SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Test -Poprawa Sylwetki-Szerokie bary wg Xzaar77

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 60631

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 551 Napisanych postów 7966 Wiek 41 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 95972
Witam serdecznie w nowym watku/dzienniku, utworzonym specjalnie w celu przeprowadzenia testu budowania sylwetki V w oparciu o suplementacje sponsora testu - firmy Hi-Tec.

Cele testu - poniewaz wybrano mnie z calym dobrodziejstwem inwentarza, lacznie z uczciwie postawionymi przeze mnie priorytetami, realizowal bede jak mniemam plan rozniacy sie odrobine od planow moich kolegow - zarowno testerow, jak i konkursowiczow. Moje cele to:

1. Stala poprawa wydolnosci i wytrzymalosci dlugodystansowej - przygotowanie do debiutu w Maratonie w Paryzu w kwietniu oraz do 4 startow w triathlonie w sezonie 2014.

2. Zgodnie z tytulowym celem testu - poprawa jakosci muskulatury obreczy barkowej i stosunku obwodow obreczy barkowej i talii - czyli uzyskanie jak najwyrazniejszej postury V.

3. Poprawa mocy i wytrzymalosci obreczy barkowej - funkcjonalnych parametrow, ktore umozliwia mi szybsze pokonanie dystansow plywackich w triathlonie - poniewaz nie dysponuje idealna technika plywacka w kraulu, niedoskonalosci nadrabiam plywaniem na sposob silowy - ogromnie wazna bedzie w kontekscie startowym moc i wytrzymalosc miesni obreczy barkowej i miesni piersiowych.

Srodki do realizacji celow - moj plan treningowy. Tutaj beda najwieksze roznice w stosunku do kolegow :) Moj plan treningowy na najblisze miesiace zaklada, na kazdy tydzien:

1. Biegi - 4 treningi w tygodniu, od 57 do 65 kilometrow tygodniowo.
2. Plywanie 4-5 treningow plywackich w tygodniu, 12-16 km w wodzie.
3. Rower - 3 treningi w tygodniu, minimum 150 km tygodniowo.
4. Treningi silowe - 3 w tygodniu - FBW i elementy CF.

Suplementacja. Poniewaz nie mozna sie spodziewac u mnie wielkiego budowania masy, raczej nastawienie na sile i wytrzymalosc, ochrone posiadanego gorsetu miesniowego i koncowa redukcje resztek tkanki tluszczowej, preparaty ktore dzieki uprzejmosci sponsora mam do dyspozycji, dobralem nastepujaco ( wiecej o kazdym z nich w trakcie trwania testu ):

1. Whey C6 - wiadomo, suplementacja bialkiem. Juz przeze mnie sprawdzony i doceniony preparat, dzieki kilku nagrodom w dziale +35 w zabawach sponsorowanych przez Hi-Tec. Bedzie glownie stanowil dodatek wzbogacajacy do dan - deserow, wiecej o tym w opisie diety.

2. Black Devil - od dawna mialem na celowniku ten preparat. Tutaj licze na poprawe jakosci snu i dobra regeneracje nocna, co jest niezbedne przy moim oblozeniu treningami. Testujac preparat pozwole sobie rowniez na porownanie z podobnymi produktami konkurencji, ktore stosowalem w przeszlosci.

3. A.M.G. - tu tez wielkie nadzieje pokladam glownie w regeneracyjnym dzialaniu produktu. Polaczenie skladnikow sklania mnie do uzywania suplementu glownie przed treningami silowymi, oraz sobotnimi treningami na tzw. zakladke - 45 km i wiecej roweru, po czym od razu po zmianie obuwia bieg - 10 km i wiecej. Licze na zastrzyk energii i zapewnienie jej na 2-3 godziny ciezkiej pracy.

4. BCAA 2000 - uzupelnienie dla poprzedniego preparatu w okolicach treningow biegowych, rowerowych i plywackich.

Poza pakietem zapewnianym przez sponsora, zamawiam jeszcze do kompletu preparat witaminowy tego samego producenta - tym sposobem 100% suplementacji bedzie pochodzilo od firmy Hi-Tec, i bede w stanie pod koniec testu bardzo rzetelnie i jednoznacznie ocenic przydatnosc wybranego przeze mnie zestawu.

Dieta - tu bede znow kontrowersyjny. W skrocie - dieta oparta o model LCHF - podaz mniej wiecej:

bialko - 200 gram
tluszcze - 600 gram
wegle - do 100 gram

Jak latwo wyliczyc, co najmniej 6000kcal, czesto wiecej - jesli jestem glodny nie ograniczam jedzenia do tych wartosci tylko dojadam - zwazajac jedynie na limit weglowodanow oraz na utrzymanie stosunku ilosci tluszczu do bialka w proporcji 3 do 1. Czesto zdaza mi sie zjesc i 8000kcal na dobe. Dodatkowo, jem obecnie w systemie IF z oknem od 6 do 8 godzin na dobe. Poranny trening, niezaleznie od jego natezenia i czasu trwania zawsze wykonuje na czczo.

Podstawowe dane o mnie:

wiek - 36
wzrost - 196
waga - 95
biceps - 44,5
pas - 84
klatka - 119

Czego spodziewac sie po moim dzienniku testowym ?

1. Rzetelnosci. Wpis codziennie wieczorem - raport z zywienia, aktywnosci treningowej, suplementacji. Wszystko poparte danymi z komputera treningowego, zdjeciami i materialami video.

2. Maksymalnego skupienia na realizacji celu i rzetelnego wypelniania zalozen narzuconych przez organizatora - w zgodnosci z celami treningowymi. Majac na uwadze dodatkowa rywalizacje testerzy vs. konkursowicze, bede sie staral byc mocnym ogniwem druzyny testerow, poniewaz koledzy z grupy konkursowej sa mi znani z rzetelnosci i bojowosci - spodziewam sie cudownej, budujacej rywalizacji.

3. Rzetelny, uczciwy raport z wlasnych subiektywnych odczuc z suplementacji produktami sponsora - Hi-Tec. Wyniki wlasnych obserwacji popre badaniami - krwi oraz wydolnosciowymi - probami mleczarnianymi, progami HR i testami tetna spoczynkowego. Gwarantuje bezstronnosc i pelna transparentnosc testu.

Na koniec - dziekuje za okazane zaufanie. Do testu sponsorowanego zglosilem sie po raz pierwszy, i od razu z sukcesem - oznacza to ze moja dotychczasowa obecnosc na forum i zwiazane z nia publikacje ciesza sie jako takim zaufaniem, co bardzo sobie cenie. Zycze powodzenia wszystkim kolegom bioracym udzial w konkursie, spelnienia wszystkich celow kolegom - testerom, dobrej zabawy i wyniesienia jak najwiekszej ilosci przydatnych wnioskow z naszego testu i konkursu postronnym obserwatorom. Sponsorowi i moderatorom - zadowolenia z dokonanego wyboru skladu personalnego.

Finalnie, wklejam aktualne pomiary skladu ciala oraz pogladowe fotografie, wiecej bede publikowal co 2 tygodnie lub zgodnie z wytycznymi organizatora.

Dziekuje za uwage !











Zmieniony przez - xzaar77 w dniu 2014-01-12 20:37:27
1

Aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/_DT_Xzaar._Triathlon,_cel_Double_IronMan_2017_-t1018057-s340.html

Cele 2016:

1. Sieraków Triathlon dystans 1/4 IM - http://triathlonsierakow.pl - 28.05.2016 - 02:34:12
2. Challenge Venice dystans IM - http://www.challenge-family.com/challenge-venice/ - 05.06.2016 11:47:48
3. Challenge Poznań ME dystans IM - http://challenge-poznan.pl - 24.07.2016 11:35:22
4. Ironman 70.3 Gdynia - http://ironmangdynia.pl/pl/ - 07.08.2016

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
rutkow Doradca
Ekspert
Szacuny 784 Napisanych postów 37405 Wiek 38 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 210877
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 2832
mój typ do zwycięstwa :) pozdrawiam

Miód jest dla mięczaków - prawdziwi twardziele żują pszczoły.

FROM NULL TO BULL !!! :)

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 248 Napisanych postów 9129 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 130480
powodzonka

KREW POT I ŁZY TYLKO NA TO NAS STAĆ

napisał(a)
rkarpinski Natural SFD Team Doradca
Ekspert
Szacuny 1519 Napisanych postów 56571 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 262150
No to lecimy
Powodzenia!

Doświadczenia wszystkich kulturystów są podobne
Ludzie się na nich gapią, wytykają palcami
Są jak wybryki natury ale nie mają cyrkowego namiotu aby się w nim skryć.

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 9906 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 174276
Powodzenia

Teraz dziennik będziesz prowadził tylko tu?
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 3549 Napisanych postów 66426 Wiek 42 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 540404
napisał(a)
kabo9 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1034 Napisanych postów 8647 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 755404
jestem, będę śledził - powodzenia
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 11262 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 109635
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1092 Wiek 40 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 227216
powodzenia, powiadomki on
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 76 Napisanych postów 6539 Wiek 41 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 61632
Nie podawać zwycięzcy przed końcem . Na pewno jedna z topowych sylwetek z uczestników, ale tym samym pytanie ile się zmieni (pomijam cele Xzaar'a). Tak czy owak, bardzo kibicuję bo wiem że opyerdalania nie będzie!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Konkurs -Poprawa Sylwetki-Szerokie bary wg rkarpinski

Następny temat

Konkurs/Test - Poprawa Sylwetki - Szerokie bary wg kabo9

Nawet jedna dawka testosteronu podnosi poziom cholesterolu Nawet jedna dawka testosteronu podnosi poziom cholesterolu Trening interwałowy zwiększa poziom hormonu wzrostu Trening interwałowy zwiększa poziom hormonu wzrostu Cardio nie ma sensu, aeroby to przeżytek, wiec co? Cardio nie ma sensu, aeroby to przeżytek, wiec co? Ciasteczka owsiane Ciasteczka owsiane Angelica Hernandez - piękność z Kolumbii Angelica Hernandez - piękność z Kolumbii Czy trening siłowy jest bezpieczny dla dzieci? Czy trening siłowy jest bezpieczny dla dzieci? Paweł Głuchowski wraca do gry! Paweł Głuchowski wraca do gry! Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu? Czy kulturyści powinni powiedzieć prawdę o dopingu?