SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trądzik różowaty!zabiegi Laserem pomogą?

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 17271

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44853 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Mam na twarzy popękane naczynka krwionośne(na nosie) i trądzik różowaty na policzkach. Zamierzam to usunąć laserami. Czy ktoś juz może próbował tego? Jak tak to jakie były efekty?chciałbym sie wszystkiego dowiedziec na ten temat.A i moze ktos zna jakies inne metody pozbycia sie tego?Ale raczej w to wątpie...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 2907 Napisanych postów 56642 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 610220
Wiele osób, szczególnie w młodym wieku ma spory problem z wyglądem swojej skóry, szczególnie na twarzy, plecach, czy klatce piersiowej. Wynika to z okresu dojrzewania i zmian hormonalnych zachodzących w organizmie człowieka. Zwiększona produkcja testosteronu powoduje zwiększone wydzielanie łoju na skórze. Ten z kolei jest dobrym czynnikiem dla rozwoju różnego rodzaju bakterii bytujących na skórze. Powoduje to powstanie między innymi trądziku.

Trądzik różowaty powstaje na twarzy w postaci rumienia w okolicach policzków, nosa, czoła, czy brody. Rumień ten utrzymuje się dość długo, powodując między innymi pieczenie, uczucie gorąca, czy ściągania. Może powstawać również efekt pękających naczynek krwionośnych. Pojawiają się krostki i grudki. Co ciekawe powstać może również opuchlizna, pieczenie oczu, czy zapalenie spojówek. Jednym z ostatnich etapów jest powstawanie większych guzów, które przyczynić się mogą nawet do deformacji twarzy.

Bez wątpienia w celu leczenia trądziku różowatego należy udać się do lekarza specjalisty, dermatologa. Powinien on przepisać odpowiednie leczenie. Warto również pamiętać o odpowiednim odżywianiu i eliminacji z diety czynników zwiększających stany zapalne, np. źródła omega 6, gluten, nabiał, przetworzona żywność.

Terapię laserową skonsultuj z lekarzem. On będzie wiedział więcej na ten temat. Być może w sytuacji, gdy leki i dieta już nie pomagają, tego typu rozwiązanie będzie jednym z wyjść.



Moderator działu Odżywianie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 494 Napisanych postów 9533 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 18704
rozumiem ze u dermatologa byłeś ??

XXX Boofi XXX
Hard Core Straight Edge
1

XXX Boofi XXX
Hard Core Straight Edge
"Blood and Guts bro , thats the way it goes !!" - lifter ?

Nie dyskutuj z d****em. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44853 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Byłem i to u nie jednego ale nic nie pomagało...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 494 Napisanych postów 9533 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 18704
i co powiedzieli
ogolnie w takich przypadkach to tylko wizyta u lekarza
moze znajdziesz takiego ktory ci pomoze
co do tradziku rozowatego to ciezka sprawa - z tego co wiem to sie wiele osob z nim meczy
a co do lasera popytaj lekarzy ktorzy sie tym nacodzien zajmuja

XXX Boofi XXX
Hard Core Straight Edge

XXX Boofi XXX
Hard Core Straight Edge
"Blood and Guts bro , thats the way it goes !!" - lifter ?

Nie dyskutuj z d****em. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 4951 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 31522
a tam bylem na tradzik laserem zrobili, tak ze sie nic nie robi polecam zabieg dobry ajak zamiast smarowac twarz jakimis swinstwami co nie pomagaja




GARY_25, Pozdrawia.
Moderator dzialu Combat / Samoobrona
"Najwyższa galąz nie zawsze jest najbezpieczniejszym schronieniem"
member - mafia.suple.hardcor.pl
Lame_Hunters.Sq
.:ZASMACHA:.

"Najwyzsza galaz nie zawsze jest najbezpieczniejszym schronieniem"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44853 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Ale jaki trądzik miałeś różowaty?Jak tak to ile wywaliłeś kasy na to?I Jak wyglądała skóra po zabiegu?Napisz wszystko o tym jak możesz...
"Bedzie sog"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 494 Napisanych postów 9533 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 18704
jezu snowu te obiecanki w stylu bedzie sog

XXX Boofi XXX
Hard Core Straight Edge

XXX Boofi XXX
Hard Core Straight Edge
"Blood and Guts bro , thats the way it goes !!" - lifter ?

Nie dyskutuj z d****em. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44853 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Hehehe. Bedzie sog... bedzie smok- może:)cóż. Jesli chodzi o laser-rzeczywiście dobrze zamyka naczynka.Najlepiej isć do dobrej kosmetyczki- one tych tradzików mnaja na pęczki- ale uwaga-dobrej!!!sa tez lekarze o specjalizacji medycyna kosmetyczna- ale tych jest jak na lekarstwo i stad podejrzewam bardzo drodzy.
Unikaj gwałtownych zmian temperatury(np. po treningu troche dłuzej odpocznij)
I cóz - piekności życzę:)

Primum non nocere...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44853 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
W sumie to i tak nic nowego sie nie dowiedziałem ale i tak wszyscy dostaliście po sogaczu...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 494 Napisanych postów 9533 Wiek 38 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 18704
dowiedziales sie tego ze MASZ ISC NA LASER !!!!!!

XXX Boofi XXX
Hard Core Straight Edge

XXX Boofi XXX
Hard Core Straight Edge
"Blood and Guts bro , thats the way it goes !!" - lifter ?

Nie dyskutuj z d****em. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a potem pokona doświadczeniem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 4951 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 31522
no normalniemialem takie zgrubienia czerwone, lacznie to bylo jakies 20 zabiegow na 2 sesje rozczepione polrocznym odstepem za zabieg placilem 20 zl
potem sie to wszystko ladnie pozmiejszalo tylko pozostawalo kilka miejsc ze sladami. Pochodzilem troche na solarium,potem gdzies do cieplych krajow na slonce pojechalem i sie wszystko elegancko zagoilo. a teraz juz nie mam takich problemow




GARY_25, Pozdrawia.
Moderator dzialu Combat / Samoobrona
"Najwyższa galąz nie zawsze jest najbezpieczniejszym schronieniem"
member - mafia.suple.hardcor.pl
Lame_Hunters.Sq
.:ZASMACHA:.
1

"Najwyzsza galaz nie zawsze jest najbezpieczniejszym schronieniem"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

prosze o przeniesienie tego tematu do porady medyczne

Następny temat

diamentowe kulki