
Michacci
Co myślicie o trenowaniu 7x w tygodniu? Często mi się nudzi a lubię bardzo trenować i zapał jest ;)
Myślę o takim rozłożeniu
Pon: Klata
Wtorek: Plecy
Sroda: Barki
Czwartek: Biceps
Piątek: Triceps
Sobota: Nogi
Niedziela: Brzuch + Przedramie
Do tego po każdym treningu cardio 20minut. Dieta oczywiscie bilans zerowy, typowe trzymanie wagi/stałej formy i po powrocie z wakacji powolna masówka żeby jak najmniej złapać tłuszczu i jak najwięcej dobrej jakości mięsa.



Zmieniony przez - Michacci w dniu 2017-05-13 23:51:38


Do dupy, idziesz z armatą na muchę.

Tu masz moją sylwetkę z przed roku. Ćwiczyłem normalnie w oparciu o wielostawowe ćwiczenia :

https://www.instagram.com/p/BT4bMqrAoEX/?taken-by=lotarhr


Nadal będziesz się upierał, że potrzeba jakichś specjalnych ćwiczeń ? Skup się na rozbudowie całego ciała i nic poza tym. Na pewnym etapie będziesz jedynie poprawiał swoje braki i detal zamiast dalej rozwijać masę .

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 326 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 69106
ronie220
Michacci
Co myślicie o trenowaniu 7x w tygodniu? Często mi się nudzi a lubię bardzo trenować i zapał jest ;)
Myślę o takim rozłożeniu
Pon: Klata
Wtorek: Plecy
Sroda: Barki
Czwartek: Biceps
Piątek: Triceps
Sobota: Nogi
Niedziela: Brzuch + Przedramie
Do tego po każdym treningu cardio 20minut. Dieta oczywiscie bilans zerowy, typowe trzymanie wagi/stałej formy i po powrocie z wakacji powolna masówka żeby jak najmniej złapać tłuszczu i jak najwięcej dobrej jakości mięsa.




Zmieniony przez - Michacci w dniu 2017-05-13 23:51:38


Do dupy, idziesz z armatą na muchę.

Tu masz moją sylwetkę z przed roku. Ćwiczyłem normalnie w oparciu o wielostawowe ćwiczenia :

https://www.instagram.com/p/BT4bMqrAoEX/?taken-by=lotarhr


Nadal będziesz się upierał, że potrzeba jakichś specjalnych ćwiczeń ? Skup się na rozbudowie całego ciała i nic poza tym. Na pewnym etapie będziesz jedynie poprawiał swoje braki i detal zamiast dalej rozwijać masę .

Nie chodzi dokładnie o to żeby taką sylwetke osiagnac ale cos w tym rodzaju i zapytalem sie czego bede potrzebowal. Wielostawowe to podstawa, pytanie o rozklad treningow w takim systemie dni jest z tego powodu ze lubie trenowac i czy mogloby cos takiego w ogole przejsc.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3216 Napisanych postów 41839 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322530
Najlepiej jak będziesz trenował każdą partię częściej, do dwóch razy w tygodniu. Wtedy w skali tygodnia będzie większa synteza protein i szybsze wzrosty.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3216 Napisanych postów 41839 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322530
Proponuje push/pull 4 dniowe lub góra ciała/ dół ciała. Będziesz zadowolony.
Przykładowe plany w temacie PIERWSZY ROK TRENINGÓW, etap 5 lub 6.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 326 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 69106
Co musiałbym robić żeby budować masę mięśniową dobrej jakości i jak najmniej się przy tym zalać? Jak skonstruować trening pod to? Oczywiście wielostawowe to podstawa przy tym. Ale jaki zakres powtórzeń ile serii? Sesje cardio stosować czy nie bardzo? Chciałbym zbudować 3kg masy mięśniowej i jak najmniej się przy tym zalać. Dodam że jestem średnio aktywny w ciągu dnia. Trening opiera się przeważnie na wielostawowych ćwiczeniach i wolnych ciężarach - zero maszyn. Po każdym treningu wykonuje 20 minutową sesje cardio gdzie, w zależności od intesywności i ochoty spalam minimum 200kcal maksymalnie 300/400.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening nóg

Następny temat

Plan FBW i kilka porad potrzebuje