Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 938 razy
  • Autor

    Trening+Dieta+Odzywki ... dla osoby nie jedzącej mięsa

  • kacperinc
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 13
    • Na forum: 7 lat
    • LPA: 107

    Wysłano 17 czerwca 2007 16:30

    zgłoś naruszenie

    siemanko wszystkim. to mój pierwszy temat tutaj i mam nadzieje ze nie ostatni.

    po krotce o sobie: - wiek 22 lata ; wzrost: 180 cm; waga: 74 kg;

    jak trenuje: 4 x w tygodniu (pn, wt, czw, pt) - robie po dwie partie miesni, do kazdej partii po 4-5 roznych ćwiczen po 10-12 serii + zawsze brzuch na koniec cwiczen.

    mam w sumie 3 problemy (jak w temacie)
    1) nie wiem czy moj plan treningowy jest dobry - zalezy mi na zwiekszeniu siły oraz poprawieniu sylwetki
    2) nie wiem jaka diete powinienem stosowac - poniewaz rzadko opisują diety dla ludzi ktorzy nie jedza miesa (jem tylko ryby)
    3) chciałbym sprobowac odzywek, wpływajacych głownie na siłe i zwiekszajacych mase miesniową

    Co jeszcze: od 3 tygodni regularnie przed treningami pije L-karnitynke (chce zgubic brzuch) oraz wrzucam w siebie Magnez.

    Z góry dziekuje za pomoc.
  • Wysłano 17 czerwca 2007 16:45

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • rower1
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2001
    • Na forum: 7 lat
    • LPA: 47162

    Wysłano 17 czerwca 2007 16:45

    zgłoś naruszenie
    Myślę,że co 4-8 tyg.zmieniasz plan treningowy(cwiczenia,serie powtórzenia.Ryby to też mięso,tylko otrochę innym składzie.Odżywki na zwiększenie masy ciała to:gainery i bulki.
    rower1
  • Kobe9999
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 122
    • Na forum: 7 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 4505

    Wysłano 17 czerwca 2007 16:53

    zgłoś naruszenie
    Ciezko powiedziec czy twój plan jest dobry, jak go nie wrzuciłes. Co do diety to ciezko bedzie Ci utrzymac ja na samych rybach, tutaj zostaje Ci chyba tylko kupic jakies białko i uzupełnic nim diete. Co do odzywek to ewentualnie zwykłe mono na poczatek i białko jakies ;]
  • kacperinc
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 13
    • Na forum: 7 lat
    • LPA: 107

    Wysłano 17 czerwca 2007 21:41

    zgłoś naruszenie
    to prawda ze ryba to też miecho, ale nie ma wniej wielu składników ktore są w miechu takich jak np L-karnityna (byćmoze jest ale w śladowych ilościach).

    Jezeli moglibyście zaproponować mi konkretne odzywki ktore wpływają głównie na siłę i masę mięsni byłbym za***iscie wdzieczny. Zaczalem przygode z ciezarami niedawno, czytam czesto to forum ale trudno mi wybrac cos dla siebie. Wazne zeby odzywka nie byla w tabletach ale w napoju.
  • rower1
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2001
    • Na forum: 7 lat
    • LPA: 47162

    Wysłano 17 czerwca 2007 22:09

    zgłoś naruszenie
    Odżywek na siłe i masę nie ma w płynie.Są w proszku,tóry się rozpuszcza w mleku,wodzie lub soku.Najlepsze są na bazie białka z serwatki.
    rower1
  • Ivan Groźny
    georgu
    • Pochwały:3
    • Nagany:brak
    • Postów: 23064
    • Wiek: 24 lat
    • Na forum: 8 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 119327
    • Status:Ekspert

    Wysłano 18 czerwca 2007 13:48

    zgłoś naruszenie
    Wrzuc plan. I te 10-12 seri robisz na partie czy w jednym cwiczeniu. Bo po tym co napisales nie jest to jasne
    MODERATOR DZIAŁU "SPORTY ZESPOŁOWE"
  • kacperinc
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 13
    • Na forum: 7 lat
    • LPA: 107

    Wysłano 19 czerwca 2007 19:57

    zgłoś naruszenie
    ćwiczenia z ktorych korzystam znajdują sie na nastepujących serwisach:
    a) http://www.nasportowo.webpark.pl/atlas_cwiczen.htm
    b) http://www.nasportowo.webpark.pl/atlas_cwiczen.htm

    Pn: Klatka + biceps i przedramie
    Wt: Barki + triceps
    Czw: Grzbiet + nogi
    Pt = Pn

    Robię po 4-5 serii do kazdej partii w/w miesni.

    Ćwiczenia na partie wybieram (ze stronek) dowolnie (nie wiem czy to dobry pomys, jezeli nie napiszcie jak mam dobierać ćwiczenia)

    Przerwy pomiędzy ćwiczeniami to 1-1,5 minuty.

    ahaaaa ... jakby ktos podal mi jakies konkretne odzywki na siłę (priorytet) + masę bylbym dozgonnie wdzieczny.

    Najczęściej ćwicze na wyciągach i z hantlami.

    Robię po
  • kacperinc
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 13
    • Na forum: 7 lat
    • LPA: 107

    Wysłano 19 czerwca 2007 19:58

    zgłoś naruszenie
    miało być:

    a) j/w
    b) http://www.kulturystyka.pl/atlas/

  • Ivan Groźny
    georgu
    • Pochwały:3
    • Nagany:brak
    • Postów: 23064
    • Wiek: 24 lat
    • Na forum: 8 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 119327
    • Status:Ekspert

    Wysłano 19 czerwca 2007 21:42

    zgłoś naruszenie
    ćwiczenia z ktorych korzystam znajdują sie na nastepujących serwisach:
    a) [http://www.nasportowo.webpark.pl/atlas_cwiczen.htm] 
    b) [http://www.nasportowo.webpark.pl/atlas_cwiczen.htm] 

    Pn: Klatka + biceps i przedramie
    Wt: Barki + triceps
    Czw: Grzbiet + nogi tak to nie pojedziesz
    Pt = Pn

    Robię po 4-5 serii do kazdej partii w/w miesni.

    Ćwiczenia na partie wybieram (ze stronek) dowolnie (nie wiem czy to dobry pomys, jezeli nie napiszcie jak mam dobierać ćwiczenia)
    Cwiczen nie wybiera sie dowolnie tylko w danym mikrocyklu stosuje sie wybrane i sie ich nie zmiena!

    Przerwy pomiędzy ćwiczeniami to 1-1,5 minuty.
    Jak na mase czy sile to stanowczo za krotko. W cw podstawowych 120-150s w reszcie 90-120s

    ahaaaa ... jakby ktos podal mi jakies konkretne odzywki na siłę (priorytet) + masę bylbym dozgonnie wdzieczny.
    A diete to kolega ma bo nie pamietam

    Najczęściej ćwicze na wyciągach i z hantlami.
    Na mase czy sile lepiej wolne ciezary niz wyciagi!

    Robię po
    MODERATOR DZIAŁU "SPORTY ZESPOŁOWE"
  • gentry
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 29
    • Na forum: 7 lat
    • LPA: 3191

    Wysłano 19 czerwca 2007 22:08

    zgłoś naruszenie
    Najczęściej ćwicze na wyciągach i z hantlami.
    Na mase czy sile lepiej wolne ciezary niz wyciagi!


    A spytam sie - czemu tak ?
  • kacperinc
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 13
    • Na forum: 7 lat
    • LPA: 107

    Wysłano 20 czerwca 2007 08:18

    zgłoś naruszenie
    Najczęściej ćwicze na wyciągach i z hantlami.
    Na mase czy sile lepiej wolne ciezary niz wyciagi!

    A spytam sie - czemu tak ?

    -----------------------------------------------

    z prostego powodu, tak jest wygodniej. Jednak skoro piszecie ze lepiej stosowac sztange moge zaczac.

    Diety nie mam, dopiero zaczynam, a nigdzie nie moge znalezc diety dla osoby nie jedzacej miecha (tylko ryby) i jednoczesniej cwiczacej.