SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening, Nie na wyglad tylko na siłe....

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1436

napisał(a)
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 7667 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 81617
Masz za dużo treningów. Żeby rosła masa musisz mięsiń musi mieć czas na regenerację. A tu trening praktycznie dzień po dniu (bo o ile dobrze zrozumiałem, to w dzień przerwy od siłowni masz kicka). No i dieta.

spróbuj np. tak:

dzień 1 - trening 1
dzień 2 - odpoczynek
dzień 3 - kick
dzień 4 - odpoczynek
dzień 5 - trening 2

to taki mały przykład. Że zacytuję Arnolda przykazanie na masę: Jeśli nie musisz biec idź, jeśli nie musisz iść - stój, jeśli nie musisz stać - usiądź, jeśli nie musisz siedzieć - połóż się.

A co do bicia się. rozejrzyj się za ćwiczeniami dynamicznymi, jakie mają trójboiści. Jak rwanie sztangi, podrzut, oszukane żołnierskie itp. Knife to propaguje, więc możesz poszukać po nicku. Tu i na drugim forum.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pare pytań dot. ćwiczeń - sogi

Następny temat

Co sie moze stac??

Zawodniczki bikini fitness w seksownej bieliźnie Odchudzanie - jak długo mam czekać na efekty? Leksykon suplementacji: Dwuwinian choliny 07-08.10.2017 Mistrzostwa Polski Juniorów i Weteranów - WYNIKI Ania Nawrot absolutną zwyciężczynią Ben Weider Legacy Cup Trening gwiazd Hollywood - czy jesteś jedną z nich? Leksykon suplementacji: Gotu Kola Cellulit - co jest jego przyczyną i jak się go pozbyć?