SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Thoroop // dziennik treningowy // na razie redukcja

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2678

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 276 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3788
Witam, postanowilem zalozyc dziennik treningowy poniewaz mysle ze bede mial fajny przeglad czy ide w dobra strone oraz licze na jakies porady i byc moze motywacje w ciezszych chwilach :)

Płeć: Męzczyzna
Wiek: 19
Waga: 87
Wzrost: 182
Cel treningowy: Redukcja

Silownie znam od jakis 5 miesiecy, przez 4 miesiace masowalem, od ostatniego miesiaca zrzucam tluszczyk, miesiac temu wazylem okolo 94kg, wiec ladnie mi poszlo te kilka kg teraz od jakiegos czasu stanelo ale cwicze dalej az w koncu znow sie ruszy :)
Paln jest taki aby zrzucic do 75-78kg i pozniej rozpoczac trening na mase.

Aktualny plan treningowy:

PONIEDZIALEK

PLECY
PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE) 12-10-10-8
MARTWY CIĄG 12-10-10-8
WZNOSY BARKÓW ”SZRUGSY” 12-10-10-8

TRICEPS
PROSTOWNIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W OPADZIE TUŁOWIA 12-10-10-8
WYCISKANIE „FRANCUSKIE”SZTANGI W SIADZIE 12-10-10-8

min. 30 min rowerek

WTOREK

BRZUCH
BRZUSZKI 45-40-35-30
SKRETY TULOWIA SIEGAJAC REKAMI DO KOSTEK W POL SIADZIE 25-23-22-20
UNOSZENIE KOLAN W LEŻENIU PŁASKO 20-18-16-15

NOGI
PRZYSIADY ZE SZTANGA 20-18-16-15
MARTWY CIAG 15-13-11-10
WSPIECIA NA PALCE W STANIU JEDNA NOGA 15-13-11
SKAKANKA (bardziej kondycyjnie :) ) 1:30, 0:45

min. 30 minut rowerek


SRODA

BICEPS
UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM 12-10-10-8
UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO 12-10-10-8
UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM 12-10-10-8

min. 30 minut rowerek

CZWARTEK
min. 45 minut rowerek

PIATEK

KLATA

WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 12-10-10-8
ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 12-10-10-8
WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ-GŁOWĄ W GÓRĘ 12-10-8

BARKI
Wyciskanie 12-10-10-8
Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 12-10-10-8

min. 30 minut rowerek

SOBOTA

BRZUCH
BRZUSZKI 45-40-35-30
SKRETY TULOWIA SIEGAJAC REKAMI DO KOSTEK W POL SIADZIE 25-23-22-20
UNOSZENIE KOLAN W LEŻENIU PŁASKO 20-18-16-15

min. 45 minut rowerek

NIEDZIELA

WOLNE !


Wiem ze jest tego dosyc duzo, ale mam motywacje i chce :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 276 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3788
Niestety wczoraj cos mi wypadlo i robilem dzis trening za srode + 30 min. rowerka. Poszlo calkiem gladko, zmiana kolejnosci cwiczen pozytywnie odczuwalna Od jutra zaczynam brac BCAA przed treningiem a od soboty Thermo Stim.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 13 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 184230
Znajdź sobie jakiś normalny plan, bo ten to porażka.

Co z dietą?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 276 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3788
Co z tym planem jest nie tak? Dalem do oceny to nikt nie wytknal jakis bledow wielkich. Jesli chodzi o to ze jest bardzo duzo cwiczen to zdaje sobie z tego sprawe jednak kazda partia ma czas na regeneracje. Diete stosuje.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 13 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 184230
Osobny dzień na biceps?
Osobny dzień na brzuch?
Nogi po plecach?
MC dwa razy w tygodniu i to po sobie? (No, chyba że na nogi robisz fs+rdl)
Gdzie jest tylny akton barków?
Na nogi za mało ćwiczeń- gdzie za dużo?





Stosujesz dietę, czyli jesz?

Zmieniony przez - Pandarek w dniu 2012-03-01 22:12:53
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 276 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3788
Obwody:

Stan na 01.10.2011r.
Pas 102 cm
Klata 102 cm
Przedramie P 27 cm
Przedramie L 27 cm
Nadudzie P 56 cm
Nadudzie L 56 cm


Stan na 01.03.2012r.
Pas 96 cm
Klata 106 cm
Przedramie P 35 cm
Przedramie L 36 cm
Nadudzie P 61 cm
Nadudzie L 61 cm


Mysle ze progres widac, wiem ze moglby byc duzo lepszy, jednak jak chyba wiekszosc osob na poczatku mialem naprawde nikla wiedza, stad tez nie bylem ukierunkowany czy chce robic mase czy redukcje, w efekcie robilem mase jedzac zbyt malo bo sie balem ze sie zaleje bardziej. W kazdym badz razie trenuje dalej i sie nie poddaje :)
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 13 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 184230
10 cm w przedramieniu Ci przybyło?

EDIT:
I ile kilogramów Ci wpadło w tym okresie?

Zmieniony przez - Pandarek w dniu 2012-03-01 22:21:57
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 276 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3788
Osobny dzień na biceps? - Tak, jak podczepie to pod klate i barki lub plecy i triceps to wydaje mi sie ze bedzie za duzo, dla jasnosci na silowni jestem 3x w tygodniu w poniedzialek, srode i piatek reszte treningow robie w domu
Osobny dzień na brzuch? - Brzuch robie w domu wiec mi to odpowiada, ale jesli jest w tym cos zlego to moge to zmienic. Prosze o wskazowki.
Nogi po plecach? - Tu tez nie wiem za bardzo dlaczego tak jest zle, ale chetnie wyslucham rady bardziej doswiadczonego kolegi
MC dwa razy w tygodniu i to po sobie? (No, chyba że na nogi robisz fs+rdl) - Wstyd mi ale nie rozumiem tych skrotow :(
Gdzie jest tylny akton barków? Moglbys zaproponowac jakies cwiczenie? oraz czy mam je dorzucic czy zamienic z jakims ?
Na nogi za mało ćwiczeń- gdzie za dużo? 11 serii to za malo ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 276 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3788
Tak tyle przybylo, tez ze dziwie ze tak fajnie przedramie poszlo, nie wiem juz ile wtedy przybralem na wadze, ale to do mnie byl w sumie pierwszy w zyciu jakis konkretny wysilek fizyczny wiec brzuch troche lecial w dol i fat pewnie tez wiec trudno mi to oszacowac.
Oprocz kreatyny i malych ilosci bialka nic nie bralem wiecej do tej pory
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 283 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4442
powiem ci z innej beczki , patrzac na twoj plan trening i liczbe powturzen w seri , i ten rowerek jako aeroby to wydaje mi się że jesteś za miękki żeby robić rzeźbe..

hu* z potencją liczy się masa

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 276 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3788
@ANIS17
Z tym sie nie zgodze, ja ten plan stworzylem w ciagu kilku ostatnich dni, zrobilem na nim jak narazie jeden trening dzis i poszlo bardzo gladko, wrzucilem to tu zeby ktos mi cos poradzil np zwieksz liczbe powtorzen i rob takie aeroby, wiec jesli mozesz to poradz cos, z checia wyslucham i wezme pod uwage :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy do oceny

Następny temat

wybór treningu

Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu?  Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Piotr Zieliński - ocena sylwetki Piotr Zieliński - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Kiedy nie sięgać po anaboliki? Kiedy nie sięgać po anaboliki? Bo zawsze znajdzie się ktoś większy... Bo zawsze znajdzie się ktoś większy...