SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

To juz prawie rok a postepy marne :(

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 15956

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 786 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 9736
Witam
Jestem na forum juz prawie rok, ale jakos nigdy nie straczylo mi odwagi zeby zalozyc dziennik i poddac sie Waszej krytyce. Jak latwo sie domyslic jestem tu, bo chcialabym poprawic swoje cialo i zgubic tluszcz (gzies po drodze  ).
Odchudzalam sie od zawsze. Juz jako dziecko bylam otyla, potem doszla do tego ciaza - okolo 90kg. Po porodzie tez sie odchudzalm ale z zadym skutkiem. Dopiero jakies 18 miesiecy temu cos sie zmienilo. Zmienilam troche diete i zapisalam sie na silownie i naprawde zaczelam na nia chodzic. I zaczelam gubic wage i troche poprawilam kondycje, ale wyglada na to ze cos jest znowu nie tak, bo ani waga nie spada, ani wymiary sie nie zmieniaja.
Ogolne zalozenia forum znam, ale nie jestem pewna kilku rzeczy i potrzebuje tez jakiegos pomyslu na rozlozenie moich posilkow w ciagu doby, jako ze pracuje zarowno na dzienna jak i nocna zmiane. Moze sie wydac to banalne - no jak nocka to jesc w nocy a w dzien spac, ale niestety nie jest to takie proste. Mam male dziecko, ktore chodzi do przedszkola tylko na pare godzin popoludniu, wiec nawet jak jestem po noccnej zmianie to niestety nie moge isc spac. Moj partner w tym czasie jest w pracy wiec nie ma innej opcji tylko bawic sie z malym az nie pojdzie do przedszkola. No i moj problem jest wlasnie w tym jak mam rozlozyc posilki, zeby mi energi wystraczylo na caly dzien przed nocka, 12 h godzin w nocy w pracy i jeszcze dnia nastepnego tak do 14:00 (jakies 30 godzin na nogach). Jak maly pojdzie do przedszkola to wtedy spie tak od 14 do 16:30 czasem 17 i robie kolejna 12h nocke az do 7 rano. Wtedy moge juz spac do woli czyli 11-12 zazwyczaj. Taki maraton mam raz w tygodniu. Wtedy tez raczej nie cwicze, bo fizycznie i czasowo nie wyrabiam. W pozostale dni (wolne jak i te gdy pracuje na dzien) cwicze na silowi i biegam.
Przewaznie cwicze wieczorami ( po pracy okolo 20:00)wW chwili obecnej przygotowuje sie do pol maratonu wiec nie chcialabym rezygnowac z biegania (srednio 3 razy w tygodniu) przynajmniej do wrzesnia bo wtedy jest polmaraton. Poza bieganiem mam ulozony trening obwodowy przez trenera z silowi, ale z braku czasu preferuje zajecia grupowe, poza tym mam wrazenie ze sa bardziej wymagajace i nawet jak podam na pysk to nie ma zmiluj trzeba cwiczyc dalej. Chodze na spinnning 2-3 w tygoniu, Ciruits 2 razy plus pump raz lub dwa zalezy jak z praca wyjdzie, bo pracuje w cyklu rotacyjnym wiec kazdy tydzien pracujacy zaczynam innego dnia tygodnia (jesli wiecie o co mi chodzi) Biegam tak jak pisalam 2-3 razy w tygodniu nawet jesli poprzedzone to jest zajeciami na silowi. Z tego wzgledu uwazam, ze trenuje dosc sporo i oczekiwalam troche lepszych efektow a tu klops. Zdaje sobie sprawe ze dieta ma tu kluczowe znaczenie i dlatego potrzebuje pomocy. Do tego wszystkiego dochodza okropnie bolesne wzdecia, ale nie udalo mi sie ustalic co jest ich powodem. Bylam u lekarza, ale nie byl jakos specjalnie zainteresowany drazeniem tematu - skonczylo sie na tym ze to wina mojej diety. W co z reszta nie zabardzo wierze, a napewno nie wylaczna wina diety. Wiem, ze bardzo sie rozpisalam, ale chcialabym przedstawic moja sytuacje jak najwyrazniej, bo sadze ze jest troche zagmatwana a nie chcialabym byc podsumowana tekstem :" jedz wiecej na nocnej zmianie, mnie w dzien" itp bo to juz slyszalam i niestyety nie dziala.

Ok postaram sie juz bardziej nie przedluzac. Jak mi sie cos przypomni to pozwole sobie dorzucic pozniej. Bede bardzo wdzieczna za wszelka pomoc i sugestie.
Zaraz wrzuce ankiete. Zdjecia beda w sobote :)
x
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 786 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 9736
Wiek : 33
Waga : 69
Wzrost : 165
Obwód w biuście(1) : 101
Obwód pod biustem : 85
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 82
Obwód na wysokości pępka : 90
Obwód bioder (3): 100
Obwód uda w najszerszym miejscu: 58
Obwód łydki : 38
W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch, twarz, uda
W którym miejscu najszybciej chudniesz : biust
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często) Zajecia grupowe na silowni Circuits 2-3 razy w tygodniu, Pump 1-2 Razy, spinning 2-3 razy plus bieganie 2-3 razy (trenuje to pol maratonu we wrzesniu), rower rekreacyjnie z dzieckiem i jako srodek transport do pracy 4 razy w tygodniu
Co lubisz jeść na śniadanie: platki owsiane, jogurt, owoce,
Co lubisz jeść na obiad : kurczak, ryba, kasza, nie mam niczego czego nie lubie – poza owocami morza
Co jako przekąskę : owoce, owoce owoce – tony owocow,
Co jako deser : owoce
Ograniczenia żywieniowe : nie
Stan zdrowia: ogolnie dobry, lekkie problem z kregoslupem i kolanami (podobno wywolane moja waga)
czy regularnie miesiączkujesz: nie
czy bierzesz tabletki hormonalne: nie
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: nie
czy rodziłaś:tak 1 raz, cesarka
Preferowane formy aktywności fizycznej silownia, bieganie
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : chyba wszystko co dostepne na rynku, skusilam sie nawet na almased (okorpnosc- nigdy wiecej) teraz biore witaminy polecone przez sklep SFD, complex na stawy i Thermo speed
Stosowane wcześniej diety :wszystkie mozliwe, glodowki “oczyszczajace”, kopehaska, dunkana, 1000 kcal i wiele wiele innych.

Zapomnialam dodac ze mam prace siedzaca i okropnie nudna.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 786 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 9736
Z jakiegos powodu nie moge zrobis zrzutu miski. Moze to lepiej bo jest BARDZO daleka od idealnej. Za malo bialka za duzo wegli.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 786 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 9736
Postaram sie zeby jutro bylo lepiej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 59591 Wiek 14 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 228104
Dzień dobry

Chodze na spinnning 2-3 w tygoniu, Ciruits 2 razy plus pump raz lub dwa [...] Biegam tak jak pisalam 2-3 razy w tygodniu nawet jesli poprzedzone to jest zajeciami na silowi. Z tego wzgledu uwazam, ze trenuje dosc sporo

Owszem, trenujesz dużo, ale... Nie ciężko, a przez to nieefektywnie. I proszę nie pisz mi, że "pocisz się", "męczysz się", bo akurat nie ma to znaczenia. Treningi jakie sobie obrałaś prowadzą do niezwykle szybkiej adaptacji organizmu i oszczędności energii. Innymi słowy, możesz przy takim treningu aerowbowym stawać na głowie, ale nie zmusisz organizmu do wydatkowania ilości energii koniecznej do wygenerowania odpowiedniego deficytu kalorii, który pociągnie za sobą chudnięcie.
Poza tym, Twój organizm ma mistrza w oszczędzaniu energii - nauczyłaś go tego wszelkimi głodowkami, a przede wszystkim dukanem. Ten ostatni robi straszny bajzel w organiźmie - doprowadza do adaptacji metabolizmu pod względem wyciągania energii z białka; mówiąc prosto: efektycznie przerabiasz białko na cukier.

Z czego, Twoim zdaniem, wynikają wzdęcia, jak nie z fatalnej diety?
I co się z okresem podziało? Kiedy zaniknął?

Zobaczymy zdjęcia, opracujemy strategię.
Jednak licz się z tym, że będzie Ci ciężko osiagnąć sportową sylwetkę (podkreślam: sportową = niski poziom tłuszczu w organiźmie, przy jednoczesnej, jak to kolokwialnie mówią: jędrności). Zrujnowałaś sobie równowagę metaboliczną, a dodatkowo walisz po tarczycy. Wszelkie "spalacze", "reduktory tłuszczu", "wspomagacze odchudzania", nawet te dostępne legalnie od ręki stymulują tarczycę. Niesie to za sobą ryzyko: rozleniwia ją. Kiedy zabraknie jej tej sztucznej stymulacji, po prostu zwolni obroty. I to nie do wartości normalnych, ale z dużym prawdopodobieństwem wpadnie w niedoczynność, czy to "prawdziwą", czy to subkliniczną.

Może warto, żebyś hormony tarczycy zbadała?

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 786 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 9736
Wielkie dzieki za tak szybka odpowiedz.
Odnosnie okresu to nigdy nie byl on regularny, zawsze dosc skapy dlugi bo 40-50 dni no i bardzo bolesny. Myslalam ze po ciazy sie uspokoi ale nie.
Tarczycy nigdy nie badalam wiec postaram sie to zrobic a wspomagacze odstawie bo i tak szalu po nich nie bylo - poprostu kolega mi je doradzil wiec postanowilam sprobowac.
Z tym treningiem to tez masz chyba racje (wiadomo ze masz :) ) bo faktycznie organizm sie szybko dostosowal i coraz wiecej musze cwiczyc zeby sie zmeczyc a efekty zadne.
Co w takim razie proponujesz? Nie chcialabym tylko rezygnowac z biegania przynajmniej do wrzesnia, bo dojscie to obecnego punktu duzo mnie kosztowalo i chcialbym dokonczyc to co zaczelam i sobie postanowilam - a taka juz uparta jestem :)
Zdjecie z frontu dorzuce juz dzis bo nie moge sie doczekac Waszej krytyki - O Boze jaka ze mnie masochistka hihihi. A reszte sylwetki jak sie z moim w koncu w domu spotkamy to mi zrobi. Tak na koniec to chcialam powiedziec ze jestem gotowa na wszystko, chce poprawic swoje cialo, juz nawet nie zalezy mi na chudnieciu jako takim, a na zredukowaniu tluszczu i wypracowaniu ladnych miesni. Kwestia czasu nie gra roli - 33 lata pracowalam na to co jest teraz wiec wiem ze nie obudze sie jutro sexy i fit :)
Odnosnie treningu - to w zasadzie nie boje sie silowni i ciezarow. Jedyne co to cwiczenia na laweczce moga byc problemem- po pierwsze ze moja silka jest fajna, ale mala i zatloczona, zwlaszcza ta sekcja okupowana jest w sumie o kazdej porze dnia. Drugi powod jest banalny i az strach sie przyznac :) tak jak nie mam problemu z przysiadami i "wypinaniem" tylka przy MC to na laweczce sie wsydze- moze dlatego ze mam bardzo slabe rece i te cwiczenia to zenada w moim wykonaniu, wiec wolalabym unikac, ale jak bedzie trzeba to sie przemoge.
Ok uciekam spac poki jeszcze moge i miske na dzis plus nocke w pracy wrzuce pozniej.

Zmieniony przez - lumi2 w dniu 2013-07-12 10:52:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 211 Napisanych postów 59591 Wiek 14 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 228104
Bez nerwów Można świetny plan treningowy ułożyć, gdzie priorytetem jest bieg
Czekam na dane, żeby coś upłodzić

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1069 Wiek 44 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 25591
lumi2 mnie na wzdęcia pomógł ambioprobiotyk, Marta zaleciła probiotyki a Ja wynalazłam to w przyzwoitej cenie i starcza na długo. Spróbuj może i Tobie pomoże oczywiscie nie po dniu czy dwóch, ale jest nadzieja no i przede wszystkim dieta . Trzymaj się
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 3597 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 24636
Powodzenia Lumi i satysfakcjonującego biegu w półmaratonie. Tez coś tam biegam, ale półmaraton w przyszłym roku
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 786 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 9736
Dziekuje za wszystkie mile slowa i rady. Sprobuje z tymi probiotykami, ale najpierw wizyta u lekarza w poniedzialek i zobaczymy co on madrego powie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 786 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 9736
Nadal nie moge zrobic zrzutu miski - cos ten firmowy komp nawala:)
Wyszlo m i duzo wegli ale tlumacze to sobie tym ze jest to miska na okragle 24h od 6 rano dzisiaj to 6-7 rano jutro, wiec moze nie jest az tak zle, co?
6:00 - Posiłek nr 1 - 147kcal 147kcal, 13g białko, 10g tłuszcze, 8g węglowodany
• Jaja - Opatkowice - 100g - 147kcal, 13g białko, 10g tłuszcze, 8g węglowodany
12:00 - kurczak z cukinia i... - 400kcal 400kcal, 29g białko, 13g tłuszcze, 38g węglowodany
• Pieczarka uprawna, świeża - 50g - 8kcal, 1g białko, 0g tłuszcze, 0g węglowodany
• Cukinia - 50g - 7kcal, 1g białko, 0g tłuszcze, 1g węglowodany
• Cebula - 25g - 7kcal, 0g białko, 0g tłuszcze, 1g węglowodany
• Kurczak pierś - 100g - 111kcal, 21g białko, 3g tłuszcze, 0g węglowodany
• Oliwa z oliwek Extra Vergine - Carrefour - 5g - 41kcal, 0g białko, 5g tłuszcze, 0g węglowodany
• Tortilla wraps - Biedronka - 70g - 226kcal, 6g białko, 5g tłuszcze, 36g węglowodany
16:00 - Posiłek nr 4 - 147kcal 147kcal, 2g białko, 0g tłuszcze, 34g węglowodany
• Banan - 100g - 95kcal, 1g białko, 0g tłuszcze, 22g węglowodany
• Jagody - 100g - 52kcal, 1g białko, 0g tłuszcze, 12g węglowodany
18:00 - kurczak z cukinia i... - 544kcal 544kcal, 36g białko, 11g tłuszcze, 72g węglowodany
• Pieczarka uprawna, świeża - 50g - 8kcal, 1g białko, 0g tłuszcze, 0g węglowodany
• Cukinia - 25g - 3kcal, 0g białko, 0g tłuszcze, 1g węglowodany
• Cebula - 25g - 7kcal, 0g białko, 0g tłuszcze, 1g węglowodany
• Kurczak pierś - 100g - 111kcal, 21g białko, 3g tłuszcze, 0g węglowodany
• Oliwa z oliwek Extra Vergine - Carrefour - 5g - 41kcal, 0g białko, 5g tłuszcze, 0g węglowodany
• Kasza gryczana - 100g - 336kcal, 13g białko, 3g tłuszcze, 64g węglowodany
• Pomidor - 100g - 15kcal, 1g białko, 0g tłuszcze, 2g węglowodany
• Rzodkiewka - 35g - 3kcal, 0g białko, 0g tłuszcze, 0g węglowodany
• Papryka czerwona - 45g - 11kcal, 0g białko, 0g tłuszcze, 2g węglowodany
• Cebula - 35g - 9kcal, 0g białko, 0g tłuszcze, 2g węglowodany
23:59 - Posiłek nr 6 - 144kcal 144kcal, 2g białko, 0g tłuszcze, 33g węglowodany
• Arbuz - 400g - 144kcal, 2g białko, 0g tłuszcze, 33g węglowodany
03:00 - Posiłek nr 7 - 325kcal 325kcal, 36g białko, 16g tłuszcze, 16g węglowodany
• Jaja - Opatkowice - 120g - 176kcal, 15g białko, 12g tłuszcze, 9g węglowodany
• Twaróg Łowicki półtłusty - Łowicz - 100g - 124kcal, 19g białko, 4g tłuszcze, 3g węglowodany
• Kapusta kwaszona - 120g - 13kcal, 1g białko, 0g tłuszcze, 2g węglowodany
• Ogórek - 120g - 12kcal, 1g białko, 0g tłuszcze, 2g węglowodany
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[FIT]misworld / dziennik treningowy/Podsumowanie z fanfarami str. 30

Następny temat

Pole Dance Łódź