witam jestem początkującym jeśli chodzi o termogeniki i chciałem się zapytać o dawkowanie thermo stim z olimpu a mianowicie na razie biorę 1 kaps przed treningiem tak zalecał Biniu a potem powoli będę zwiększać i czy mam później doadać do porcji przed treningowej czy brać jeszcze jedną kapsułke np rano a potem drugą przed treningiem? bo na dzień można brać tylko 3   obowiązkowa fotografia sylwetki ( przód lub tył): brak   Wiek: 19   Waga: 85   Wzrost: 168   Cel cyklu: redukcja   stosowane już wcześniej suplementy : kreatyna   Uprawiane inne sporty: brak   stosowane wcześniej spalacze : brak   suplement stosowane przez ostatnie 60 dni: brak   ilość dni wolnych od kreatyny: rok   przewidziane finanse na cykl: -   uwagi i sugestie: -   Staż treningowy: 2,5 roku
2x2 myslę, ze jest dawką -jesli nie wyjściową- to przeciętną
2x3 lub 3x2 kaps. mysle, ze w wiekszości przypadkow będą juz dzialać b. dobrze
"Każdy ma w swoim życiu swoje Westerplatte" Jan Paweł II "Gorzki to chleb jest polskość" C. K. Norwid
Ekspert -
1251216807000
faftaq
Wysłana - 25 sierpnia 2009 18:18
apok - brales thermo stima?
Układanie diet i konsultacje z zakresu żywienia i suplementacji we wspomaganiu wysiłku i pracy nad estetyką sylwetki: diet.sportowa@gmail.com
Ekspert -
1251217130000
apokalipsa NUTRIFARM
Wysłana - 25 sierpnia 2009 19:28
a co...? brałem.
Zmieniony przez - apokalipsa w dniu 2009-08-25 19:29:05
"Każdy ma w swoim życiu swoje Westerplatte" Jan Paweł II "Gorzki to chleb jest polskość" C. K. Norwid
Ekspert -
1251221306000
faftaq
Wysłana - 25 sierpnia 2009 19:53
pytam bo jestem ciekaw jak oceniasz.
czy jest rozdzwiek znaczący pomiedzy stimem a TSe?
Zmieniony przez - faftaq w dniu 2009-08-25 19:54:21
Układanie diet i konsultacje z zakresu żywienia i suplementacji we wspomaganiu wysiłku i pracy nad estetyką sylwetki: diet.sportowa@gmail.com
Ekspert -
1251222835000
KUBINHO
Wysłana - 25 sierpnia 2009 19:55