SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Therma Pro

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 691435

Ankieta

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 155 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 4570
Siemanko!
Jestem nowy w temacie. Jaką dietę stosowaliście z Thermą? Zone, izokaloryczną czy ketogeniczną (20-30-50) ? Sorki, ale nie mam czasu wszystkich odpowiedzi czytać bo nie mam zbytniego dostępu do internetu.
Dzięki!
Pozdrawiam!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 3839 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 21079
Therma Pro jest w katalogu Prolaba,

Jak chcesz to mozesz ja zamowic na email - cena bez zmian czyli 79 pln.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 137 Napisanych postów 22600 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 112308
Nie stosowałam ani keto, ani tłuszczowej. Odżywiałam się po prostu zdrowo! Żadnych słodyczy, przetworzonych węgli, pifka => po prostu zdrowe żarcie co 3 godzinki (5 posiłków). Zwiększyłam tylko podaż białka.

Grasik

28:06:42:12
That is when the world will end.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51563 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
biore therme od trzech dni, obecnie 2 kapsłuki
codziennie godzine robie brzuszki, 30 min jezdze na rowerku
i 1,30 godz. na siłowni. czy to jest a tak na marginesie: Straszliwie sie poce, czy to normalne??

lik
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51563 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
mam pytanie
- jaką diete mam stosowac?? ograniczyłem spożywanie słodkości do minimum
a poza tym jem duzo jogurtów i serów

lik
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 124 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 266