Temat został odczytany 5518 razy

Tabletki sojowe!

zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:

Siemanko. wyczytalem na jakiejs stronie ze jest cos takiego jak tabletki sojowe, pełna nazwa to NATURELL Sojaprotein 90% 850 tab. za 33,50 zł. Wiec chyba niedrogo. zalecane dawkowanie to 5-10 tabletek, 2-3 razy dziennie jako uzupełnienie diety wysokobiałkowej przy uwzględnieniu indywidualnych zapotrzebowań. Porcja 10 tabletek = 3333 mg 90%-ej. proteiny. Ktos zna ten produkt i moze sie na jego temat wypowiedziec? BO to nie wychodzi wcale drogo, liczac nawet ze jesz 30 tablet dziennie, to masz je na miech, a wydaje tylko 30 pare zlotych, NIech sie wypowie na ten tamet jakis szpec, badź osoba która to stosowała.




lewy
1057419784000
zgłoś naruszenie
  • Clarity
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3704
  • Na forum: 13 lat
  • LPA: 23096
Z jednej strony nieoplacalne i nieekonomiczne...

Ale z drugiej biorac pod uwage zawarte w tym bialku izoflawony moze byc calkiem przydatne... Przyda sie na cyklu androgenow (np PH)


.:: Czlonek mafia.suple.hardcor.pl ::.
Doradca w dziele suplementacja.
...
1057420990000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
A nie wie ktos moze np jakims iloscią białka 90% odpowiada 100 g tych tabletek czy nawet 10 sztuk? co tam w mg bylo porównanie, ale nie zalapalem.

niby jakby 1 tabletka wazyla 1 g, a jest ich 850. to za 35 zetów wychodzi niecaly kilogram białka,

lewy
1057421193000
zgłoś naruszenie
  • miętki JASZCZOMP
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 21724
  • Wiek: 36 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 92660
  • Trenuje: sporo.
Myśle że lepiej kupić jak już chcesz soje białko sojaprotein z Olimpa chociażby wyjdzie podobna cena a jest go lepiej.Ten produkt może być pomocny po cyklach saa i ph ale sam w sobie jest kiepski.Sonbaty pisał o nim kiedys że nie sa to aminki tylko białko w tabletkach wiec jak widac nie jest tak tanio wcale.
Pozdro.
Ja miałem białko sojowe izolat za 15 zeta kg.

MIĘTKI To co najlepsze w kulturystyce jest niewidoczne dla oczu..Respect for all!


"nie znam sie na niczym co czytałem na temat ćwiczeń"
1057421253000
zgłoś naruszenie
  • SzoHo18
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3735
  • Na forum: 13 lat
  • LPA: 17159
Jak Miętas dobrze napisałe

.: członek-mafia.suple.hardcor.pl :.

Wejdz na pajacyka http://www.pajacyk.pl 
¤¤ członek-mafia.suple.hardcor.pl ® ¤¤

¤¤ Wejdz na pajacyka [http://www.pajacyk.pl] ¤¤

Mam braki jak każdy , staram sie je zawsze minimalizować, aby pomagac sobie i innym®
1057421343000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
akurat te tabsy wcinam w pracy dla wygody i własnie dla soi!

członek-mafia.suple.hardcor.pl
atleta.pl -najbardziej szczery i uczciwy dealer odzywek w necie
Kocham twarda, syntetyczna, leniwa i d****na Efke
******************************
NACZELNIK DZIAŁU SUPLEMENTACJA
******************************

1057445529000
zgłoś naruszenie
  • bigberta
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 129
  • Na forum: 13 lat
  • LPA: 8384
Kolega brał soje protein i nic mu nie dało .
Wielu ludzi mówi że to jeden wielki kicz .

NA SUCHO TO NAWET TRAWA NIE ROŚNIE !!!
1057447292000
zgłoś naruszenie
  • GARY_25
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 4951
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 31517
  • Trenuje: jest
no tak efekty po bialku




GARY_25, Pozdrawia.
Moderator dzialu Combat / Samoobrona
"Najwyższa galąz nie zawsze jest najbezpieczniejszym schronieniem"
member - mafia.suple.hardcor.pl
Lame_Hunters.Sq
.:ZASMACHA:.
"Najwyzsza galaz nie zawsze jest najbezpieczniejszym schronieniem"





1057448081000
zgłoś naruszenie
  • miętki JASZCZOMP
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 21724
  • Wiek: 36 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 92660
  • Trenuje: sporo.
Nic nie dało bo to białko do uzupełnien i łączenia z innymi preparatami białkowymi badz aminkami.Bul łyka je własnie dlatego,że działaja korzystnie po cyklach ph,równiez saa a ponadto są rzeczywiście wygodne.Ale ja tego nie polecam.kosztem wygody lepiej już kupic sojowe w proszku,a najlepiej za te kase zakupić ovopol.Chyba że jestes na/po cyklu...
Pozdro.
ps.Ja wcinałem białko sojowe i jedyne co mi po nim przyszło to brak spadków wagi.Nie zgadzam sie ze stwierdzeniami że po białku nie ma efektyów bo to "tylko bialko".Sa efekty.Białko rzezbi,bialko buduje miesnie.Białko najczęściej jest tym składnikiem którego niedobór przeszkadza w osiąganiu celów.Węgfle zazwyczaj łatwiej dostarczyć,nie jest to tez tak uciązliowe.Białka nie,a wysokiej klasy białko działa silnie anabolicznie.

MIĘTKI To co najlepsze w kulturystyce jest niewidoczne dla oczu..Respect for all!


"nie znam sie na niczym co czytałem na temat ćwiczeń"
1057451544000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
Dobra, dzięki chłopaki. Zakupie sobie jakies normalne białko, jak narucham troche dolarów

lewy
1057478863000
zgłoś naruszenie
  • miętki JASZCZOMP
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 21724
  • Wiek: 36 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 92660
  • Trenuje: sporo.
Naruchasz? To gdzie pracujesz?
Zakup sobie kilo ovopolu i kilo ekstensora wpc u Sonbatego to wyjdzie razem koło 100 zł,mi starczało na miesiąc(przy diecie odpowiedniej ).
Pozdro.

MIĘTKI To co najlepsze w kulturystyce jest niewidoczne dla oczu..Respect for all!


"nie znam sie na niczym co czytałem na temat ćwiczeń"
1057485738000