SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Tabletki anty, a brak efektów odchudzania ?

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 717

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 291
Cześć dziewczyny, potrzebuję pomocy i porad dotyczących mojej redukcji. Od (niecałych) 2 miesięcy staram się zrzucić zbędne kilogramy, ale moja motywacja spada i nie wiem co poprawić w diecie/treningach aby kilogramy chciały lecieć w dół, a ciało nie trzęsło się już jak galareta.
Tak jak wspomniałam na zdrowy tryb przestawiłam się dokładnie 5 lutego , zaczynając od zmiany diety (z wyliczonym ok. 1600 kcal), wykluczyłam słodycze, słone przekąski, napoje słodzone itd. Jadłam dużo warzyw, owoce do godz. 13-14 maksymalnie, chude mięsa (gotowanie, pieczone, smażone na oleju kokosowym), pełnoziarniste produkty itd., czytając bardzo dużo artykułów i porad na forach układałam sobie dietę tak jak wydawało mi się, że powinno być, do tego starałam się ćwiczyć ale ok 2 razy w tygodniu (FBW) - po takim przestawieniu, 12.02 z 76 kg waga pokazała 75 kg, później waga stała, więc uznałam, że coś nie tak i wykupiłam dietę na potreningu.pl zaczynając 24.02 dietę ważyłam 74 kg. Początkowa kaloryczność to 1700 kcal, plus trening ułożony przeze mnie (dodam go w ankiecie). 3.03 waga 71,6 kg, 10.03 - 71,2 kg, 17.03 - 70,4 kg, w trakcie tego miesiąca pani dietetyk zmniejszyła mi kaloryczność ostatecznie w tamtym tygodniu na 1350, bo nie dojadałam, a jak starałam się zjeść wszystko zgodnie z wyliczoną kalorycznościa (1700 później 1500 kcal) to czułam się ociężała i przejedzona.
Wiem, że tylu kg nie przybrałam w jeden miesiąc więc i w jeden ich nie stracę. Ale zastanawiam się czy tak mały spadek wagi (5 kg w niecałe 2 miesiące) może być spowodowany tabletkami anty czy po prostu coś jest nie tak z moją dietą/treningami ? Wybaczcie tak długi wstęp, ale chciałam żebyście miały dokładny opis aby móc wyśledzić moje błędy :)

ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: olka.1231
WIEK: 24 za tydzień
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: (obecnie) 2 miesiące

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 71 kg
WZROST: 158 cm
OBWÓD RAMIENIA: 31 cm
OBWÓD ŁYDKI: 39 cm
OBWÓD UDA: 61 cm
OBWÓD BIODER: 96 cm
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 92 cm
OBWÓD TALI: 81 cm
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 94 cm

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING? : Redukcja tkanki tłuszczowej i poprawa sylwetki

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY: brak
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: (bez dodatkowego błonnika w postaci tabletek) problemy z wypróżnianiem
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? tak, od prawie 1,5 roku
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: kompleks witamin, błonnik, bcaa, białko
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO): dieta redukcyjna (in. zdrowe odżywianie z wyliczoną kalorycznością) / 2 lata temu / 6 miesięcy

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - Stosuję dietę wykupiona na potreningu.pl - optymalna, redukcyjna - każdy dzień to ok 1350 kcal podzielone na 5 posiłków po ok 270 kcal każdy. Nie prowadzę dziennika ponieważ jem tak jak menu na to wskazuje - wyważone prawie co do grama, dlatego też wstawię plik w załączniku z menu z kilku dni.

CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? : delikatnie chudnę lub momentami utrzymuję wagę

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: NIE:
ćwiczę w domu i korzystam z:
*rower stacjonarny
*2 hantle z talerzami o zmiennej wadze (max. obciążenie 2x11 kg)
*zestaw gum (w zależności od miejsca zamocowania służy jako imitacja wyciągu dolnego i górnego oraz inne zastosowania)
*obciążniki na kostki (2x2,5 kg)

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING - podaj nazwy ćwiczeń, ilość serii, ilość powtórzeń w seriach, obciążenia w kolejnych seriach

Dni treningowe: niedziela (przeważnie co druga), poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek
Niedz-FBW; Pon-Tabata; Wt-FBW; Środa-wolne; Czw-FBW; Pt-Tabata, Sb-wolne

2-3x w tygodniu na przemian 2 zestawy FBW

Zestaw I - 3 serie
*NOGI: Wykroki chodzone x 12; obciąż. 2x5 kg
*PLECY: Wiosłowanie w opadzie x 15; obciąż. 5 kg
*KLATKA: Wyciskanie x 1; obciąż. 2x5 kg
*POŚLADKI: Hip thrust x 15; obciąż. 10 kg
*PLECY: Martwy na prostych nogach x12, obciąż. 2x6 kg
*KLATKA: Pompki x 12, bez obciążenia dodatkowego
*POŚLADKI: Chodzenie w bok z taśma czerwoną x 15 kroków w jedną i drugą stronę
*BARKI: Unoszenie ramion w bok x 12, obciąż 2x4 kg
*TRICEPS: Prostowanie ramienia w tył z gumą (tj. na wyciągu górnym) x15, czarna guma
*BICEPS: Uginanie ramion z supinacją x 15, obciąż. 2x5 kg

Zestaw II - 3 serie
*NOGI: Przysiady x 15; obciąż. 2x5 kg
*PLECY: Wiosłowanie w opadzie x 15; obciąż. 5 kg
*KLATKA: Rozpiętki x 12, obciąż 2x4 kg
*POŚLADKI: Kneelilng squad x 15, obciąż 2x6 kg
*PLECY: Martwy ciąg na prostych nogach x 12, obciąż 2x5 kg
*KLATKA: Pompki x12, bez obciążenia dodatkowego
*POŚLADKI: Odwodzenie nogi w tył z gumą (tj. wyciąg dolny) x 15, czarna guma
*BARKI: Unoszenie ramiom w bok w opadzie x 15, obciąż 2x3kg
*TRICEPS: Prostowanie ramienia w tył w opadzie tułowia x 15, obciąż. 4 kg
*BICEPS: Unoszenie ramiom chwytem młotkowym x 15, obciąż 2x5 kg

W dni ćwiczeń Tabaty: wykonuję dłuższą rozgrzewkę bardziej do aerobiku podobna (10-15 minut)+Tabata (na przemian przysiady/bieg bokserski)+ 10-15 minut ćwiczeń na sam brzuch

Jeżeli nie pada i mocno nie wieje wychodzę również biegać - robię wtedy ok 5 km w ciągu 40 minut






Zmieniony przez - olka.1231 w dniu 2017-03-22 09:43:51

Zmieniony przez - olka.1231 w dniu 2017-03-22 09:57:45
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1529 Napisanych postów 22750 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 293290
Czyli wymarudziłaś dietę na 1350 kcal bo nie dojadałaś 1500. Moim zdaniem główny hamulcowy redukcji to Ty sama i Twoje podejście do sprawy. Poza tym 5 kg w 2 miesiące to nie jest mały spadek.
1

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 528 Napisanych postów 1385 Wiek 27 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 166297
i 270 kcal na posiłek... masakrycznie mało
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 291
Czy powinnam spróbować jeść jednak więcej? Myślicie, że jak podzielę 1500 kcal na 6 posiłków to zmieni to coś i nie będę już się czuła "przejedzona" ? Nightingal co masz na myśli pisząc, że to ja sama jestem problemem, co robię nie tak ?


Zmieniony przez - olka.1231 w dniu 2017-03-24 07:43:32
napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1529 Napisanych postów 22750 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 293290
jak słyszę że ktoś jest przejedzony na 1500 kcal to taki wyciągam wniosek. Litości - dla aktywnej, młodej kobiety to jest dramat i wkręcanie sobie jakiejś innej rzeczywiśtości.
2

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 291
Przed zmianą diety też nie jadłam dużo, ale bardzo nie zdrowo. Często wyglądało to tak, że większość dnia nie jadłam prawie nic "bo nie było czasu" czy też z lenistwa po prostu wychodziłam głodna do pracy lub na uczelnię, a wieczorem/przed snem najadałam się czymś na szybko. Więc może dlatego teraz kiedy próbuję jeść regularnie pełnowartościowy posiłek od rana do wieczora co te 3-4 godziny czułam się właśnie przejedzona ?

A jak oceniacie mój trening ? Jest ok czy powinnam coś poprawić ?


Zmieniony przez - olka.1231 w dniu 2017-03-24 09:03:09
napisał(a)
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1529 Napisanych postów 22750 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 293290
Trening ujdzie - tylko obciążenia są nieproporcjonalne. W wielostawowych ćwiczeniach jak np mc nie mogą iść niemal takie same jak na malutki biceps na przykład.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 446 Napisanych postów 2905 Wiek 41 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 29313
Na 1500 byc napchanym to raczej zaburzenia grelina-leptyna plus psyche. A mozna, tez tak mialam, z wielka szkoda dla siebie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 24 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 291
Tetiszeri
Na 1500 byc napchanym to raczej zaburzenia grelina-leptyna plus psyche. A mozna, tez tak mialam, z wielka szkoda dla siebie.


Trochę poczytałam na ten temat, ale nie znalazłam konkretnej odpowiedzi co robić w tej sytuacji, możesz mi powiedzieć czy mimo to, że nie mogę dojeść do końca posiłku to tak trochę na siłę jednak zjeść tyle kcal (dajmy te 1500) ile być powinno ?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 446 Napisanych postów 2905 Wiek 41 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 29313
Nie wiem w sumie jak, wiem za to co bylo u mnie. Za duzo tluszczy, w ilosci 90, hamowalo laknienie a wiec i wegli mialam mniej. Jem tez tyle warzyw ile uznam za stosowne bez dokladania ich w kazdym posilku. Sa dni kiedy jem ich niewiele bo nie mam ochoty, sa dni kiedy szamie. Generalnie te dwa czynniki pozwolily mi jesc wiecej, nie jadam chleba, czasem wafle ryz czy inne, raz na kilka tygodni chleb. Nie ma u mnie serkow, chlebkow i musli, wchodza normalne wegle, mieso, troche ryb i jajka. Dobry trening rowniez wzmaga glod. I nie jem 6 razy tylko 4 bo latwiej, sprawniej. Okazjonalnie wychodzi 5. Duzo zalezy od glowy ile jedzenia to jest duzo jedzenia i tego co nam sie wciska w mediach. Jak masz pol talerza salaty, 30 g ryzu i 80 miesa to kalorycznie jest to nedza, ale ilosc zielska wypelnia talerz wiec mozg mysli duzo....a nie jest duzo. A pani dietetyk i 1350 kcal na glowe chyba upadla.


Zmieniony przez - Tetiszeri w dniu 24/03/2017 14:09:01
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

DT Malinka123

Następny temat

Niecodziennik o diecie i treningach

Leksykon suplementacji: Gotu Kola Ania Nawrot absolutną zwyciężczynią Ben Weider Legacy Cup Cellulit - co jest jego przyczyną i jak się go pozbyć? Kłopoty Pauli i Piotrka! Leksykon suplementacji: Dwuwinian choliny Dieta, dlaczego utrudniamy sobie życie? Odchudzanie - jak długo mam czekać na efekty? Natalia Czajkowska - ocena sylwetki