logo
zamknij zamknij

Tianesal - opinie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 19457

0 5 0
napisał(a)
MaxWhite
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3053 Wiek 104 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 12449
Tianesal, psychotrop mający na celu zwiększenie wyrzutu endorfin. Chwalony od Bałtyku, aż po Tatry za swoje działanie, które nie otumania jak większość tego typu leków, a wręcz przeciwnie dodaje energii. Stosował ktoś z was na ogólną zamułe Tianesal?
5

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Nie doradzam w temacie hormonów - nie jestem lekarzem.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
neevsky
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 19495 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 112645
Bierzesz jakieś przeciwdepresyjne z SSRI/SNRI i chcesz zamienić na to czy co? Bo energii Ci to nie doda - to nie stymulant.
1

Nie mądrkuj.

milczeks! <3

napisał(a)
MaxWhite
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3053 Wiek 104 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 12449
nie szamam obecnie nic, ma mi poczucie humoru poprawić, które obecnie poszło w siną dal
2

Nie doradzam w kwestii dietetyki - korzystam z prywatnego centrum dietetycznego.

Fizyki nie oszukasz ESP, ABS i ASR tak samo jak psychiki psychotropami i substancjami psychodelicznymi.

napisał(a)
neevsky
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 19495 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 112645
Spróbuj iMAO - moklobemid.

Nie mądrkuj.

milczeks! <3

napisał(a)
PakerZbreslau
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 7497 Wiek 32 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 122808
Zomiren SR
1