Temat został odczytany 112 razy

Trójbój siłowy. Co i jak (15 lat)

zgłoś naruszenie
  • szymon 02
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3
  • Wiek: 14 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 111
  • Trenuje: Pływanie od przedszkola, trening pływania od 5 lat, siłownia 1x tyg od 1 roku
Lat: 15
Wzrost: 170
Waga: 65
Sport: Pływanie (5 lat treningu) 10 x w tygodniu z siłownią
Wyciskanie: 85 z października tamtego roku, za tydz. do 95-100 się przymierzam
Siad: nie pamiętam
Martwy ciąg: nie robiłem nigdy
Siłownia: chodze ze 1,5 roku regularnie raz w tygodniu jako wypełniacz do pływania
Dieta: nie mam ustalonej dokładnie, jem około 4500 kcal dziennie (zapisuje sobie do dzienniczka)
Przeciwwskazania: mam powiększoną lordozę w odcinku lędźwiowym, i nie proporcjonalnie rozwinięte mięśnie pleców do brzucha, nie dobór ferrytyny
Odżywki: węgle po treningu, izo podczas, białko wieczór, za niedługo BCAA

Witam,
Chciałbym się dowiedzieć o
-predyspozycje do trójboju - wzrost, sylwetka, włókna mięśniowe - raczej szybkokurczliwe ale wole się upewnić
-czy ja myślicie że mogę mieć predyspozycję - 170cm, 65kg, sylwetka raczej V szerokie barki i plecy, myślę że włókna białe ze względu na pływanie sprintu (50/100M),
-jest jakaś strona gdzie jest wykaz zawodów
-jest szansa na trenowanie w własnym zakresie, czy potrzebny trener
-jak wyglądają treningi (przykładowe ćwiczenia/plan)
-czy dieta tak ważna jak w kulturystyce
-czy w wieku 15 lat można już zaczynać to ćwiczyć
Z góry dziękuje za odp.

1489675355000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • rion10
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 38347
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 189704
  • Status: Ekspert
Zajrzyj sobie do działu odpowiedniego o treningu typowo pod trójbój. Martwego ciągu nie robiłeś a wyciskasz pod 100kg ? Najlepiej jak byś poszukał u siebie w mieście jakiejś sekcji trójbojowej
Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!
1489685704000
zgłoś naruszenie
  • szymon 02
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3
  • Wiek: 14 lat
  • Na forum: 1 rok
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 111
  • Trenuje: Pływanie od przedszkola, trening pływania od 5 lat, siłownia 1x tyg od 1 roku
Jak się pytałem trenera czy będziemy robić martwy ciąg to mówił że aktualnie nie. Pewnie za rok około, ponieważ boi się o kontuzje. W tym problem, bo nie słyszałem o sekcji trójbojowej w moim małym mieście , ale poszukam. Przysiad- 100 godzinę temu.
1489687251000
zgłoś naruszenie
  • rion10
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 38347
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 189704
  • Status: Ekspert
Dlatego najlepszym sposobem jest trenować pod czyimś doświadczonym okiem, a sekcja byłaby idealna.
Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!
1489736271000