SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

TRNING NA `sile`

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1373

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 319 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1811
Vitam i przepraszam za ten temat...

Interesuje mnie jakis ostry trening na SIŁĘ!!!!! Sporo szukałem na sfd ale nic konkretnego nie znalazłem..miło by było jak byście tutaj coś podrzucali...linki itd

Wcześniej szedłem CYKLICZNYM GR 2. W wakacje sobie zrobilem przerwe i chce od wrzesnia mocno przyłożyć się do siły :] jak bedzie siła to i masa tez wskoczy

Czekam..THX 4all

Ja to lOObie i robię to dla SIEBIE! ! ! ! ! ! ! ! ! PozdrawiaM

ADVZ

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 13181 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 86307
cze , ja trenuje tym treningiem juz prawie 2 tygodnie i widze juz efekty wiec wkleje go Ci :) ewentualnie mozesz sobie zmienic cwiczenia jezeli ktores by Ci nie pasowalo:)

Poniedziałek
Klatka:
- wyciskanie sztangi na ławce prostej w szerokim nachwycie 3x 6
- wyciskanie sztangi na ławce skośnej w szerokim nachwycie 3x 6
- wyciskanie sztangi na ławce prostej w wąskim nachwycie 3x 6
- przenoszenie sztangielki z klatki zza głowe 3x 10
Kaptury:
- podciąganie sztangi łamanej do brody 3 x 6
- wznosy ramion bokiem wysoko 3 x 6
- podnoszenie barków ze sztangą 3 x 6

Wtorek
Plecy:
- podciąganie sztangielki w opadzie tułowia 3 x 6
- wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia podchwyt 3 x 6
- martwy ciąg 5 x 6
Biceps:
- uginanie przedramion ze sztangą łamaną 4 x 6
- uginanie przedramion ze sztangą na modlitewniku 4 x 6
- uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc(chwyt młotkowy) 4 x 6

Czwartek
Barki:
- wyciskanie sztangi z klatki piersiowej 3x 6
- podciąganie sztangi łamanej do brody 3 x 6
- wyciskanie sztangi zza karku stojąc 3x 6
- wznosy ramion do przodu 3 x 6
Triceps:
- wyciskanie francuskie sztangi łamanej stojąc 3x 6
- wyciskanie francuskie sztangi na ławce prostej 3 x 6
- pompki na tricepsa 3 x 20

Piątek
Łydki , uda:
- przysiady ze sztangą na barkach 3 x 15
- wspięcie na palce ze sztangą na barkach 3 x 15
- wspięcie na palce ze sztangielkami 3 x 15
Przedramię:
- uginanie przedramion ze sztangą łamaną nachwytem 3 x 12
- obracanie przedramienia ze sztangielką 3 x 12
- zginanie nadgarstków ze sztangą nachwytem 3 x 12

trening -> ból -> rozwój

napisał(a)
Usunięty przez Fuckmaster za pkt 1 regulaminu
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 13181 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 86307

trening -> ból -> rozwój

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 319 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1811
Dla kazdego SOG kto mi pomoze... :D do Ciebie MDRAGON juz leci!!!!!!!!!!!

Zmieniony przez - adidik w dniu 2004-08-23 20:26:56

Ja to lOObie i robię to dla SIEBIE! ! ! ! ! ! ! ! ! PozdrawiaM

ADVZ

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 81 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 7225
Cze, niewiem czy studiowałeś już atlas, ale jak nie to ci wkleje fragment.
Trening na poprawę siły-każda grupa mięśniowa trenowana raz w tygodniu. Trening na dużych ciężarach z małą ilością powtórzeń w seriach(8-1).Przerwy pomiędzy seriami wydłużamy do 3-5 minut. Na duże grupy wykonujemy 8-10 serii, na małe 6-8 serii(plus 2-3 serie rozgrzewkowe w obu przypadkach).Trening oparty na podstawowych ćwiczeniach(wyciskania, przysiady, uginania i wyprosty ramion, itp.) z użyciem wolnych ciężarów(sztanga, sztangielki).Czas trwania: 4-8 tygodni(nie dłużej) Oczywiście jest to tylko bardzo ogólny zapis, a od tych zasad są odstępstwa, ponieważ każdy organizm reaguje inaczej na te same bodźce. I tak w rzeczywistości, każdy powinien wypracować sobie osobisty program-adekwatny do indywidualnych predyspozycji organizmu, a zapis ogólny powinien służyć, jako podstawa do dalszych prób wypracowania tego programu. Pozdrawiam, Adik
napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
mrdragon - twoj trening nie jest taki dobry-
po 1 nie dosc ze nie wiesz za duzo o autorze, to w twoim planie nie ma dosc wymaganych "Szczegoloow" przy ciezkim cyklu jakim jest siła. - m.in jest to progresja ciezaru bez ktorej mozesz narobic sobie kuku

autor ile juz cwiczysz? masz diete?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 319 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1811
Mam za sobą jakies 9miesiecy ciezkiego treningu!
Jeżeli chodzi o dietke to staram sie..

W sumie to pownienem sobie sam ułożyć trening typowo siłowy na bazie `ATLASU-dział`?!

Ja to lOObie i robię to dla SIEBIE! ! ! ! ! ! ! ! ! PozdrawiaM

ADVZ

napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 207 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
CYKLICZNOŚĆ II

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 319 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1811
Michail ale cykl 2 jest typowo masowy a mi zależy na sile...zreszta jak robie silowy to widze efekty!!!!!
Myślalem zeby zrobić sobie siłe przez 3miesiące i zrobić np 2-3tgodnie regeneracji i dalej siła!
-co o tym myslish?

P.S: ukladac samemu :/ ?! Do wrzesnia jeszcze troche czasu

Ja to lOObie i robię to dla SIEBIE! ! ! ! ! ! ! ! ! PozdrawiaM

ADVZ

napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 207 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Cykliczność II to nie Cykl II

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 319 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1811
Michail czyli co to jest ta `CYKLICZNOSC II`???? Na co mam patrzec.. jak to interpretowac..

Ja to lOObie i robię to dla SIEBIE! ! ! ! ! ! ! ! ! PozdrawiaM

ADVZ

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

CWICZENIA - atlas

Następny temat

Kolejna prośba o rozpiskę

Nie masz pomysłu na trening? Alexia Clark Cię zainspiruje! Nie masz pomysłu na trening? Alexia Clark Cię zainspiruje! 5 powodów kontuzji barków 5 powodów kontuzji barków 3 sposoby na naprawę barków 3 sposoby na naprawę barków Te suplementy działają nawet jak nie trenujesz Te suplementy działają nawet jak nie trenujesz IFBB Diamond Cup Warsaw: świetne pojedynki i sensacyjne wyniki! IFBB Diamond Cup Warsaw: świetne pojedynki i sensacyjne wyniki! 20 najbardziej muskularnych aktorów 20 najbardziej muskularnych aktorów Reg Park - idol Arnolda Schwarzeneggera Reg Park - idol Arnolda Schwarzeneggera Śmiertelnie skuteczne odchudzanie - DNP Śmiertelnie skuteczne odchudzanie - DNP