SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Tona/ redukcja

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2433

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 952
To mój pierwszy post na forum, więc witam wszystkich serdecznie :)

Po co tu jestem? Potrzebuję pomocy, jak większość z nas. Rad osób mądrzejszych. Motywacji. I solidnego kopa w 4 litery jak coś schrzanię.

Jaki mam cel:
Po pierwsze: chcę jeść jak człowiek, tak żeby nie chodzić głodna. Ale też chcę jeść zdrowo. Ciężko mi będzie na pewno zrezygnować z wielu rzeczy, które do tej pory są podstawą mojego jedzenia, ale będę próbować.

Po drugie:
Chcę poprawić swój wygląd. Chcę mieć ładną wysportowaną sylwetkę, a nie trzęsącą się oponę przy każdym podskoku.

ANKIETA:
Wiek : 25
Waga : 64,4 (z ranna na czczo)
Wzrost : 163
Obwód w biuście : 96
Obwód pod biustem : 77
Obwód talii w najwęższym miejscu : 73
Obwód na wysokości pępka : 90
Obwód bioder : 100
Obwód uda w najszerszym miejscu: 57
Obwód łydki :
W którym miejscu najszybciej tyjesz : biodra, brzuch, nogi, ale ostatnio ramiona nawet
W którym miejscu najszybciej chudniesz : biust, twarz
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: sportu mało, typowo siedzący tryb życia,
Co lubisz jeść na śniadanie: kanapki z szynką, serem, nutellą (!), z warzywami, majonezami, musztardami, jajecznica. parówki, kawa z mlekiem bez cukru,
Co lubisz jeść na obiad : ryż, makaron, ziemniaki z mięsem i warzywami lub jakimiś sosami (uwielbiam hinduską kuchnię)
Co jako przekąskę : serek Danio, jakiś jogurt, jakieś jabłko
Co jako deser : ciastka... czekolada... batony...
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia, czy regularnie miesiączkujesz, czy bierzesz tabletki hormonalne : wszystko ok, miesiączkuję regularnie, tabletek nie biorę
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Stosowane wcześniej diety : dieta pt. "zagłodź się na śmierć" - w młodym i głupim wieku + przez jeden rok zrezygnowałam z jedzenia chleba, ryżu makaronu, masła i innych tłuszczy - fajnie schudłam, ale później zrobił się efekt jojo razy dwa.

Przykładowe jedzenie:


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 952
Zdjęcie zamieszczę, jak tylko złapię jakiś sensowny aparat.

Generalnie widzę doskonale, że ilość węglowodanów w moim jedzeniu jest straszna i przerażająca! I pewnie trzeba będzie to ukrócić. Pierwsze moje pytanie/prośba: jaki zrobić rozkład B/T/W?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 13 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 282627
Hej,

zatrważająca jest ilość białka oraz jakość diety (praktycznie wszystko do wymiany).
Przeczytaj sobie temat http://www.sfd.pl/[art]_Co_jedzą_Ladies_SFD_-t752315.html , dodaj fotki i podam rozkład BTW.
Ile razy w tygodniu dasz rade chodzić na siłownię?

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 952
Przeczytałam zanim założyłam ten temat :) . Na kolejne zakupy wydrukuję sobie tą listę dozwolonego jedzenia i nie kupię nic innego. Szczerze mówiąc, nie miałam świadomości wcześniej, że te serki Danone, jogurty i inne tym podobne to sam cukier :|

Na siłownię dam radę chodzić 2 - 3 razy w tygodniu.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 13 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 282627
Dobra, więc czekam na foty, a póki co ułóż miskę 1800 kcal, BTW % 30/40/30 i daj do sprawdzenia.
Po dodaniu fotek poprawimy BWT.

Trening na siłownię:
http://www.sfd.pl/Trening_siłowy_dla_początkującej_Lady_:_-t803543.html

Zmieniony przez - Ruda_29 w dniu 2012-01-15 11:15:13

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 952
Jedzonko na dziś, 1800 kcal, BTW 30/40/30.

Strasznie dużo tego jest . Nie mam pojęcia jak ja to w siebie zmieszczę. Jakościowo wiem, że szału nie ma, ale starałam się na tyle ile mi lodówka pozwala .



...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 952
Proste zdjęcie będzie jakoś po koniec tygodnia. Póki co z wakacji...

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
natasza__ Redakcja SFD Moderator
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 2807 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 30990
Ojojoojj
Jedzenie nie jest dobre...
po co tyle mleka? i to jeszcze uht...
z Wasą nie przeszadzaj, jesli masz czas upiecz swoj własny razowiec na zakwasie, przepis znajdziesz w dziale w tamecie przepisów
Ryż biały zamien na bązowy
Tunczyk to z puszki? w oleju czy wsw? raczej tez out
Szynnka wiejska to ze sklepu? Jesli tak to też out..
Co to za serek capri? Topiony ?
W 1 posiłku brakje białka.. Zrob omleta, jajówe, jajka gotowane


Kup sobie kobito mięcha, poporcjuj, zamroź.. Dodaj oliwy z oliwek, oleju kokosowego, korzystaj z różnych zródeł.



Zmieniony przez - natasza__ w dniu 2012-01-15 13:45:39
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 952
Mleko w kawie, bez tego nie dam rady żyć i funkcjonować wcale.

Czasu na pieczenie chleba nie mam niestety. A chciałam jakoś węglowodany zapchać.

Ryż dziś biały z racji tego, że innego nie mam w domu. A zakupy dopiero późnym wieczorem.

Szynka ze sklepu. Nawet jeśli to będzie porządna szynka ze sklepu to się nie nadaje?

Tuńczyk w sosie własnym z puszki.

Ser Capri to taki biały, tylko bardziej "gumowaty"
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1116 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 29215
Tona
Mleko w kawie, bez tego nie dam rady żyć i funkcjonować wcale


też mi się tak wydawało, teraz jak już, to czarna kawa bez niczego - można się przyzwyczaić a nawet polubić
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
natasza__ Redakcja SFD Moderator
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 2807 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 30990
Ale aż po 80 ml mleka dajesz do kawy?
Poszukaj w Piotrze i Pawle , albo w małych piekarniach chlebka na zakwasie. W składzie ma byc tylko mąka żytnia razowa, woda i sól (ew. drożdże ale lepiej nie). Upieczenie własnego chlebka to niezła frajda no i jest przepyszny w smaku! Bez porównania z tymi sklepowymi. Wytrzymuje poza tym bardzo długo.
Makaron razowy mozesz jeść też, platki owsiane, owoce rano i po treningu.. jako zrodlo ww, srączki.

A co to znaczy porzadna szynka? Wiekszosc z nich niestety malo ma wspolnego z szynką ;-( wiecej jest wody w nich i dodatków niz mięcha.. Zawsze mozesz upiec sama schab ze śliwką np

Serek wywal.. z resztą przeczytaj sklad. Jesli szefowe pozwolą lepiej jeść ser żółty pelnotłusty.

Przejrzyj dzienniki dziewczyn, przepisy i zrob listę zakupową. Zacznij przestawiać się na dobre żarcie
Sama zobaczysz ze jak tylko zaczniesz dobrze jesc , szybko poprawi Ci sięsylwetka. No ale.. musisz się nastawić na to ze to nie bedzie trwalo miesiac czy dwa..


Zmieniony przez - natasza__ w dniu 2012-01-15 14:06:36
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

proszę o pomoc w redukcji tkanki tłuszczowej !

Następny temat

skakanka metalowa z obciążeniem dla kobiety