SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 491

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

17

Waga

70

Wzrost

170

Staż treningowy

18 miesięcy

Obwód pasa

79

Obwód klatki piersiowej

106

Obwód uda

60

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

-

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

B 2,2g WW 5g
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 189
Szukałem na forum, jednak nie znalazłem wystarczającej odpowiedzi na moje wątpliwości.
Chcę rozpisać sobie trening na kilka miesięcy ( 8 - 10 miesięcy) ((budowanie masy )) i podzielić go na 4-5 mikrocykli, w których byłyby priorytety.
Przykładowo
Priorytet barki
PON Barki ( wysoka intensywność = 4-5serii na poszczególny akton)
WT Nogi
ŚR przerwa
CZW Klatka + triceps +środkowy i przedni akton barków ( po 3 serie na poszczególny akton)
PT Plecy + biceps +tylna część barków ( jak wyżej)
Czy to byłby odpowiedni układ treningów w ciągu tygodnia ? Czy może mogę jakoś inaczej nadać priorytet na tą partię ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4862 Napisanych postów 134075 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 775606
nie lepiej podzial na silowy i hipertroficzny trening?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 189
Zwykle leciał u mnie split, a siłowo hiperftroficznego nie stosowałem. Jak to mogłoby wyglądać ?
Dodam że treningi u mnie mogą trwać max 1h.
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4862 Napisanych postów 134075 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 775606
np na jednym z treningow robisz tylko 2 cwiczenia typowo silowe na dosc niskim zakresie powtorzen
wyciskanie zolnierskie
push press
wyciskanie hantli

a na kolejnym np 3 rodzaje wznosow na zakresie 15-20powt
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 189
czyli wystarczy że podzielę sobie treningi barków właśnie na tą metodę a pozostałe partie tradycyjnie siłowo i będzie ok ?
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4862 Napisanych postów 134075 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 775606
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co dalej ?

Następny temat

Rozgrzewka dla Ekto ?! jak liczyć kalorie spalane?

“The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu?  Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Piotr Zieliński - ocena sylwetki Piotr Zieliński - ocena sylwetki