logo
zamknij zamknij

Trening+Dieta+Odzywki ... dla osoby nie jedzącej mięsa

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1234

0 5 0
napisał(a)
kacperinc
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 107
siemanko wszystkim. to mój pierwszy temat tutaj i mam nadzieje ze nie ostatni.

po krotce o sobie: - wiek 22 lata ; wzrost: 180 cm; waga: 74 kg;

jak trenuje: 4 x w tygodniu (pn, wt, czw, pt) - robie po dwie partie miesni, do kazdej partii po 4-5 roznych ćwiczen po 10-12 serii + zawsze brzuch na koniec cwiczen.

mam w sumie 3 problemy (jak w temacie)
1) nie wiem czy moj plan treningowy jest dobry - zalezy mi na zwiekszeniu siły oraz poprawieniu sylwetki
2) nie wiem jaka diete powinienem stosowac - poniewaz rzadko opisują diety dla ludzi ktorzy nie jedza miesa (jem tylko ryby)
3) chciałbym sprobowac odzywek, wpływajacych głownie na siłe i zwiekszajacych mase miesniową

Co jeszcze: od 3 tygodni regularnie przed treningami pije L-karnitynke (chce zgubic brzuch) oraz wrzucam w siebie Magnez.

Z góry dziekuje za pomoc.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
rower1
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 2212 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 54617
Myślę,że co 4-8 tyg.zmieniasz plan treningowy(cwiczenia,serie powtórzenia.Ryby to też mięso,tylko otrochę innym składzie.Odżywki na zwiększenie masy ciała to:gainery i bulki.

rower1

napisał(a)
Kobe9999
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 122 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4505
Ciezko powiedziec czy twój plan jest dobry, jak go nie wrzuciłes. Co do diety to ciezko bedzie Ci utrzymac ja na samych rybach, tutaj zostaje Ci chyba tylko kupic jakies białko i uzupełnic nim diete. Co do odzywek to ewentualnie zwykłe mono na poczatek i białko jakies ;]
napisał(a)
kacperinc
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 107
to prawda ze ryba to też miecho, ale nie ma wniej wielu składników ktore są w miechu takich jak np L-karnityna (byćmoze jest ale w śladowych ilościach).

Jezeli moglibyście zaproponować mi konkretne odzywki ktore wpływają głównie na siłę i masę mięsni byłbym za***iscie wdzieczny. Zaczalem przygode z ciezarami niedawno, czytam czesto to forum ale trudno mi wybrac cos dla siebie. Wazne zeby odzywka nie byla w tabletach ale w napoju.
napisał(a)
rower1
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 2212 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 54617
Odżywek na siłe i masę nie ma w płynie.Są w proszku,tóry się rozpuszcza w mleku,wodzie lub soku.Najlepsze są na bazie białka z serwatki.

rower1

napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 1501 Napisanych postów 35221 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 216050
Wrzuc plan. I te 10-12 seri robisz na partie czy w jednym cwiczeniu. Bo po tym co napisales nie jest to jasne

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
kacperinc
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 107
ćwiczenia z ktorych korzystam znajdują sie na nastepujących serwisach:
a) http://www.nasportowo.webpark.pl/atlas_cwiczen.htm
b) http://www.nasportowo.webpark.pl/atlas_cwiczen.htm

Pn: Klatka + biceps i przedramie
Wt: Barki + triceps
Czw: Grzbiet + nogi
Pt = Pn

Robię po 4-5 serii do kazdej partii w/w miesni.

Ćwiczenia na partie wybieram (ze stronek) dowolnie (nie wiem czy to dobry pomys, jezeli nie napiszcie jak mam dobierać ćwiczenia)

Przerwy pomiędzy ćwiczeniami to 1-1,5 minuty.

ahaaaa ... jakby ktos podal mi jakies konkretne odzywki na siłę (priorytet) + masę bylbym dozgonnie wdzieczny.

Najczęściej ćwicze na wyciągach i z hantlami.

Robię po
napisał(a)
kacperinc
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 107
miało być:

a) j/w
b) http://www.kulturystyka.pl/atlas/
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 1501 Napisanych postów 35221 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 216050
ćwiczenia z ktorych korzystam znajdują sie na nastepujących serwisach:
a) [http://www.nasportowo.webpark.pl/atlas_cwiczen.htm] 
b) [http://www.nasportowo.webpark.pl/atlas_cwiczen.htm] 

Pn: Klatka + biceps i przedramie
Wt: Barki + triceps
Czw: Grzbiet + nogi tak to nie pojedziesz
Pt = Pn

Robię po 4-5 serii do kazdej partii w/w miesni.

Ćwiczenia na partie wybieram (ze stronek) dowolnie (nie wiem czy to dobry pomys, jezeli nie napiszcie jak mam dobierać ćwiczenia)
Cwiczen nie wybiera sie dowolnie tylko w danym mikrocyklu stosuje sie wybrane i sie ich nie zmiena!

Przerwy pomiędzy ćwiczeniami to 1-1,5 minuty.
Jak na mase czy sile to stanowczo za krotko. W cw podstawowych 120-150s w reszcie 90-120s

ahaaaa ... jakby ktos podal mi jakies konkretne odzywki na siłę (priorytet) + masę bylbym dozgonnie wdzieczny.
A diete to kolega ma bo nie pamietam

Najczęściej ćwicze na wyciągach i z hantlami.
Na mase czy sile lepiej wolne ciezary niz wyciagi!

Robię po

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
gentry
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 29 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 3191
Najczęściej ćwicze na wyciągach i z hantlami.
Na mase czy sile lepiej wolne ciezary niz wyciagi!


A spytam sie - czemu tak ?
napisał(a)
kacperinc
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 107
Najczęściej ćwicze na wyciągach i z hantlami.
Na mase czy sile lepiej wolne ciezary niz wyciagi!

A spytam sie - czemu tak ?

-----------------------------------------------

z prostego powodu, tak jest wygodniej. Jednak skoro piszecie ze lepiej stosowac sztange moge zaczac.

Diety nie mam, dopiero zaczynam, a nigdzie nie moge znalezc diety dla osoby nie jedzacej miecha (tylko ryby) i jednoczesniej cwiczacej.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jakie cw zamiast podciągania?

Następny temat

CO O TYM MYŚLICIE?

Alkohol a sportowa forma

Kakao - wsparcie odchudzające i poprawiające nastrój

Jak uniknąć efektu jojo?

Co wybrać, synthol czy silikon?

Piotr Borecki otrzyma kartę PRO!

Przysiad boczny - side lunges - skuteczny na smukłe uda

Fundamenty suplementacji - od czego zacząć?

Wody - porównanie okiem dietetyka