Trenowanie w klubie nie musi kolidować z grą na podwórku. Mój przepis: zapisać dziecko jak najwcześniej do szkółki a oprócz tego niech sobie gra z kolegami . Młodszy wiek szkolny to złoty okres dla doskonalenia sprawności, nabywania nawyków, wyrabiania pamięci ruchowej .. dlatego jak wtedy takiego dzieciaka złapią fachowcy w swoje ręce i go dobrze poprowadzą to jest duża szansa na sukces ... oczywiście swoją drogą talent i predyspozycje.
Racja Bodymaker ale jeśli ktoś trenuje tylko w klubie i samemu nie szlifuje umiejętności dużo nie osiągnie
"Taktyka jest dla tych co nie wiedzą jak grać" Diego Maradona
1133105461000
pawlinho16
Wysłana - 30 listopada 2005 12:04
siema michalinho. widze ze masz pojęcie wiec zwracam sie do ciebie! mam 16 lat 180cm wzrostu 70kg wg. gram w piłke od 4 lat.najpierw grałem w klasie A (juniorzy) ale(za namową prezesa innego klubu) "gram" teraz w lidze makro.kiedy przyszedłem do tego klubu byłem w wieku trampkarza i szło mi bardzo dobrze...caly czas grałem(defensywny pomocnik) strzeliłem nawet 15 bramek w sezonie!byłem podstawowym zawodnikiem...natommiast teraz grzeje ławe.w tej rundzie zagrałem z 13 meczy 2 całe ,2 drugie połowy,7 meczy koncówki,a w dwóch wcale...kazdy mnie sie pyta co sie stało.ale ja sam nie wiem ,trenowałem systematycznie przez cały czas...nie jestem ani taki wolny a z techniką tez nie mam problemów (robie po 180 żaglerek)i cały czas ćwicze, siłe tez mam...trener mi mówi ze z niczym nie mam problemów tylko brakuje mi tego "czegos"!!!mógłbys mi pomuc?? jak odbudowac forme na wiosne?? tak zeby znowu byc jednym z liderów druzyny...z góry dziekuje... pzdr nara...
pzdr
1133348659000
pawlinho16
Wysłana - 30 listopada 2005 12:11
co do mojego tekstu(wyzej) prosiłbym tez o pomoc bodymaker'a>>> to dla mnie bardzo wazne...
pzdr
1133349106000
bodymaker
Wysłana - 01 grudnia 2005 09:21