Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 4889 razy
  • Autor

    Tianesal - opinie

  • MaxWhite
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3052
    • Wiek: 101 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Trenuje: Patrz dziennik.
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 12445

    Wysłano 15 lipca 2013 21:43

    zgłoś naruszenie

    Tianesal, psychotrop mający na celu zwiększenie wyrzutu endorfin. Chwalony od Bałtyku, aż po Tatry za swoje działanie, które nie otumania jak większość tego typu leków, a wręcz przeciwnie dodaje energii. Stosował ktoś z was na ogólną zamułe Tianesal?
    Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

    Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

    Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.
  •  Odżywki i suplementy

    Wysłano 15 lipca 2013 21:49

    Koniecznie sprawdź te produkty:



    sprawdź pozostałe odżywki, odżywki białkowe, odżywki na masę
  • neevsky
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 19484
    • Wiek: 20 lat
    • Na forum: 3 lata
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 112490
    • Status:Ekspert

    Wysłano 15 lipca 2013 21:49

    zgłoś naruszenie
    Bierzesz jakieś przeciwdepresyjne z SSRI/SNRI i chcesz zamienić na to czy co? Bo energii Ci to nie doda - to nie stymulant.
    Nie mądrkuj.

    milczeks! <3
  • MaxWhite
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3052
    • Wiek: 101 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Trenuje: Patrz dziennik.
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 12445

    Wysłano 15 lipca 2013 21:51

    zgłoś naruszenie
    nie szamam obecnie nic, ma mi poczucie humoru poprawić, które obecnie poszło w siną dal
    Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

    Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

    Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.
  • neevsky
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 19484
    • Wiek: 20 lat
    • Na forum: 3 lata
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 112490
    • Status:Ekspert

    Wysłano 15 lipca 2013 22:00

    zgłoś naruszenie
    Spróbuj iMAO - moklobemid.
    Nie mądrkuj.

    milczeks! <3
  • PakerZbreslau
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 6106
    • Wiek: 14 lat
    • Na forum: 1 rok
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 95196
    • Status:Specjalista

    Wysłano 15 lipca 2013 22:04

    zgłoś naruszenie
    Zomiren SR
    "Ty mi tu chłopczyku nie rób reklamy, bo w marketingu nie siedzisz tak głęboko jak w mięśniach"
  • neevsky
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 19484
    • Wiek: 20 lat
    • Na forum: 3 lata
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 112490
    • Status:Ekspert

    Wysłano 15 lipca 2013 22:04

    zgłoś naruszenie
    Tak, alprazolam mu daj. Najszybciej uzależniający lek chyba . Bardzo mądrze...

    Zmieniony przez - neevsky w dniu 2013-07-15 22:06:44
    Nie mądrkuj.

    milczeks! <3
  • MaxWhite
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3052
    • Wiek: 101 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Trenuje: Patrz dziennik.
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 12445

    Wysłano 15 lipca 2013 22:08

    zgłoś naruszenie
    Zomiren - brałem i nie wiem jak ma poprawić mój stosunek do otoczenia, chyba tym że jak zasnę to nie będę bił ludzi
    Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

    Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

    Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.
  • PakerZbreslau
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 6106
    • Wiek: 14 lat
    • Na forum: 1 rok
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 95196
    • Status:Specjalista

    Wysłano 15 lipca 2013 22:12

    zgłoś naruszenie
    Wszystko uzależnia. 1mg u mnie powodował olewanie wszystkiego wokół. Sertraline możesz spróbować jak u ciebie senność wywołuje alrprazolam.
    "Ty mi tu chłopczyku nie rób reklamy, bo w marketingu nie siedzisz tak głęboko jak w mięśniach"
  • MaxWhite
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 3052
    • Wiek: 101 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Trenuje: Patrz dziennik.
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 12445

    Wysłano 16 lipca 2013 09:42

    zgłoś naruszenie
    nie chce mi się lecieć z powrotem po receptę, dziś wykupie i zobaczę jakie działanie.
    Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

    Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

    Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.
  • slac
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 836
    • Na forum: 3 lata
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 45989

    Wysłano 16 lipca 2013 10:26

    zgłoś naruszenie
    Ja bym jednak na własną rękę nie leczył się tego typu środkami, bo np. wyżej wspomniana sertralina jest jednym z lepszysz ssri, ale o ile dobrze pamiętam masz problemy z serce i takie połączenie mogło by kiepsko u Ciebie wyjść. Ciekaw też jestem, czy cie trochę nie "przydusi" tianesal (aczkolwiek powinno być spoko).
  • neevsky
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 19484
    • Wiek: 20 lat
    • Na forum: 3 lata
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 112490
    • Status:Ekspert

    Wysłano 16 lipca 2013 10:46

    zgłoś naruszenie
    SSRI to gówno największe jakie jest. Problemy z libido i erekcją chyba u 50% stosujących (często nieodwracalne), zamulenie itp. Zaczyna działać dopiero po gdzieś 3 tygodniach stosowania, suchość w ustach itp, itd.
    Nie mądrkuj.

    milczeks! <3
    OSF - targi