SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - część 3.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 90245

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 89 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1151
Czyli sugerujesz, ze najlepiej zaczac cykl pod koniec wakacji tak zeby na jesien fat mogl sie schowac pod bluza? :P Tak zrobie ale jesli teraz nie zabardzo jest co rzezbic to co proponujesz? :)
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10649 Napisanych postów 44237 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
moj planik 5x5 ktorym jade juz 2 tygodnie, wywalilem takie cwiczenie jak wioslowanie, bo mi totalnie nie lezy, pewnie je wogole zle wykonuje.. zastapilem to podciaganiem na drazku, teraz to wyglada tak:

przysiady ze sztangielkami 5x5
podciaganie na drazku 5x5
wyciskanie szerokim uchwytem 5x5
wyciskanie waskim uchwytem 5x5
podciaganie sztangi wzdluz tlowia 5x5 [wiem, nie powinno tego tu byc ale chce sobie barki podtrenowac a sil na to cwiczenie starcza]

ew. dodam uginanie ramion ze sztanga bo swietnie pompuje bica i leci na przedramienia tez. [tak wiem, nie powinno tego tu byc w zadnym wypadku ^^]

Zmieniony przez - Tyanis w dniu 2010-04-24 11:58:11
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 244 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3530
Wczoraj na silce, spotkalem Robilem przysiady 4x10, na moje miejsce ktos wszedl. Jakis koles pyta sie go ile ma seri a ten mowi ze okolo 10, torche sie zdziwilem, a on mu tlumaczy ze najpierw ciezerem X 4x10, potem doklada ciezar i 4x8 i znowu doklada i 2x8 czy cos takiego,
Potem jaki mlodzian z trenerem, na wyciskaniu na klate tym samym sposobem, 4x10, doklada 4x8 doklada i chyba 4x8-6(niewiem dokaldnie ale cos takiego)

Co to za trening ? Nie spotkalem sie z czym takiem nigdy wczesnije.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10649 Napisanych postów 44237 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
@SzzychAa to jest progress, zwiekszony ciezar i zmniejszona liczba powtorzen

Zmieniony przez - Tyanis w dniu 2010-04-24 16:07:15
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 244 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3530
NO to wiem o tym. Ale cos duzo seri.
Ja tez robie progres tylko, ze 12,10,8,8-6 i to sa 4 serie a tam jest serii duzo wiecej.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 49
jak mozna usunac temat ktory napisalem? jest nieaktaulny i chce usunac, prosze o pomoc albo usuncie mi to konto
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 19 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 33
na gimnastykę mam zrobić konspekt ćw na rozgrzewkę łącznie 10 z rozpiską na takty (2 na 2, 6 na 4 i 2 na 8). zrobiłam ale nie jestem pewna czy jest dobrze;P może ktoś zerknąć? mam prowadzić w poniedziałek zajęcia więc musze się jeszcze tego nauczyć na pamięć a nie chciałabym wbić sobie czegoś do głowy z błędami;P

1. Ćw RR
Pw. Postawa zasadnicza, RR w dół

1.1. Wznos RR przodem w górę

1.2. Opust RR w bok

1.3. Przenos RR w przód

1.4. Opust RR w dół



2. Ćw NN
Pw. Przysiad podparty

2.1. Wyrzut Nl w bok

2.2. Skurcz Nl do przysiadu podpartego

2.3. Wyrzut Np w bok

2.4. Skurcz Np do przysiadu podpartego

2.5. Wyrzut Nl tył

2.6. Skurcz Nl do przysiadu podpartego

2.7. Wyrzut Np w tył

2.8. Skurcz Np do przysiadu podpartego



3. Ćw T w pł strz w przód

Pw. Postawa zasadnicza, RR w dół

3.1. skłon T w przód

3.2. pogłębienie z chwytem za kostki

3.3. przytrzymanie

3.4. wyprost T



4. Ćw T w pł strz w tył

Pw. Postawa zasadnicza, RR w bok

4.1. Skłon T w lewy bok, RR w bok

4.2. Wyprost T

4.3. Skłon T w prawy bok, RR w bok

4.4. Wyprost T



5. Ćw RR i NN

Pw. Przysiad podparty

5.1. Wyrzut NN w tył

5.2. Ugięcie RR w podporze przodem

5.3. Wyprost RR w podporze przodem

5.4. Skurcz NN do przysiadu podpartego

5.5. Wyrzut NN w przód

5.6. Skurcz NN do przysiadu podpartego

5.7. Wyprost T i NN, RR w górę

5.8. Przysiad do przysiadu podpartego, RR w dół



6. Ćw T w pł strz w tył

Pw. Leżenie przodem, RR w górę

6.1. Skłon T w tył

6.2. Wyprost T



7. Ćw T w pł strz w przód

Pw. Leżenie tyłem, RR za karkiem spleć

7.1. Skłon T w przód

7.2. Wyprost T



8. Ćw T w pł zł

Pw. Postawa zasadnicza, RR w przód

8.1. Skręt T w prawo

8.2. ?

8.3. Skręt T w lewo

8.4. ?



9. Ćw równoważne

Pw. Postawa zasadnicza

9.1. Opad T w przód z jednoczesnym uniesieniem Nl w tył, RR w bok

9.2. przytrzymanie

9.3. przytrzymanie

9.4. wyprost T z jednoczesnym opustem Nl i RR w dół

9.5. Opad T w przód z jednoczesnym uniesieniem Np w tył, RR w bok

9.6. przytrzymanie

9.7. przytrzymanie

9.8. wyprost T z jednoczesnym opustem Np i RR w dół



10. Podskoki
Pw. Postawa zasadnicza

10.1. podskok obunóż

10.2. podskok obunóż

10.3. podskok obunóż

10.4. wyskok kuczny
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2434 Napisanych postów 47038 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 510752
Dwa pytania do dłuższej wersji FBW 5x5 by Iverson:
1. Podciąganie 5x5 to podchwytem czy nachwytem ?? Wnioskuje, że podchwytem bo taki jest w krótszej wersji ale wole się upewnić.

podciąganie sztangi to nachwyt i ciągniesz do klatki
2. Wyciskanie sztangi w wąskim chwycie - tragedia. Nie da się czymś tego zastąpić ?? Bardziej mnie bolą nadgarstki, niż cokolwiek innego. Może to zła technika, ale jeszcze z żadnym ćwiczeniem nie miałem takich problemów, ogólnie mi nie leży jakoś.

jeśli wąski wycisk jest atakiem na triceps to możesz zamienić go na pompki na poręczach

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2434 Napisanych postów 47038 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 510752
enT3R

wszystko zależy do Twoich celów, jeśli teraz nie masz co rzeźbić to dobierz dietę z lekkim nadstanem kalorycznym tak abyś budował mase mięśniową dobrej jakości z małym udziałem tłuszczu

porządny cykl zrobisz na jesień

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 244 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3530
Wczoraj na silce, spotkalem Robilem przysiady 4x10, na moje miejsce ktos wszedl. Jakis koles pyta sie go ile ma seri a ten mowi ze okolo 10, torche sie zdziwilem, a on mu tlumaczy ze najpierw ciezerem X 4x10, potem doklada ciezar i 4x8 i znowu doklada i 2x8 czy cos takiego,
Potem jaki mlodzian z trenerem, na wyciskaniu na klate tym samym sposobem, 4x10, doklada 4x8 doklada i chyba 4x8-6(niewiem dokaldnie ale cos takiego)

Co to za trening ? Nie spotkalem sie z czym takiem nigdy wczesnije
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pytanie odnośnie zamiany ćwiczeń

Następny temat

Pomóżcie w ułożeniu planu

Ronnie Coleman "The King"  - znamy datę premiery! Ronnie Coleman "The King" - znamy datę premiery! Pasztet warzywny Pasztet warzywny Super serie z czasów złotej ery kulturystyki Super serie z czasów złotej ery kulturystyki Jak powiększyć obwód bicepsów? Ćwiczenia na biceps Jak powiększyć obwód bicepsów? Ćwiczenia na biceps Keith Rocheville - tata z nadwagą zostaje wojownikiem MMA Keith Rocheville - tata z nadwagą zostaje wojownikiem MMA Przyczyny otyłości, dlaczego tyjemy Przyczyny otyłości, dlaczego tyjemy Paluchy proteinowo - serowe Paluchy proteinowo - serowe Panatta World Cup 2018 - Rimini Panatta World Cup 2018 - Rimini