SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Testy sprawnościowe drążek :)

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1138

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 206 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3863
Witam :)

Od roku chodzę 4 x w tydoniu na siłownie przez ten cały okres treningu cały czas robiłem trening na masę.I otóż zaczynam się powoli zamartwiać nad jednym gdyż chcę iść do szkoły wojskowej a wiadomo na uczelniach tych kładzie się nacisk na min podciąganie na drążku ... Ćwiczę już ten rok w każdym swoim planie miałem ten drążek w planie wykonywałem go zawsze z pomocą partnera ; wykonywałem w np 1 planie podciaganie na drążku a w drugim ściąganie drążka do klatki na wyciągu górnym . Obecnie nie mogę się podciągnąć ani razu.

Waga 93 kg
Wzrost 193 cm

Proszę o rady co z tym począć czy ktoś stosował jakiś trening który dał mu pożądane efekty ? :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 74 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 15722
Łapiesz się drążka, podskakujesz i jak najwolniej się opuszczasz, po jakimś czasie powinieneś dać rade się podciągnąć.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 135 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2191
Spróbuj poćwiczyć dużymi ciężarami na wyciągu górnym powinno pomóc.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 206 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3863
Wykonywać opuszczenia ile razy w tygodniu i ile seri i powtórzeń ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 135 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2191
2x tygodniowo 4-5serii po 8-10powtużeń
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 206 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3863
Po sogu dla panów :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 135 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 2191
To bd mój pierwszy sog DZIĘKI :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 206 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3863
hahah
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 3754 Wiek 145 dni Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 49641
nie zapomnij o dobrym odżywianiu, dobre śniadanko, przetreningowy i potreningowy też są niezbędne jeśli się walczy o siłe.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 206 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3863
Jeżeli chodzi o temat odżywiania robię co mogę dorzucam do swojego jadłospisu jaja ryby piersi udka ryż sery warzywka ale wiadomo nie pracuje w tym wieku , nie zarabiam nie mam takiej możliwości jak dorosła osoba ; dobra dieta na masę 1500 zł miesięcznie masakryczne kwoty ; byle do przodu !
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 3754 Wiek 145 dni Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 49641
jak jesteś na ujemnym bilansie to czesto niemożliwe jest progresowanie siłownie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

KULTURYSTYKA NA WESOŁO, fotki obrazki itp:)

Następny temat

Z jaką częścią ciała łączyć nogi?

Proteinowy deser truskawkowy z proteinową kruszonką Proteinowy deser truskawkowy z proteinową kruszonką Bieganie czy siłownia: co zdrowsze dla serca?! Bieganie czy siłownia: co zdrowsze dla serca?! Margaryna zwiększa ryzyko depresji Margaryna zwiększa ryzyko depresji Polacy na IFBB ELITE PRO - Madryt 2018 Polacy na IFBB ELITE PRO - Madryt 2018 Najbardziej atrakcyjne męskie części ciała według kobiet Najbardziej atrakcyjne męskie części ciała według kobiet Zakres powtórzeń i jego wpływ na grupy mięśniowe Zakres powtórzeń i jego wpływ na grupy mięśniowe Danny Jones - trener fitness zwany "Tree man" Danny Jones - trener fitness zwany "Tree man" Burgery wołowe w bułce orkiszowej Burgery wołowe w bułce orkiszowej