SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening,Dieta

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2822

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 133
Witam wszystkich .Ćwiczę na siłowni od 9-10 miesięcy bez wakacji licząc bo w wakacje miałem przerwę 2 miesiące.Waże ok.70-75kg nie wiem bo nie mam u kogo się zważyć wzrost 171cm.Mój problem polega na tym ,że mimo tych 9-10 miesięcy ćwiczeń klatka ,biceps ,triceps ,barki ,plecy .Nie mam jakiegoś konkretnego treningu lecz nic mi nie rosnie .wyciskam max 60kg 3 razy to jest mało jak na mój wiek 18 lat .Chciałbym żeby wreszcie zaczzeło to rosnąć .mam kolege co ćwiczy rok czasu .Czyli 2 miesiące więcej i waży 60kg i podnosi 85 kg.nie jedzie na koksie czy jak trzyma dietę ,bierze przedtreningówki ,białko ,węglowodany ,creatyne (czasem),i jedzie na mase .Czy ktoś mógłby mi ułożyć trening trenuje tak poniedziałek ,czwartek i piątek .Co do uprzedzenia odpowiedzi kolega nie chce zdradzić tajemnicy jak on to robi ,że tak idzie to w górę .Trenuje na prawdę intensywnie .Na prawdę proszę o ulożenie Treningu chociaż na 3-4 miesiące .Diete sam sobie ułożę bogatą w białko .Lub chociaż podpowiedzi .Dziękuje .
Wiecie Panowie idzie lato też chcę jakoś wyglądac bo trenuję dużo tak jak napisałem ,a po mnie nie widać nic .Pomóżcie proszę !
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 613 Napisanych postów 36391 Wiek 20 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 296807
http://www.sfd.pl/Regulamin_i_ANKIETA_dzialu_Junior_SFD_-t816238.html  - Wklej ankietę

http://www.sfd.pl/######_Najważniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_######-t834427.html

http://potreningu.pl/kalkulatory/bmr  - Zapotrzebowanie

http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_Z_POTRENINGU__INFO_JAK_TO_ZROBIĆ_-t922820.html  - Ułóż i wrzuć

Ułóż albo przedstaw swój trening + wklej to jak się odżywiasz, bez diety nie ma efektów ;)

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 133
Wiek : 17lat
Waga : 70-75kg
Wzrost : 171cm
Staż treningowy: 10 miesięcy
Obwód pasa :86cm
Obwód klaty: 92cm
Obwód uda: 55cm
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): biegam,siłownia 3x w tygodniu siłownia ,a bieganie 5 razy w tygodniu
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : czekolada
Stan zdrowia: B.Dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: Siłownia ,bieganie
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : creatyna
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: nie
Wrażliwość na stymulanty: raczej nie
Możliwosci finansowe: małe
Cel/problem/opis:Witam .Ćwiczę juz 10 miesięcy ,atu aefektu ani rusz ;( .na klatę biore 60 kg i zrobie 10 powtórzen na 1 serii i to wszystko .Nie raz nawet nie .Chciałbym wyrzeźbić sobię klatę i zrzucic z brzucha .Denerwuje mnie to bo kolega ćwiczy 12 miesięcy bierze przedtreningówki ,cratyne i robi masówkę i wygląda lepiej odemnie .Czemu? Ćwiczy Tyle co ja 3x w tygodniu nie ma żadnej diety ani nic .Je co mu sie podoba ,a jest łądnie rozje*** w klacie i wgl.Proszę o pomoc .ostatnio ulożyłem sobie taką diete według forum:
Dziennie zapotrzebowanie kaloryczne 2160kcal
Białka:640kcal
węglowodany :480kcal
tłuszcze 115kcal
Posiłek1 :7:00 Przedtreningowy (w poniedziałek)(jajka)
Posilek 2 11:00 po treningowy (poniedziałek) kanapka z jajkiem
Posiłek 3 14:00 to samo
Posiłek 4 17:00 owoce ,warzywa
Posiłek 5 20:00 owoce ,warzywa
Posiłek 6 22:00 jajka na miękko
SEN!
Plan Treningowy:
A
Wyciskanie sztangielek płasko 3 serie po 10 powtórzeń
Wyciskanie na maszynie 2 serie 10 powtórzen
Francuskie wyciskanie leżać 2 serie 10 powtórzeń
Wiosłowanie Sztangą 3 serie 10 powtórzeń
Przysiady ze sztangą 3 serie 10 powtórzeń
Uginanie ze sztangą 2 serie 10 powtórzeń
Wpięcia stojąc 3 serie 10 powtórzeń
Brzuch
B
Wyciskanie hantli skos 3 serie 10 powtórzeń
Wyciskanie żołmierskie 2 serie 10 powtórzeń
Prostowanie amion na wyciągu 2 serie 10 powtórzeń
Martwy Ciąg 3 serie 10 powtórzeń
Prostowanie nóg na maszynie 3 serie 10 powtórzeń
Uginanie ramion z hantlami 2 serie 10 powtórzeń
Wpięcia stojąc 2 serie 10 powtórzeń
Brzuch.
Pomozecie mi jakoś to ogarnąć tą diete i trening bo nie wiemczy najpierw rzeźba czy siła .Bardziej mi zależy na wyrzeżbieniu klaty i po tym siły więc jeśli możecie napiszcie mi coś i pomóżcie .jakoś się dogadamy jakby ktoś chciał za to jakies niewielkie pieniądze jestem skłonny zapłacić .


Zmieniony przez - kedzier123 w dniu 2013-03-20 12:50:33
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 8828 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 48446
dietę wrzuć do kalkulatora na potreningu.pl i daj nam zrzut, bo strasznie nieczytelne to jest.

Pomogłem? - przyznaj SOGa :) --------------------->

(aktualny) DZIENNIK -> http://www.sfd.pl/byle_do_przodu__dziennik-t970638-s44.html

(zakończony) PROJEKT MASA Vol.3 - http://www.sfd.pl/PROJEKT_MASA_VOL.3_DT_PARAMARIBO2-t978213.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 133
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 133
Pomoże ktoś?Bardzo proszę.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 8828 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 48446
jeszcze wpisz gramature, bo przecież nie jesz wszystkiego po 100g (klikasz na 100 i wpisujesz)

Pomogłem? - przyznaj SOGa :) --------------------->

(aktualny) DZIENNIK -> http://www.sfd.pl/byle_do_przodu__dziennik-t970638-s44.html

(zakończony) PROJEKT MASA Vol.3 - http://www.sfd.pl/PROJEKT_MASA_VOL.3_DT_PARAMARIBO2-t978213.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 133
Proszę to teraz jest chyba okej i mozecie mi pomóc z djetą i ułożyc jakiś plan treningowy sensowny pod moje wymogi???





Uploaded with ImageShack.us

Zmieniony przez - kedzier123 w dniu 2013-03-20 14:11:05
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 8828 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 48446
po 1.
Napisałeś, że zapotrzebowanie 2160kcal - ale takie zapotrzebowanie to masz przy zerowej aktywności fizycznej.
http://potreningu.pl/kalkulatory/bmr - wpisz dane i wybierz taką aktywność jaka Tobie odpowiada.

Co do diety. Dlaczego tylko jajka jako źródło białka? Dodaj pierś z kurczaka, twaróg półtłusty.
Białko podbij do 2-2,5g / kgmc. Tłuszcz do 1-1,3g a reszte daj węgle tak, żeby było tyle kcal ile potrzebujesz (+300 masa, -300 redukcja). Zresztą jeszcze popracujemy na dietą.

Czy redukcja czy masa? - wrzuć zdjęcie bo bez tego nie wiadomo

Pomogłem? - przyznaj SOGa :) --------------------->

(aktualny) DZIENNIK -> http://www.sfd.pl/byle_do_przodu__dziennik-t970638-s44.html

(zakończony) PROJEKT MASA Vol.3 - http://www.sfd.pl/PROJEKT_MASA_VOL.3_DT_PARAMARIBO2-t978213.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 133
Powiedz mi ,a co jeśli nie mogę wrzucic zdjęcia ponieważ nie pozwala mi na to pozostałośc po dojrzewaniu ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening do oceny, na mase

Następny temat

Redukcja a spalacze

Robert Burneika wróci na scenę! Robert Burneika wróci na scenę! Jak rosną mięśnie? Jak rosną mięśnie? Kai Greene w nowej odsłonie Kai Greene w nowej odsłonie Poizometryczna relaksacja mięśni, sposób na szybkie rozciąganie Poizometryczna relaksacja mięśni, sposób na szybkie rozciąganie Kreatyna, czy potrzebuje wsparcia transporterów? Kreatyna, czy potrzebuje wsparcia transporterów? Andrzej Kołodziejczyk - ocena sylwetki Andrzej Kołodziejczyk - ocena sylwetki Nietolerancje pokarmowe - rodzaje i diagnostyka Nietolerancje pokarmowe - rodzaje i diagnostyka Jakie pralinki jeść na diecie? Jakie pralinki jeść na diecie?